Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juni 2009, 21:39   #76
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat het er vooral om gaat wat je zelf voelt. Het maakt me niet uit als de hele wereld vindt dat kale mannen knapper zijn. Ik zie mezelf liever met haar. En uiteindelijk breng ik de meeste tijd met mezelf door, dus mijn eigen mening telt het zwaarst
Leuke, zuivere opvatting. Helemaal mee eens!
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 23:42   #77
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John18 Bekijk bericht
Jij moet eens je crowd veranderen

Maargoed, uitgegaan van die premisse, alle vrouwen zijn volgers. Wat zijn je volgende premissen en conclusie? Zelfde als bij Tato? Want daar zitten gaten in.
Nou, gaten..over het algemeen is het wel zo hoor. Laat je niet foppen door de pittige en geemancipeerde dames van tegenwoordig. Iedereen blijft slaaf van de biologie

Verder snap ik helemaal dat je je haar gewoon terugwil / wil behouden etc. maar het enige wat ik bestrijd ik dat je er minder aantrekkelijk door zou worden. Ik denk dat er wat dat betreft sprake is van een self-fulfilling prophecy, kalende mannen denken dat ze minder aantrekkelijk zijn, gedragen zich ernaar en dat valt vrouwen op waardoor ze het ook niet meer zien zitten in het desbetreffende mansfiguur.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2009, 05:14   #78
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink zoek een hobby....

ik was net hetzelfde hoor :
-elke dag obsessief in de spiegel kijken... lijkt het terug dunner ? enz enz
- altijd maar meer middelen bij elkaar gebruiken , wanhoop nabij
- elke dag obsessief haarweb , hairlosstalk , regrowth afschuimen in hoop de oplossing te vinden...

je mag zeggen dat ik ver gedurende 2 jaar obsessief google zit af te zoeken naar alles wat maar kan bijdragen tot haargroei , heb zelfs nog tijdje lookcapsules op men haar gesmeerd enz...

-nu heb ik mij een moto gekocht : yamaha r6
en ik ben totaal niet meer bezig met mijn haar hoor, ik zet daar mijn zinnen op
doe veel ritjes ermee , uitstapjes , en ermee rijden ontspant toch erg goed hoor, om nog maar te zwijgen van de kick van op te trekken van 0 naar 285 km/u

dus ik zou zeggen : zoek een beetje afleiding ofzo ...

wel is belangrijk een degelijk regime te hanteren...
ik zit op mijn maximum , iets minder mischien
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2009, 10:24   #79
Mahone
Banned user
 
Geregistreerd: 3 juni 2009
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Nou, gaten..over het algemeen is het wel zo hoor. Laat je niet foppen door de pittige en geemancipeerde dames van tegenwoordig. Iedereen blijft slaaf van de biologie

Verder snap ik helemaal dat je je haar gewoon terugwil / wil behouden etc. maar het enige wat ik bestrijd ik dat je er minder aantrekkelijk door zou worden. Ik denk dat er wat dat betreft sprake is van een self-fulfilling prophecy, kalende mannen denken dat ze minder aantrekkelijk zijn, gedragen zich ernaar en dat valt vrouwen op waardoor ze het ook niet meer zien zitten in het desbetreffende mansfiguur.
Jij snapt het
Mahone is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2009, 18:08   #80
John18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2009
Berichten: 113
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik was net hetzelfde hoor :
-elke dag obsessief in de spiegel kijken... lijkt het terug dunner ? enz enz
- altijd maar meer middelen bij elkaar gebruiken , wanhoop nabij
- elke dag obsessief haarweb , hairlosstalk , regrowth afschuimen in hoop de oplossing te vinden...

je mag zeggen dat ik ver gedurende 2 jaar obsessief google zit af te zoeken naar alles wat maar kan bijdragen tot haargroei , heb zelfs nog tijdje lookcapsules op men haar gesmeerd enz...

-nu heb ik mij een moto gekocht : yamaha r6
en ik ben totaal niet meer bezig met mijn haar hoor, ik zet daar mijn zinnen op
doe veel ritjes ermee , uitstapjes , en ermee rijden ontspant toch erg goed hoor, om nog maar te zwijgen van de kick van op te trekken van 0 naar 285 km/u

dus ik zou zeggen : zoek een beetje afleiding ofzo ...

wel is belangrijk een degelijk regime te hanteren...
ik zit op mijn maximum , iets minder mischien
Ennnnn...je hebt een helm op! Dus niemand ziet je haar! Briljant

Eens met het self-fullfilling prophecy gebeuren trouwens.

Maar als alle vrouwen volgers zijn, hoe komen de echt zwakke mannen dan ooit aan de vrouw Ik ken genoeg relaties van zwakke sukkels waarbij de vrouw toch echt de broek aanheeft, dominatrixx baby Van die control freak types.

En Wesley, jouw regime is echt monsterlijk Ik denk niet dat veel mensen zo ver zouden gaan. Props voor de commitment Ik vermoed echt dat we jou binnenkort op in het hirsutisme forum kunnen vinden.
John18 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2009, 18:43   #81
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Vrouwen zijn volgers? En ik maar denken dat het andersom is omdat mannen leiding nodig hebben (grijns)
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2009, 18:45   #82
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Wesley, ik ga een beetje zorgen om je maken. Stress is ook gerelateerd aan haaruitval en je bent er de hele dag mee bezig als ik kijk naar je regiem. Misschien, maar het is maar een tip, moet je een deel skippen en die tijd gebruiken met hard rijden of iets anders.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2009, 21:50   #83
John18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2009
Berichten: 113
Nou hij zegt zelf dat hij er niet meer obsessief mee bezig is. Ergens vrij veel tijd in steken hoeft nog geen obsessie te zijn.
John18 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2009, 17:37   #84
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door John18 Bekijk bericht

Maar als alle vrouwen volgers zijn, hoe komen de echt zwakke mannen dan ooit aan de vrouw Ik ken genoeg relaties van zwakke sukkels waarbij de vrouw toch echt de broek aanheeft, dominatrixx baby Van die control freak types.
Dat soort relaties bestaat natuurlijk ook, soms groeien relaties nu eenmaal zo. Vaak heeft het in zulke gevallen voor een vrouw bepaalde voordelen om zo'n relatie aan te houden. Ze zijn bijv. getrouwd of ze hebben een kind en de man is daar een goede vader voor. Of ze zijn bang om alleen te zijn.

Anyway, vaak zoeken vrouwen in zo'n relatie naar meer en gaan vaak vreemd met iemand die ze dat kan geven.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2009, 15:52   #85
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Citaat:

Het woord is aan u.
Dag John,

Allereerst, goed dat je je verhaal hier neerzet. Ik kan het echt 100% begrijpen omdat ik precies hetzelfde als jij gehad heb.

Ik zal proberen er niet zo'n lang verhaal van maken als jij, maar kort samengevat komt het hier op neer. Ik was 18 (nu 21), kalend en geobsedeerd erdoor. Jaloers op mensen die een mooie haarlijn hadden, ik was ingetogen en niet meer de sociale jongen die ik was. Verder kwam er weinig uit m'n handen en ik dacht er echt de hele dag aan, ook aan hoe gelukkig ik wel niet zou zijn als ik mooi haar zou hebben.

Op een gegeven moment werd het me echt teveel, gelukkig is mijn vader arts en hij heeft veel voor me opgezocht. Op een gegeven moment kwam ik bij Intermedica terecht. Die raadde mij Dutasteride aan , dat ben ik ook gaan gebruiken. Het kost zeker geld maar geld speelde voor mij absoluut geen rol omdat het mijn leven bepaalde.

Na ruim een half jaar was de kaalheid helaas doorgezet en had ik flinke inhammen, mijn zelfvertrouwen was echt nul. Ik ben toen op dit forum ook veel gaan kijken en ik kwam uit bij hairlacer (wat nu tophaar is). Op die site stonden haarwerken die echt onzichtbaar waren en erg mooi. Ik heb de eigenaar (salvatore) gebeld en ben langs gegaan. Uiteindelijk heeft hij voor mij haarwerken geregeld, ik had weer mooi haar! Het was echt schitterend en niemand kon het merken.

De tijd met het haarwerk was echt mooi, ik hoefde me er nu niet meer druk over te maken. Weer rust in mijn hoofd en kon nu m'n zaakjes op orde krijgen. Na verloop van tijd, een half jaar. Was de drang naar mijn eigen haar weer groot, het hoefde niet meer perfect te zijn maar ik wilde mijn eigen haar weer graag terug. Gelukkig gebruikte ik nog altijd dutasteride en ik boekte daar echt resultaten mee. Mijn haar was in goede staat, alleen de inhammen waren volledig weg.

Uiteindelijk het besluit genomen om een HT te ondergaan, ik ben uiteindelijk bij Dr Feriduni terecht gekomen van Aesthetic clinics. Op 12 juni vorig jaar een FUE 2000 ondergaan. Mijn haarwerk kon eindelijk af en met mijn gemillimeterde haar was ik super gelukkig. De eerste maanden had ik zelfs nog de grote inhammen (de haren komen pas na maanden door), maar ik kreeg zelfs complimenten over m'n kapsel! Mijn zelfvertrouwen was weer super en ik maakte me er zelden meer druk over.

Het is nu een jaar later en ik kijk nog altijd heel vrolijk de spiegel in als ik mezelf zie, een grote bos haar heb ik weer zoals vroeger. Het lijkt ook redelijk stabiel te zijn en met het medicijn wat ik gebruik (het is inmiddels finasteride) zal het nog wel even duren voor de volgende HT. Mijn donor is gelukkig erg groot volgens de dokter en in combinatie met mijn krulhaar hoef ik me volgens hem niet druk meer te maken.

Al met al toch een lang verhaal, als je advies wil dan wil ik je iig graag helpen. AGA is een klote afwijking maar er is wat tegen te doen!

Edit:

Wat fototjes erbij gezet met voorbeelden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kaal.jpg‎ (55,0 KB, 175x gelezen)
Bestandstype: jpg haarwerk1.jpg‎ (18,6 KB, 160x gelezen)
Bestandstype: jpg haarwerk2.jpg‎ (23,4 KB, 169x gelezen)
Bestandstype: jpg nu.jpg‎ (13,8 KB, 167x gelezen)
Bestandstype: jpg nu2.jpg‎ (34,6 KB, 166x gelezen)
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)



Laatst gewijzigd door MGREEN; 7 juni 2009 om 16:17
MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 16:35   #86
Haarbengeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 13
Er is idd wel wat aan te doen, maar we hebben niet allemaal een dokter als vader die exclusieve medicatie, haarstukken en HT's sponsort...
Haarbengeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 16:43   #87
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbengeltje Bekijk bericht
Er is idd wel wat aan te doen, maar we hebben niet allemaal een dokter als vader die exclusieve medicatie, haarstukken en HT's sponsort...
Klinkt als afgunst? Ik heb vrijwel ALLES zelf betaald met hard werken.

edit:
en daarbij zijn haarstukken gelukkig niet zo duur, voor 800 - 1000 euro per jaar ben je al klaar. Dat is voor veel mensen wel wel te betalen, als je het ervoor over hebt ga je dan een keer minder op vakantie.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)



Laatst gewijzigd door MGREEN; 8 juni 2009 om 16:48
MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 18:13   #88
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbengeltje Bekijk bericht
Er is idd wel wat aan te doen, maar we hebben niet allemaal een dokter als vader die exclusieve medicatie, haarstukken en HT's sponsort...
Relaxed, je kan zelf heel ver komen zonder ook maar dat je iemand nodig heb. Geld kan je sparen en de benodigde informatie kan je zelf helemaal opdoen. Soms is de route misschien iets gemakkelijker als je iemand hebt, die met je meedenkt/leeft. In mijn geval was dat helaas ook niet, maar ben toch aardig ver gekomen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 19:00   #89
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Relaxed, je kan zelf heel ver komen zonder ook maar dat je iemand nodig heb. Geld kan je sparen en de benodigde informatie kan je zelf helemaal opdoen. Soms is de route misschien iets gemakkelijker als je iemand hebt, die met je meedenkt/leeft. In mijn geval was dat helaas ook niet, maar ben toch aardig ver gekomen.
Kan me helemaal vinden in deze reactie

aan Haarbengeltje: Mijn reactie komt misschien wat geïrriteerd over, zo bedoel ik het niet. Jouw reactie komt mij alleen een beetje aanvallend over terwijl ik ook wanhopig heeeel veel tijd op dit forum heb doorgebracht voor mijn oplossing. Ik doe ook mijn best om iedereen te informeren en te helpen en gelukkig heb ik ook veel mensen kunnen helpen.

Ik hoop dat jij ook op dit forum een oplossing voor jouw probleem gaat vinden.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2009, 20:47   #90
Haarbengeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 13
Ik heb het inderdaad niet zo vriendelijk overgebracht, mijn excuus daarvoor
Alleen toen ik jou verhaal las moest aan zo iemand denken die van alles probeerde en die maar niet tevreden gesteld kon worden, zo'n soort Michael Jackson die maar bleef prutsen... terwijl ik zelf wel snap hoe het is om op jonge leeftijd wanhopig over je haar te worden, zodra de de inhammen hun intrede doen. Wat ik alleen niet snap is waarom je je haarstukje verruilde voor een HT. Ik vind een haarstukje een prima oplossing. Het lijkt me alleen echter 10x niks als ik met een haarstukje rond zou lopen en complimentjes over mijn haar zou krijgen, terwijl het nep is. Dat is dan ook de enige reden die mij ervan zou kunnen weerhouden om tot een haarstuk te grijpen. Bij een HT denk ik nog steeds aan duizenden euro's lappen voor een paar sprietjes op je voorhoofd... Dus vandaar dat ik me afvroeg waarom je uiteindelijk een HT boven je haarstukje verkoos... en nogmaals sorry voor mijn reactie was niet zo bedoeld
Haarbengeltje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe kan het toch? robinson AGA - Algemeen 7 24 oktober 2005 15:30
goed nieuws maar toch moed nodig tinneke TTM - Algemeen 6 2 februari 2005 12:37
Je zou toch denken... Blauwtje TTM - Algemeen 8 10 november 2004 11:13
waar moet je nou voor kiezen!?!?!?! jose Haarwerken 13 12 november 2002 19:28
toch maar even marla TTM - Algemeen 7 27 oktober 2002 18:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.