Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juni 2023, 13:23   #1
medium brown
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 september 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Eerste haarwerk ooit! Prachtig haar of teveel werk?

Beste haar strijders,

Op social media en youtube zie ik steeds vaker super realistische pruiken/haar systemen, ik heb zelf erge haaruitval en vul het allemaal op met Toppik. Echter de laatse tijd wordt het steeds lastiger om me haar te stylen en lijkt het nergens meer op haha..

Heb 10 jaar minoxidil gebruikt maar mee gestopt omdat me haar er te vet van wordt.

Naar mijn mening : haartransplantaties zijn duur, heftige ingrepen waarvan ik er minimaal 2 nodig heb, met (bij mij waarschijnlijk) minimaal resultaat. Je zal wel wat meer haar op je hoofd hebben, maar een volle mooie bos haar zal moeilijk te halen zijn. Vooral als
er na de operatie altijd aangeraden wordt om finasteride te gebruiken (heel je leven lang..) vindt ik geen prettig idee.

Na wat onderzoek zie ik :
-Een systeem kost tussen 200-300 euro
-Gaat ong 4-6 maanden mee
-Bevestig het op je hoofd met tape of lijm
-Het blijft ong 5-7 dagen op je hoofd zitten, daarna moet je de tape of lijm opnieuw bevestigen en je haar + pruik wassen

Ik heb me eerste systeem besteld en ga ermee experimenteren!
De pruiken komen als 'standaard' binnen en moeten nog wel in model worden geknipt. Ik ben van plan dit mezelf aan te leren.
De bovenkant van je hoofd zal wel kaalgeschoren moeten worden(voor mij momenteel het moeilijkste), zodat het systeem goed blijft zitten.

Moet wel zeggen dat alles een precies klusje is, je moet het systeem voorzichtig bevestigen aangezien je niet wil dat er haren tussen je lijm of tape komen.

Hoe denken jullie erover? Ik zal binnekort nog wat foto's uploaden.

Hier wat video's, deze bossen haar zijn toch niet normaal?!
https://youtu.be/FDV-WxCX6vM

https://youtu.be/H4h5FWI7DDE

Laatst gewijzigd door medium brown; 24 juni 2023 om 13:28
medium brown is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2023, 01:35   #2
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door medium brown Bekijk bericht
Beste haar strijders,

Op social media en youtube zie ik steeds vaker super realistische pruiken/haar systemen, ik heb zelf erge haaruitval en vul het allemaal op met Toppik. Echter de laatse tijd wordt het steeds lastiger om me haar te stylen en lijkt het nergens meer op haha..

Heb 10 jaar minoxidil gebruikt maar mee gestopt omdat me haar er te vet van wordt.

Naar mijn mening : haartransplantaties zijn duur, heftige ingrepen waarvan ik er minimaal 2 nodig heb, met (bij mij waarschijnlijk) minimaal resultaat. Je zal wel wat meer haar op je hoofd hebben, maar een volle mooie bos haar zal moeilijk te halen zijn. Vooral als
er na de operatie altijd aangeraden wordt om finasteride te gebruiken (heel je leven lang..) vindt ik geen prettig idee.

Na wat onderzoek zie ik :
-Een systeem kost tussen 200-300 euro
-Gaat ong 4-6 maanden mee
-Bevestig het op je hoofd met tape of lijm
-Het blijft ong 5-7 dagen op je hoofd zitten, daarna moet je de tape of lijm opnieuw bevestigen en je haar + pruik wassen

Ik heb me eerste systeem besteld en ga ermee experimenteren!
De pruiken komen als 'standaard' binnen en moeten nog wel in model worden geknipt. Ik ben van plan dit mezelf aan te leren.
De bovenkant van je hoofd zal wel kaalgeschoren moeten worden(voor mij momenteel het moeilijkste), zodat het systeem goed blijft zitten.

Moet wel zeggen dat alles een precies klusje is, je moet het systeem voorzichtig bevestigen aangezien je niet wil dat er haren tussen je lijm of tape komen.

Hoe denken jullie erover? Ik zal binnekort nog wat foto's uploaden.

Hier wat video's, deze bossen haar zijn toch niet normaal?!
https://youtu.be/FDV-WxCX6vM

https://youtu.be/H4h5FWI7DDE
Ja die tweede ziet er wel goed uit. Van 70 naar 50.

Die eerste vind ik erg nep uitzien. Mijn mening.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2023, 13:40   #3
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 176
Geslacht:
Ik ben benieuwd naar het resultaat bij jou. Zelf draag ik nu 3 jaar haarwerken, die ik bestel en in model laat knippen bij Tophaar in Eindhoven. Elke avond doe ik het haarwerk af en in de ochtend bevestig ik het weer. Ik ben hier erg tevreden over.
m91 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2023, 20:58   #4
medium brown
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 september 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Thanks voor de reactie! Ik lees verhalen dat de salons makkelijk 1000 EUR vragen voor een behandeling met een nieuw systeem.. :O

Heb inmiddels 2 systemen thuis ontvangen (poly skin), beiden van Aliexpress (1 was 100 EUR de ander 110 EUR). Groot verschil van kwaliteit, kleur en haardikte.

Het zelf knippen van het haar heb ik aardig onderschat haha... maar heb het gevoel dat het niet super moeilijk is, kwestie van goed opletten en oefenen. Heel voorzichtig ben ik het mezelf aan het aanleren.

Maar momenteel ga ik er momenteel nog niet helemaal voor, aangezien ik me haren bovenop dan helemaal kaal moet scheren. Dat is nog net een stap te ver. Misschien dalijk in de wintermaanden

Ik heb net een post gemaakt onder camouflage, dan kan je zien hoe me haar er momenteel uitziet met haarvezels waar ik nog redelijk tevreden mee ben.

Wordt vervolgd
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20230712_203242.jpg‎ (154,2 KB, 58x gelezen)
Bestandstype: jpg 20230712_203254.jpg‎ (152,0 KB, 44x gelezen)
medium brown is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2023, 09:20   #5
m91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Berichten: 176
Geslacht:
Ik zou bij een eerste haarwerk niet zelf gaan kloten, je kunt het maar een keer goed doen. Gewoon een afspraak maken bij Tophaar in Eindhoven
m91 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.