Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 december 2006, 22:34   #151
dezcend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2006
Berichten: 51
Ik ben na het gebruik van toppik ook eens volumma aangeschaft, maar toen ik op mijn werk was vroeg iedereen hoe ik aan een paarse plek op mijn hoofd kwam..
Op de plek dus waar ik het op had gespoten.. snap niet hoe dat paars heeft kunnen worden, sindsdien gebruik ik het niet meer, of alleen met stappen in een donkere kroeg...
Nu couvre besteld.. ben benieuwd..
dezcend is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2007, 22:55   #152
Artur
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2002
Berichten: 51
Welke kleur volluma?

Hallo,

Na het lezen van een aantal veelbelovende verhalen in de replies op dit topic heb ik ook besloten om volluma te gaan uitproberen. De kleuraanduidingen die de site (volluma.nl) gebruikt, lijken nergens op. Ik zou mijn haarkleur willen omschrijven als donkerblond; op de site wordt 'middenblond' aangeduid met een soort verbeterd roze:
https://hairloss1.introweb.nl/cgi-bi...duct/View/1207

Elders in deze thread zag ik een reply van iemand met hetzelfde probleem (jeroen23 geloof ik) maar de foto die erbij stond, is inmiddels verwijderd. Vandaar nogmaals de vraag: welke kleur volluma past het best bij donkerblond?

Hartelijk dank voor jullie reacties!
Artur is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2007, 16:31   #153
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Couvré

Ik wil even melden dat Couvré absoluut niet stinkt of een "heavy makeup smell" zou hebben; onzin, de mijne ruikt nergens naar, vind ik.

Het is wel idioot duur, maar functioneert prima bij diffuus haar, alhoewel je daarna niet je hoofd moet krabben, want dan zit 't spul onder je nagels.

Veel goedkoper alternatief: eyeshadow in poedervorm aanbrengen met zo'n sponsstaafje, dan hoef je bovendien niet te wachten tot 't droog is.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2007, 17:26   #154
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Thread verplaatst naar deze rubriek, het is immers geen medicijn noch een haargroeimiddel.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2007, 18:36   #155
Donny
Donny
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Locatie: Tilburg
Berichten: 25
Ik gebruik nu al jaren Volluma. Ik heb de indruk dat de kwaliteit van Volluma de laatste tijd anders is (minder)
Ik heb donker haar en gebruik nu zwart of bruinzwart.
Die bedek ik dan met gelspray, laten drogen en dan wat gel voor het beste resultaat. Nadeel is dat je je badkamer om de haverklap kan poetsen, dat spul zweeft nml rond na het spuiten. Zou wel iets praktischer willen hebben wat sneller op te brengen is, maar net zo onzichtbaar is als Volluma. Het voordeel van volluma is dat het na gelspray amper afgeeft, ook niet na regen ofzo. Wie weet er een goed alternatief?
Donny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2007, 10:27   #156
centi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2007
Berichten: 1
hallo,

ik heb nog een bus volluma zwartbruin staan, ongebruikt, en een bus donkerbruin, 1x gebruikt
heeft er iemand interesse?
bij mij gaan ze namelijk anders de prullenbak in.......

is al weg!!!!

Laatst gewijzigd door centi; 8 januari 2007 om 22:33
centi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 12:59   #157
sang-joon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2004
Berichten: 24
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis
Heeft iemand ervaringen met andere haarcamouflage-middeltjes dan Toppik? Toppik gebruik ik zelf af en toe - ziet er vrij natuurliijk uit, maar blijft bij wind en regen niet zitten...

Ben eigenlijk op zoek naar iets waarmee je ook zou kunnen zwemmen enzo en kwam toevallig het produkt VOLLUMA tegen (zie http://www.haaruitval.net/oplossinge...camouflage.htm) - zij beweren dat je het nat kan maken, maar ik geloof er niet zo veel van... Heeft iemand ervaring hier mee (of met evt. andere effectieve produkten)?

(is voor gebruik in combinatie met een haartransplantatie)
persoonlijk aan te raden is hairmillijons uit japan ruan can jp
sang-joon is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 14:21   #158
freddie
HaarWeb lid
 
freddie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2004
Locatie: dichtbij een bancontact
Berichten: 34
volluma licht blond

hallow

meestal zijn volluma/toppik gebruikers zwart en of donkerharig. Maar heeft er iemand zoals ik (licht)blond haar en ervaring met het gebruik van de lichtste volluma kleur. en ziet dat er bvb niet geel uit of wit of -erger nog- acajou.

Is het produkt aangewezen bij diffuus haarverlies of lijkt het dan alsof je der een ei hebt ingekwakt?

Thnx
freddie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 14:36   #159
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Het is bij uitstek geschikt voor diffuus haar en niet voor kale plekken. Wat de kleur betreft, kan ik niet helpen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 18:43   #160
Donny
Donny
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Locatie: Tilburg
Berichten: 25
Volluma Tip:

Hoi,

Ik heb een Volluma tip als je een te lichte kleur hebt.
Bestel een donkerdere (goeie) kleur, gebruik de te lichte als eerste dus als "grondlaag" niet te veel uiteraard. Dan de goeie kleur, werkt prima en scheelt weer 26 euro de kliko in (of wat kost het precies). je hoeft nu minder de goeie kleur te gebruiken dus die foute bus komt dan toch op.

succes.
Donny is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2007, 20:55   #161
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
Ik heb nu pas een bus volluma donkerbruin binnen en ik heb al wat gebruikt, het ziet er heel goed uit bij mij, ik heb erg donker haar, en wat dunnetjes op de kruin.

Een probleem bij mij is dat het heeel erg afgeeft. Als ik mn hand door mn haar haal, is zijn mn handen helemaal zwart. Doe ik iets verkeerd ofzo of is dit normaal???
maldonado is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2007, 16:40   #162
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
niemand?
maldonado is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2007, 16:49   #163
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Heb je er daarna wel gewone haarlak overheen gespoten om te fixeren?
Schrijf anders even een email of p.m. naar Donny.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 15:29   #164
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
Ja maar dat helpt ook niet echt

toch raar want zo kaal ben ik niet, heb alleen een wat dunnere kruin, maar nog geen echt volledig kale plekken.
maldonado is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2007, 12:22   #165
bassie2007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 1
Volluma ipv cover up

Al enige maanden gebruik ik met veel plezier het prodcut cover-up. Het dekt goed, geeft alleen als je hard wrijft een beetje af en ik kan met 1 spuitpbus ruim een maand doen als ik het bijna iedere dag gebruik.
Nu is dit product via de website van hairplus niet meer verkrijgbaar en wil ik een ander product gaan gebruiken. Mijn oog is gevallen op Volumma. Is dit zo'n zelfde product als cover-up? Moet ik dan naast Volluma net als bij cover-up een andere spuitbus gebruiken om het glanzend te maken?

Avast bedankt voor jullie reacties.
bassie2007 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Toppik bolleke Camouflage 2 10 juli 2002 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.