Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 november 2003, 12:17   #1
Raymond79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Berichten: 70
Searcher's Toplace

Hee Searcher hoe bevalt je toplace? Wat heb je, een #18 of een #64 of een #64 met een #18 lace front?
Al een inknipadres gevonden?

Ben benieuwd naar je bevindingen
__________________
Regime:
Rooscure 2 a 3 maal per week
Minoxidil sinds 17/10/03
Vit. b6 pil en zink pil
Sinds 05/12/03 6-bap van lion corp.
5 jaar fina gebruikt, gestopt na bijwerkingen en verminderde [geen werking.
Raymond79 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2003, 16:38   #2
berre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2002
Berichten: 40
Waar,

is onzen searcher gebleven ben hem een paar keer tegengekomen op het toplace forum,maar sinds 2maanden niks meer van te horen ,ra ra r ara !!! wie weet iets meer !!!!
berre is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2003, 12:35   #3
the searcher
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 59
Hehe,

Ik ben er nog wel hoor......

Maar ik heb zoals je weet een haarwerk bij toplace besteld. Dat is allemaal prima gegaan.

Ik had alleen vrij veel moeite om eeen inknipadres te vinden. Dat is me (voor 2 haarwerken) gelukt en die draag ik nu.

Het toplace verhaal is gewoon erg positief en dat is momenteel de status quo.

Ik heb wel dat de haarwerken van toplace over enige maanden weer aan vervanging toe zijn en ben daarom nog steeds op zoek naar een goed en betrouwbaar inknipadres. Dat is me wel tegengevallen.

Het klopt dat ik twee maanden niet veel heb geschreven. Ik had het idee dat op een gegeven moment het meeste van mijn kant uit wel was gezegd en als dingen goed lopen heb je zelf ook minder de prikkel om zaken toe te voegen.

Ik ben echter wel regelmatig langsgeweest hoor. Ik moet ook zeggen dat er weinig beweiging op dit forum is en dat is best wel jammer.

Salva, heb jij nog wat met toplace gedaan?

Groet The searcher
the searcher is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2003, 14:31   #4
berre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2002
Berichten: 40
Leuk,

te horen dat alles oké met je is.
1vraagje ,hoelang kan je doen met een toplace zonder kleuring.Is het werkelijk onzichtbaar,als mijn cyber aan vervanging toe is mid 2004 ben ik ook zinnens een toplace aan te schaffen ,met die goedkope dollar word het iedere dag goedkoper voor ons europeanen.
Wat is uw menig over hun thinskin die op komst is ,zou gemakkelijker te onderhouden"cleanen" zijn wat betrefd lijm of plankband,BA lijkt er alvast redelijk optimitisch over??
Alvast veel geluk en proficiat dat je de stapt durfde te zetten ,het scheeld allezins een hele hoop zuur verdiende euro's
Wat betrefd dat inknippen kan je dat niet bij een gewone kapper laten doen
bvb, je neemt kontakt op met zo iemand legt uit wat je van plan bent ,de dag vd knipbeurt zet je haarwerk op en laat het boeltje knippen.Of zie ik het te simpel??Als ik lees dat verschillende het zelf doen met de flowbee of robocut ??..Moet het toch te doen zijn bij een gewone kapper die geen haarwerken verkoopt??
berre is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2003, 20:58   #5
the searcher
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Berichten: 59
Hoi Berre

Hoi Berre,

Je hebt wel een beetje gelijk wat betreft die gewone kappers, maar ik voel me daarvoor veel te opgelaten dan. Dat durf ik gewoon echt niet. Het moet wel eeen beetje privacy hebben.

De toplace is wel erg dun en het is echt onzichtbaar. Ik vind de 18# base aan het frontje echter te dun voor mij. Wat dat betreft vond ik de medihair steviger, maar wel zichtbaarder.

De volgende die ik ga bestellen is all lace 64#. Die is toch wat duurzamer. Wat betreft de thinskin, dan moet ik de discussie weer een beetje nauwgezetter volgen...Weet ik niet veel van, temeer omdat ik momenteel best tevreden ben.......

Ik wens jou ok veel succes toe

The searcher
the searcher is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2007, 20:52   #6
spoetnik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 69
Wel van 2003,een thuiskapper is heel erg privé
groetjes
spoetnik is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.