Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 maart 2008, 14:50   #46
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik ben van mening dat je alleen voor een FUE moet kiezen als je echt geen litteken wil, bijvoorbeeld omdat je de optie om alles af te scheren open wil houden. Anders dan zie ik het nut van een FUE niet in.
FUE en FUT kunnen je allebei hetzelfde resultaat geven, maar van de twee zie ik FUT toch als de meest ingrijpende behandeling. Ik zou het daarom andersom stellen. Je moet alleen voor FUT kiezen als je geen bezwaar hebt tegen een blijvend litteken.

Ik wil heel graag van je aannemen dat een FUT ook een ingreep van niks is. Ik zou ook niet opzien tegen de behandeldag zelf. Voor mij heeft de doorkijk naar de toekomst de balans doen omslaan. Geld heeft nooit een rol gespeeld en persoonlijk vind ik dat het op dat beetje prijsverschil niet zou moet hangen. Als ik meer overtuigd was geweest van de claims van Gho, dan zou ik zelfs daar voor gekozen hebben.

Bverotti heeft volgens mij een erg slecht gevoel aan zijn ingrepen overgehouden en iets daarvan projecteert ie nu op de behandeling zelf.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 15:07   #47
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zou het daarom andersom stellen. Je moet alleen voor FUT kiezen als je geen bezwaar hebt tegen een blijvend litteken.
Ik kan me hier wel in vinden, want dit komt in principe op hetzelfde neer. Ik blijf het alleen wel vreemd vinden dat mensen heel erg nerveus worden omwille van het FUT litteken. Het is immers een litteken wat je niet voelt zitten en niemand zal het ooit zien zitten.

Citaat:
Ik wil heel graag van je aannemen dat een FUT ook een ingreep van niks is. Ik zou ook niet opzien tegen de behandeldag zelf. Voor mij heeft de doorkijk naar de toekomst de balans doen omslaan. Geld heeft nooit een rol gespeeld en persoonlijk vind ik dat het op dat beetje prijsverschil niet zou moet hangen. Als ik meer overtuigd was geweest van de claims van Gho, dan zou ik zelfs daar voor gekozen hebben.
Geld zou idd niet DE doorslag mogen geven om voor een bepaalde methode te kiezen. In mijn geval was het dan ook mooi meegenomen.


Citaat:
Bverotti heeft volgens mij een erg slecht gevoel aan zijn ingrepen overgehouden en iets daarvan projecteert ie nu op de behandeling zelf.
Zou kunnen. Maargoed, als hij zijn posting onderbouwd met redenen als stank, vervelende geluiden en enorme pijn dan vind ik het wel behoorlijk geforceerd overkomen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 18 maart 2008 om 17:11
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 17:33   #48
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
FUE en FUT kunnen je allebei hetzelfde resultaat geven, maar van de twee zie ik FUT toch als de meest ingrijpende behandeling.
Om hier nog even op terug te komen.

Ik betwijfel sterk of een FUE daadwerkelijk minder ingrijpend is. Ik bedoel er worden 1000 gaatjes of meer in je achterhoofd geprikt en dat is natuurlijk ook niet prettig. Tenminste, ik kan het me niet voorstellen. Daarnaast omschreef je je eigen donorgebied na je FUE behandeling als een grote kloppende schaafwond...

Een FUT is niet geheel pijnloos, maar een zware ingreep is het in ieder geval niet. De vorige keer heb ik welgeteld 2 dagen ''last'' van het litteken gehad. Bovendien heb ik de voorgeschreven pijnstilling niet eens nodig gehad. In mijn eigen donorgebied voelde ik de eerste 2 nachten een flinke snee zitten, maar na deze 2 nachten sliep ik als vanouds...

Ik denk dan ook dat als er al een verschil is in de nasleep van de behandeling, dit verschil te verwaarlozen is.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 20:17   #49
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik kan me hier wel in vinden, want dit komt in principe op hetzelfde neer. Ik blijf het alleen wel vreemd vinden dat mensen heel erg nerveus worden omwille van het FUT litteken. Het is immers een litteken wat je niet voelt zitten en niemand zal het ooit zien zitten.
We hebben het er al eerder over gehad. Ik geloof niet in dat 'nooit zien zitten'. Ik wil je over 40 jaar graag nog eens spreken

Ik zie nu al oudere collega's (vijftigers) met een haarkrans waar ik de huid doorheen kan zien schemeren. Bij bejaarde mannen zie je dat echt heel regelmatig. Niet een paar procent, maar bij de flink kalende tachtigers (en helaas vrees ik dat wij een grote kans maken om tot die groep te gaan behoren) een heel groot deel.

Zelfs bij mijn grootvader, die qua haarlijn ed. eerder een NW2 had, maar verder dun, wit haar, was de huid door de haren te zien als ie in de zon liep.

Als die mannen in hun jonge jaren een FUT zouden hebben gehad, dan zou dat nu heel goed zichtbaar zijn.

Er blijft ook altijd nog een risico dat het litteken wat groot uitpakt of dat je er last van krijgt. Die kans is misschien klein, maar zeker geen 0.

Ik heb zelf 20 jaar geleden twee moedervlekken laten verwijderen en die littekens zijn fors uitgevallen en jeuken ook regelmatig. Ik moet er niet aan denken dat zoiets op mijn hoofd zou zijn gebeurd met een 10 keer groter litteken.

En belangrijkst, er is een methode die zonder grote littekens tegen iets hogere kosten hetzelfde resultaat kan bieden. Dus waarom voor duizend of vijftienhonderd euro tobben over een litteken dat je misschien wel of misschien nooit zal zien en waar je misschien wel of misschien ook nooit last van zult hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Ik betwijfel sterk of een FUE daadwerkelijk minder ingrijpend is. Ik bedoel er worden 1000 gaatjes of meer in je achterhoofd geprikt en dat is natuurlijk ook niet prettig. Tenminste, ik kan het me niet voorstellen. Daarnaast omschreef je je eigen donorgebied na je FUE behandeling als een grote kloppende schaafwond...
Ik zie toch wel een verschil tussen een flinke schaafwond en een diepe snee die gehecht moet worden hoor. Bij mij was die 'schaafwond' dag 2 na de ingreep al helemaal genezen. Ik heb er alleen de eerste nacht echt hinder van gehad.

Maar ik wil geen al te groot drama maken van de keuze tussen FUT en FUE. Ik heb zelf heel bewust gekozen en ik zal iedereen aanraden om even bewust die keuze te maken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:07   #50
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
We hebben het er al eerder over gehad. Ik geloof niet in dat 'nooit zien zitten'. Ik wil je over 40 jaar graag nog eens spreken

Ik zie nu al oudere collega's (vijftigers) met een haarkrans waar ik de huid doorheen kan zien schemeren. Bij bejaarde mannen zie je dat echt heel regelmatig. Niet een paar procent, maar bij de flink kalende tachtigers (en helaas vrees ik dat wij een grote kans maken om tot die groep te gaan behoren) een heel groot deel.

Zelfs bij mijn grootvader, die qua haarlijn ed. eerder een NW2 had, maar verder dun, wit haar, was de huid door de haren te zien als ie in de zon liep.

Als die mannen in hun jonge jaren een FUT zouden hebben gehad, dan zou dat nu heel goed zichtbaar zijn.

Er blijft ook altijd nog een risico dat het litteken wat groot uitpakt of dat je er last van krijgt. Die kans is misschien klein, maar zeker geen 0.

Ik heb zelf 20 jaar geleden twee moedervlekken laten verwijderen en die littekens zijn fors uitgevallen en jeuken ook regelmatig. Ik moet er niet aan denken dat zoiets op mijn hoofd zou zijn gebeurd met een 10 keer groter litteken.

En belangrijkst, er is een methode die zonder grote littekens tegen iets hogere kosten hetzelfde resultaat kan bieden. Dus waarom voor duizend of vijftienhonderd euro tobben over een litteken dat je misschien wel of misschien nooit zal zien en waar je misschien wel of misschien ook nooit last van zult hebben?
Klopt, hier hebben we het al over gehad idd.

Maargoed, ik heb de afgelopen tijd eens extra opgelet op het haar van oudere mannen. En mijn conclusie is dat ze er wel zijn, maar niet in grote getalen. In mijn eigen familie komt een dun donorgebied overigens helemaal niet voor.

Verder worden er met succes veel strips uitgevoerd bij 50 plussers en, zoals ik al eerder verteld heb, zelfs bij bejaarden. Ik denk dan ook dat je het hele littekenverhaal te somber ziet.

Maargoed, de mensen die je beschrijft bestaan idd, maar deze mensen komen niet voor een HT in aanmerking. Ik heb me laten vertellen dat het al heel vroeg zichtbaar is indien je genetisch een NW7 gaat worden, of indien je een matig tot slecht donorgebied hebt/ overhoudt. Hoe spijtig ook, maar deze mensen kunnen worden niet behandeld. Met wat je hierboven geschreven hebt word dus wel degelijk rekening gehouden door klinieken die een FUT aanbieden.

Verder ben ik van mening dat er, zoals bij bijna iedere medische ingreep, ook aan een FUE behandeling een bepaald risico kleeft. Er zijn hier in ieder geval al foto's geplaatst van mislukte FUE behandelingen.


Het gaat mij niet om de kosten. Ik weiger om mijn hoofd volledig kaal te laten scheren, vandaar. Dat een FUT ook nog eens goedkoper is, is mooi meegenomen.




Citaat:
Ik zie toch wel een verschil tussen een flinke schaafwond en een diepe snee die gehecht moet worden hoor. Bij mij was die 'schaafwond' dag 2 na de ingreep al helemaal genezen. Ik heb er alleen de eerste nacht echt hinder van gehad.

Maar ik wil geen al te groot drama maken van de keuze tussen FUT en FUE. Ik heb zelf heel bewust gekozen en ik zal iedereen aanraden om even bewust die keuze te maken.

Mmm, een flinke schaafwond kan soms pijnlijker zijn dan een flinke snee. Dat is tenminste mijn persoonlijke ervaring. Maargoed, ik heb alleen de eerste 2 nachten minder geslapen, daarna voelde ik niets meer.

Het tweede ben ik helemaal met je eens.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:08   #51
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
[quote=AnthonieH;160055] Geld heeft nooit een rol gespeeld en persoonlijk vind ik dat het op dat beetje prijsverschil niet zou moet hangen.

Anthonie,
Een BEETJe prijsverschil zeg je !!! man ik ben bijna de helft goedkoper uit als wanneer ik een FUT neem inplaats van een FUE dus laat dat beetje er maar vanaf eerlijk gezegd....kan bijna 2 FUT`s laten doen en heb dan gelijk het dubbele aantal grafts (4400 ) en dat is toch waar alles om draait dacht ik zo..

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:14   #52
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik had trouwens precies dezelfde wens als jij, Blizzard, mijn ingreep onopgemerkt door mijn omgevinghouden. Ik heb een poos met een vreselijk kort kapsel rondgelopen, maar ik heb mijn FUE-ingreep dus wel degelijk verborgen kunnen houden. Met wat kunst en vliegwerk, maar toch!
Anthonie,
Dan leg jij mij maar eens uit hoe ik met een best wel volle kop en lang haar van ineens naar een kale kop had moeten verbergen ??? met een petje hebben mensen mij nog nooit mee zien lopen behalve die ene keer toen ik boodschappen moest gaan doen maar was wel slim genoeg om wat klus kleren aan te trekken maar daar bleef het ook bij .

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:24   #53
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Een BEETJe prijsverschil zeg je !!! man ik ben bijna de helft goedkoper uit als wanneer ik een FUT neem inplaats van een FUE dus laat dat beetje er maar vanaf eerlijk gezegd....kan bijna 2 FUT`s laten doen en heb dan gelijk het dubbele aantal grafts (4400 ) en dat is toch waar alles om draait dacht ik zo..
Het is al lang niet meer het dubbele, maar het scheelt altijd nog wel bijna een factor anderhalf inderdaad. Toch vind ik dat zo heel erg veel niet. Een FUT is al een heel dure ingreep om iets aan je uiterlijk te doen en tegen die lat aangehouden is FUE helemaal zo gek veel duurder niet.

Een FUE anno 2008 is relatief gezien bovendien goedkoper dan de FUTs van 5 jaar geleden (en er zijn aanbieders van FUT die duurder zijn dan sommige aanbieders van FUE). Waarom was een FUT toen wel de uitgave waard en zou een FUE je dat nu niet waard zijn?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 18 maart 2008 om 23:32
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:30   #54
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bverotti Bekijk bericht
Dit was MIJN ervaring, niet minder of niet meer. Sommige zullen zeker een betere strip ervaringen gehad hebben, maar ik weet ook dat anderen een nog slechtere ervaring met strip hebben gehad als ik.
Misschien dat het verschil van kliniek wel heel belangrijk is ....
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:32   #55
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Anthonie,
Dan leg jij mij maar eens uit hoe ik met een best wel volle kop en lang haar van ineens naar een kale kop had moeten verbergen ??? met een petje hebben mensen mij nog nooit mee zien lopen behalve die ene keer toen ik boodschappen moest gaan doen maar was wel slim genoeg om wat klus kleren aan te trekken maar daar bleef het ook bij .
Ik hoef niks uit te leggen, het is jouw angst voor verandering, niet de mijne!

Mijn kapsel was in de zomer voor de ingreep ook langer dan ooit. Het was dus even slikken toen ik kortgewiekt werd. Ik heb ook best opmerkingen gekregen over mijn korte kapsel, maar niemand heeft een verband gelegd met een haartransplantatie. Sommigen vonden mijn korte kapsel leuk, anderen vonden het vreselijk, maar vrijwel iedereen vond het leuk dat ik dapper genoeg was om het gewoon eens te proberen. Ik heb ook niet met een petje gelopen, met een beetje make-up kun je veel camoufleren.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:33   #56
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het is al lang niet meer het dubbele, maar het scheelt altijd nog wel bijna een factor anderhalf inderdaad. Toch vind ik dat zo heel erg veel niet. Een FUT is al een heel dure ingreep om iets aan je uiterlijk te doen en tegen die lat aangehouden is FUE helemaal zo gek veel duurder niet.

Een FUE anno 2008 is relatief gezien bovendien goedkoper dan de FUTs van 5 jaar geleden (en er zijn aanbieders van FUT die duurder zijn dan sommige aanbieders van FUE). Waarom was een FUT toen wel de uitgave waard en zou een FUE je dat nu niet waard zijn?
Anthonie
IK zeg niet dat een FUE het niet waard is , ik zeg alleen maar dat jij een verschil van 3000 euro maar een BEETJE noemt en daar ben ik het dus helemaal niet mee eens !! zelfs voor rijke mensen is 3000 euro veel geld dus zeker voor jan modaal.
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 18 maart 2008 om 23:37
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:37   #57
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
[quote=AnthonieH;160119]Ik hoef niks uit te leggen, het is jouw angst voor verandering, niet de mijne!

Was jou dat ook gelukt met een FUT ? denk het niet he...
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:41   #58
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Een FUE anno 2008 is relatief gezien bovendien goedkoper dan de FUTs van 5 jaar geleden (en er zijn aanbieders van FUT die duurder zijn dan sommige aanbieders van FUE). Waarom was een FUT toen wel de uitgave waard en zou een FUE je dat nu niet waard zijn?
Omdat het nu goedkoper kan en je aan een FUT minder rompslomp overhoudt. Maar misschien heb je wel gelijk dat mensen bang voor verandering zijn.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:45   #59
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Anthonie
IK zeg niet dat een FUE het niet waard is , ik zeg alleen maar dat jij een verschil van 3000 euro maar een BEETJE noemt en daar ben ik het dus helemaal niet mee eens !! zelfs voor rijke mensen is 3000 euro veel geld dus ook voor jan modaal.
Misschien verkeer ik dan in een luxe positie of kan ik beter relativeren.

Als we het over auto's hebben is 3000 euro ineens helemaal zo veel niet. Bovendien heb je het wel over flink grote ingrepen (2000 grafts) wil het 3000 euro schelen.

Bij kleine behandelingen (800 grafts) scheelt het nog maar zo'n 700 euro, 25%.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:47   #60
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Misschien verkeer ik dan in een luxe positie of kan ik beter relativeren.

Als we het over auto's hebben is 3000 euro ineens helemaal zo veel niet. Bovendien heb je het wel over flink grote ingrepen (2000 grafts) wil het 3000 euro schelen.

Bij kleine behandelingen (800 grafts) scheelt het nog maar zo'n 700 euro, 25%.
Laten we het er maar ophouden dat jij in een luxe positie verkeerd ...
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.