Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Oud 2 november 2006, 15:33   #106
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Volgens mij neem je het allemaal een beetje te persoonlijk op. De kunst van goede reclame maken is juist zorgen dat mensen geloven in een product en het gaan aanschaffen.

Tuurlijk zeggen ze dat het werkt tegen haaruitval en het zal ook best iets doen. Maar als ze puur en alleen de waarheid zouden verkondigen, dan koopt niemand het product. Ik vind het gewoon een goede zaak van dat bedrijf dat ik hier nog steeds mensen zie met de vraag, ik heb aminexil aangeschaft, is dit een goede zaak?

Je kunt als afnemer zelf meer research plegen voor je een product aanschaft. De middelen, waaronder internet, bieden je de mogelijkheid reacties van andere gebruikers te zoeken en vaak zelf feiten te vinden. Dus wat doet een bedrijf als vichy verkeerd?

Er zijn hier zoveel mensen die het hebben over l'oreal haarverdikker, met regenium xy, kom op zeg, dat is toch ook gewoon een marketingbenoeming! En als ik die reclame op TV zie van Vichy Dercos en die website, dan moet ik ze zelfs een compliment geven, want het ziet er allemaal zeer mooi en annlokkelijk uit...

En over die modder met aloe vera, tuurlijk mag je dat gaan verkopen.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 15:36   #107
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou
Volgens mij neem je het allemaal een beetje te persoonlijk op. De kunst van goede reclame maken is juist zorgen dat mensen geloven in een product en het gaan aanschaffen.

Tuurlijk zeggen ze dat het werkt tegen haaruitval en het zal ook best iets doen. Maar als ze puur en alleen de waarheid zouden verkondigen, dan koopt niemand het product. Ik vind het gewoon een goede zaak van dat bedrijf dat ik hier nog steeds mensen zie met de vraag, ik heb aminexil aangeschaft, is dit een goede zaak?

Je kunt als afnemer zelf meer research plegen voor je een product aanschaft. De middelen, waaronder internet, bieden je de mogelijkheid reacties van andere gebruikers te zoeken en vaak zelf feiten te vinden. Dus wat doet een bedrijf als vichy verkeerd?

Er zijn hier zoveel mensen die het hebben over l'oreal haarverdikker, met regenium xy, kom op zeg, dat is toch ook gewoon een marketingbenoeming! En als ik die reclame op TV zie van Vichy Dercos en die website, dan moet ik ze zelfs een compliment geven, want het ziet er allemaal zeer mooi en annlokkelijk uit...

En over die modder met aloe vera, tuurlijk mag je dat gaan verkopen.
reclames van shampoos zijn vaak voor dunner wordend haar. dan voegen ze glycerine toe waardoor het haar optisch voller wordt.
geen echte oplichting dus.

maar maak die test maar als als ware je Alf


zelfs dan raden ze je een kuur aan omdat je zogenaamd haaruitval hebt
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 15:42   #108
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Ja die test heb ik al gedaan idd! Maar het spreekt natuurlijk voor zich dat mensen die gaan haaruitval hebben al niet eens gaan zoeken naar zulke producten...

En volgens mij zitten in die shampoos siliconen... Dat ken ik namelijk wel als middel om het haar dikker te maken. En als je je haar gaat kleuren vragen ze ook altijd of dat gebruikt, omdat de verf/spoeling dan minder goed pakt en ze eerst moeten voorwassen (van mn vriendin geleerd )!

Maar nog even over vichy, ik blijf erbij de de product marketing daar redelijk goed in elkaar steekt. En dat zulke lijnen bij de apotheek te koop zijn geeft mensen natuurlijk alleen nog maar meer vertrouwen en goede hoop!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2006, 15:50   #109
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Ik denk trouwens dat als zij jouw dermatoloog was, dat je wel proscar had gekregen ook ! Als je de test invult naar waarheid, is het immers net of je binnen enkele weken al je haren verliest als je geen actie onderneemt!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2006, 19:53   #110
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Je echte leeftijd & Aminexil

Ik heb ooit eens voor de gein zn testje ingevuld van je echte leeftijd. Dit kreeg ik zojuist via de email:


Beste Peter,

75% van de Europeanen zegt regelmatig last te hebben van haaruitval. Toen jij de Je Echte Leeftijd test deed vertelde je daar ook bij te horen.

Wist je dat slechts 1 op de tien mensen met haaruitval daar een speciaal middel tegen gebruikt? Terwijl uit onderzoek blijkt dat je er echt aan kan doen.

Je Echte Leeftijd kan jou nu in samenwerking met je apotheek korting geven op een kuur waar de gebruikers erg tevreden over zijn.

Benieuwd of dit iets voor jou is?

--> kijk hier hoe het werkt (link naar hieronder)


Succes,

Het team van Je Echte Leeftijd

P.S. Eerst zien dan geloven? Bekijk hier wat anderen ervan vonden.

------------------------------------------------

Link:

Ongeveer 75% van de Europeanen maakt zich zorgen om haaruitval. En je zorgen maken, kan je wel 3 tot 9 op je Echte Leeftijd schelen. Vreemd dus dat slechts 1 op de 10 mensen iets tegen haaruitval doet...

Want er is wel degelijk iets tegen haaruitval te doen! Lees er op deze pagina alles over. Ook kun je terecht voor meer achtergrondinformatie over haaruitval.


Een consument aan het woord
"Door regelmatige haaruitval heb ik verscheidene producten geprobeerd waarvan ik hoopte dat ze het probleem zouden oplossen.

Helaas steeds zonder resultaat.

Bij mijn apotheek ontdekte ik toen Dercos Aminexil SP94 van Vichy. Twee keer per jaar doe ik nu een ampullenkuur in combinatie met de Dercos shampoo en ik ben erg tevreden!

Mijn haar is weer sterk en gezond, en het is veilig en gemakkelijk in gebruik. En het belangrijkste: mijn haaruitval is enorm verminderd."


W.T. Groote uit Balloerveld


Dermatoloog Ids Boersma aan het woord
"Aminexil is een middel waarvan bewezen is dat het daadwerkelijk resultaat geeft tegen haaruitval.

Het vertraagd het proces van haaruitval, en zorgt voor dikker en sterker haar bij de patiënt.

Het geeft geen ongewenste bijwerkingen en is hypoallergeen.

Mannen en vrouwen met last van haaruitval die op zoek zijn naar een effectief en veilig product zijn zeker gebaat bij Dercos Aminexil SP94™."


Dermatoloog Ids Boersma

Bewezen doeltreffend
Dercos Aminexil SP94 van Vichy bevat het ingredient aminexil. Dit heeft een bewezen werking tegen haaruitval. Bij 77% van de gebruikers wordt de haaruitval vermindert.* Een mooi verhaal waar je natuurlijk graag meer info over wilt!

Op dercos.nl lees je er alles over.


Kom er met een test achter in welke mate jij last hebt van haaruitval en wat je daar tegen kunt doen.

* Gebruikstest bij 240 mannen en vrouwen gedurende 3 maanden

Probeer Vichy Dercos Aminexil SP94™ nu!
5 euro Korting bij jouw apotheek

Waarschijnlijk ben je erg benieuwd geworden. Dat komt goed uit, je krijgt nu 5 euro korting op Dercos Aminexil SP94. Print de bon uit en lever 'm in bij je eigen apotheek.


---------------

Slimme marketing
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!

Laatst gewijzigd door Tibetaan; 23 november 2006 om 01:15
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 11:36   #111
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik geef dit even een schopje.

Het is algemeen bekend dat de aminexil-lijn van Vichy Dercos (onderdeel van l'Oréal) niet veel soeps is. Het is ontiegelijk duur en hier op het forum zijn er alleen maar negatieve testimonials over. Hier in Nederland heeft het product trouwens een extra slechte naam, omdat het intensief is verkocht door Hans Bolder. Bolder gaf een veel te positieve voorstelling van dit middel, bande iedereen van zijn forum die er iets negatiefs over zei en bedroog mensen door foto's van de Propecia-trials te gebruiken op zijn site als zogenaamde aminexil-gebruikers [bron].

Verder bleek later dat aminexil eigenlijk niets anders is dan een licht aangepast minoxidil-molecuul: zie hier. Dit is vrij schandalig want Vichy doet net alsof het product na jarenlang zwoegen in laboratoria is ontdekt:
Citaat:
Na 14 jaar onderzoek naar de oorzaken van haaruitval bij mannen en vrouwen, kwam aan het licht dat een verharding van collageen rond de haarwortels de voornaamste oorzaak was. Vervolgens zijn meer dan 100 moleculen getest om dit probleem te voorkomen en werd uiteindelijk Aminexil® ontdekt.
[bron]
14 jaar in een laboratorium om een minox-ripoff te maken? Wat een onzin.

L'Oréal komt bij ieder product ook weer aan met zogenaamde 'dermatologische studies' die dan zouden aantonen dat het middel ge-wel-dig werkt. Daar komen ook die percentages vandaan op alle L'Oréal-verpakkingen: "90% krijgt minder rimpels!" etcetera. Voor Aminexil heeft onze grote vriend Boersma zo'n "onderzoek" gedaan, zie hier. Al deze onderzoeken slaan helemaal nergens op, en om het toch wat te laten lijken gebruiken ze altijd zwaar interessante termen zoals 'collageen' en 'hydraterend' en 'dichtheidsverbeterend', termen waarvan niemand echt weet wat ze betekenen.

Aminexil is dus omgeven met een zweem van oplichting en zwendel. Het product is niets anders dan een hele lichte minoxidil in een andere verpakking en met een 4x zo hoge prijs.

Maar juist het feit dat het een minoxidil-namaak is maakt het wel weer enigszins interessant. De werking van minoxidil is inmiddels wel bewezen, en hoewel dit alles behalve een wondermiddel is doet het bij de meesten wel iets. Aminexil werkt niet goed omdat het a) te licht is (er zit maar 1,5% in) en b) Bolder beweert dat het maar 6 weken per jaar gebruikt hoeft te worden, dit is natuurlijk veel te weinig.

Het gebruik van aminexil-ampullen is dus helemaal onnodig want voor een veel lagere prijs heb je een veel beter werkende minoxidil. Maar wat ik wel enigszins interessant vind is de Vichy Dercos Energieshampoo met 1,5% aminexil. De prijs ervan is nog te overzien, ongeveer 9 euro voor 200ml, en dit kan dus gezien worden als een shampoo met 1,5% minoxidil. Dit kan misschien wel een aardige aanvulling zijn voor mensen die al minox gebruiken en een ondersteunende shampoo zoeken.

Ik bedoel maar te zeggen dat we niet TE negatief moeten doen over aminexil. Ik vind zelf dat er veel te weinig gebruiksvriendelijke topicals zijn. Nu is er sindskort Minoxidil Foam, heel gebruiksvriendelijk maar heel duur. Het is opzich gek dat er nog geen shampoo is met minox. Haren wassen moeten we allemaal toch al doen, en als je dit kan combineren met een minoxbehandeling scheelt dat weer geknoei met topicals. Wie weet kan de aminexil-shampoo hier dus een oplossing bieden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 januari 2007 om 19:31
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 11:43   #112
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Grappig Ik heb de shampoo jaaaaren geleden nog gebruikt, toen ik 0.0 verstand had van haarverlies. Het rook wel medicinaal, maar verder vond ik het maar niks.

Er is al een tijdje een Minoxidil shampoo met Nano-technologie. Kijk hier eens.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 11:48   #113
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin
Grappig Ik heb de shampoo jaaaaren geleden nog gebruikt, toen ik 0.0 verstand had van haarverlies. Het rook wel medicinaal, maar verder vond ik het maar niks.
Ja ik denk dat veel mensen die net haar verliezen en zich er verder niet in verdiept hebben, hierop uitkomen. Het is in veel apotheken te verkrijgen en als je aan een apotheker om advies vraagt zal hij snel hiermee komen (vangt hij flinke bonus voor, ca$hen dus).

Maar de shampoo is achteraf gezien zo gek nog niet denk ik. Zeker niet als ondersteuning bij normale minox. Je zou bijvoorbeeld dagelijks 's ochtends kunnen wassen met deze aminexil-shampoo, en dan 's avonds de minox-topical aanbrengen. Scheelt weer 1x per dag geklieder.

Wie had dat ooit kunnen denken, Tiuri die aminexil aanraadt.

Citaat:
Er is al een tijdje een Minoxidil shampoo met Nano-technologie. Kijk hier eens.
Ja lipoxidil heeft een interessant aanbod van producten, maar wel stervensduur. 59 dollar voor een miniflesje shampoo.

Misschien moeten we eens op zoek naar een online shop die aminexilshampoo het goedkoopst aanbiedt.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 januari 2007 om 11:50
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 12:01   #114
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:


Maar wil je zelf ook aan de Minoxidil of Aminexil?
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 12:55   #115
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin


Maar wil je zelf ook aan de Minoxidil of Aminexil?
Yep misschien, maar dan alleen heel selectief. Ik merk diffuus haarverlies in een klein stukje midden vooraan, denk maar 3 vierkante centimeter ofzo. Dit zou ik er wel mee willen behandelen. Het zou dan in de plaats kunnen komen voor de 2% spiro die ik nu nog gebruik.

Ik ga het iig niet gebruiken voor de inhammen want dat werkt toch niet.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 januari 2007 om 12:58
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 13:01   #116
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Yep misschien, maar dan alleen heel selectief. Ik merk diffuus haarverlies in een klein stukje midden vooraan, denk maar 3 vierkante centimeter ofzo. Dit zou ik er wel mee willen behandelen. Het zou dan in de plaats kunnen komen voor de 2% spiro die ik nu nog gebruik.

Ik ga het iig niet gebruiken voor de inhammen want dat werkt toch niet.
Als je het gaat gebruiken, zou ik het overal gebruiken. Je wilt toch niet dat er maar een klein stukje Minoxidil-afhankelijk wordt? En als je goed reageert om Minoxidil, reageren je inhammen mee.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2007, 19:01   #117
Donny
Donny
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Locatie: Tilburg
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Aminexil is dus omgeven met een zweem van oplichting en zwendel. Het product is niets anders dan een hele lichte minoxidil in een andere verpakking en met een 4x zo hoge prijs.

Het is toch algemeen bekend dat er veel geld te verdienen is aan het leed van anderen. Het is een soort van wapenhandel waar kaalheid de oorlog is. Zakken vullers zullen er steeds bij komen. Dus, gebruik je verstand en dit forum voor je je geld aan bloedzuigers geeft. Heb al eens mijn geld verspild aan bagger zoals: Aminexil en Folligro.

Mijn complimenten voor deze post Tiuri.

Donny.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 10 januari 2007 om 19:31
Donny is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2007, 18:58   #118
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Er is al een tijdje een Minoxidil shampoo met Nano-technologie. Kijk hier eens.
Bij lipoxidil.com beweren ze dat de minox-nano shampoo beter werkt dan gewone minox en dat alleen door je haar dr even mee te wassen. Op zich een opvallende claim. Misschien de moeite waard.

Nog even over Aminexil... Heb een tijdje terug het boek 'de houdbare man' (www.dehoudbareman.nl) gekocht. Niet heel veel aan, maar er zou een heel hoofdstuk over haaruitval in staan en ik was erg benieuwd hoe volgens de Nederlandse artsen/ journalistiek de stand van zaken rond dit onderwerp was. Ze zijn behoorlijk bij, tegenwoordig.

Anyway, Boersma bond daarin aardig in over Aminexil. Hij beweerde dat als je bijvoorbeeld normaal in tien jaar kaal zou worden, Aminexil dit net een jaartje of vier zou kunnen rekken. Nog een flinke belofte, maar kennelijk is hij toch iets terug gekomen van z'n eerdere praatjes in Men'sHealth...

Verder denk ik dat wanneer je 't op waarde schat, Aminexil misschien best zou kunnen helpen. Eh, een beetje dan... Verwacht niet al te veel.
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2007, 18:33   #119
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
voordat ik die forum ontdenkte, heb ik dit zelf ook geprobeerd (aminexil) en het werkte echt voor geen meter. sterker nog, ik heb het idee dat sinds ik het heb gebruikt (of eigenlijk niet meer gebruik) dat het alleen maar erger is geworden.

in hoeverre kan dit verband houden met aminexil, en is dit maar van tijdelijk aard, of blijvend (voordat iemand die vraag stelt, ja, sommige haren hebben idd een wit bolletje, anderen niet)
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2007, 03:35   #120
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
Anyway, Boersma bond daarin aardig in over Aminexil. Hij beweerde dat als je bijvoorbeeld normaal in tien jaar kaal zou worden, Aminexil dit net een jaartje of vier zou kunnen rekken. Nog een flinke belofte, maar kennelijk is hij toch iets terug gekomen van z'n eerdere praatjes in Men'sHealth...
Ids Boersma zei mij dat 6 jaar geleden ook toen ik bij hem op conslut was. Ben zelf ook van mening dat het wel wat werkt. Van die vichy shampoo krijg ik giga jeuk, en van miox koppijn. Aminexil ampullen, maar dan wel die van kersastase, zijn dus voor mij zo gek nog niet. Denk er aan om er weer mee te beginnen. als ik bijv 3 dagen met 1 flesje doe, zijn de kosten te overzien en de bijwerkingen niet aanwezig.
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aminexil of Minoxidil Dennis_2007 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 14 november 2004 12:55
vichy dercos ever Medicijnen/haargroeimiddelen 13 16 september 2004 23:24
Dercos Energie Shampoo Met Aminexil Henk21 AGA - Algemeen 1 4 februari 2004 16:43
Minoxidil icm Dercos Energy met Aminixil shampoo Promise Medicijnen/haargroeimiddelen 0 28 februari 2003 21:00
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.