Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juli 2013, 09:20   #136
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@Ianny: Ik kom later deze week bij je terug. Zit op mijn werk en even weinig tijd nu.

Die arme dames van HSI, dat hun BMI besproken wordt:-) Volgens mij viel het bij mij erg mee overigens..
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2013, 23:08   #137
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Foto's
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2013, 20:25   #138
pietjemeloen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2013
Berichten: 2
Maar al met al nog steeds geen bewijs voor teruggroei van haar na stamceltransplantatie. In Amerika willen ze er pas serieus over gaan praten als er bewijs geleverd wordt. Satmceltransplantatie acht men daar onmogelijk! patent klinkt misschien interessant, maar bewijst hoegenaamd niets. Ik houd het maar op FUE
pietjemeloen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2013, 10:32   #139
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Op Baldtruthtalk wordt er heel veel gediscussierd over GHO.
Ze trekken de claims van GHO steeds meer in twijfel.
http://www.baldtruthtalk.com/showthr...t=12252&page=3
Het bevestigd wel wat ik steeds gezegd heb : de dekking van 1000 grafts van GHO was veel minder dan de 1000 grafts die ik in een andere kliniek gehad. Ik heb ergens gelezen dat bij GHO gemiddeld maar 1.3 haar per grafts groeit. Dacht bij andere klinieken gemiddeld 2.5 haar.
We hebben het dan nog niet gehad over de hergroei. Daarvan betwijfelen ze steeds meer dat er 85 % hergroei is. Mocht die er al zijn dan ligt die mogelijk op minder dan helft. Ook schijnt GHO veel grafts te beschadigen.

Wesley heeft uitgebreid gepost op baldtruthtalk over zijn behandeling bij Nigam. Er zijn op het moment zo veel ontwikkelingen dat ik iedereen zou aanraden geen behandeling bij GHO te plannen en eens even af te wachten op wat er van andere klinieken komt.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 2 augustus 2013 om 11:00
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2013, 17:29   #140
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht

Ook schijnt GHO veel grafts te beschadigen.
Thank you so much KRUGER for this brand new and interesting information!
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2013, 22:00   #141
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
@Ianny: Ik kom later deze week bij je terug. Zit op mijn werk en even weinig tijd nu.

Die arme dames van HSI, dat hun BMI besproken wordt:-) Volgens mij viel het bij mij erg mee overigens..
Mijn vriend heeft vorige week zijn eerste behandeling ondergaan. Hij werd vriendelijk ontvangen en is zeer tevreden over de behandeling. De behandeling werd door drie dames gedaan. Een arts en twee assistenten. De assistent heeft de grafts (ik geloof 1500) eruit gehaald. Dat is het grootste deel van de ochtend. De arts komt regelmatig kijken of het goed ging. De arts en de assistent legde alles goed uit wat een geruststellend gevoel heeft gegeven!

Daarna is de arts gekomen om de gaatjes te prikken. Kun je je voorstellen 1500 gaatjes! Vervolgens lunch. En toen terug plaatsen dat deed de tweede assistent. Hij was helemaal te vreden dus nu gaan we kijken wat het resultaat is en of er terug groei plaats vind in het donor gebied.

Nog even terug over de BMI. Mijn vriend is ongeveer 10 jaar jonger dan ik. En ja ik ben natuurlijk een beetje gevoelig en mijn alfa mannetje kennende probeert hij de dames altijd te impressen. Vergeet niet hij is er de hele dag en heeft niets anders te doen. Maar de eerste had een bmi die waarschijnlijk niet meetbaar was en de tweede assistent, die terug plaatste, zat aan de verkeerde kant maar had wel een lekker koppie volgens hem. Dus heb ik me druk gemaakt voor niets. Overigens de arts was een soort chinees (misschien wel de zus van Gho). Die was dus niet dik en zag er wel strak uit maar hij is geen liefhebber van kleine chinese vrouwtjes (althans dat zegt hij). Om een lang verhaal kort te maken. Behandeling geslaagd, hij tevreden en ik tevreden. Zal jullie hier op de hoogte houden van het verloop.

Laatst gewijzigd door lanny; 12 augustus 2013 om 22:04
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2013, 00:08   #142
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Mijn vriend heeft vorige week zijn eerste behandeling ondergaan. Hij werd vriendelijk ontvangen en is zeer tevreden over de behandeling. De behandeling werd door drie dames gedaan. Een arts en twee assistenten. De assistent heeft de grafts (ik geloof 1500) eruit gehaald. Dat is het grootste deel van de ochtend. De arts komt regelmatig kijken of het goed ging. De arts en de assistent legde alles goed uit wat een geruststellend gevoel heeft gegeven!

Daarna is de arts gekomen om de gaatjes te prikken. Kun je je voorstellen 1500 gaatjes! Vervolgens lunch. En toen terug plaatsen dat deed de tweede assistent. Hij was helemaal te vreden dus nu gaan we kijken wat het resultaat is en of er terug groei plaats vind in het donor gebied.

Nog even terug over de BMI. Mijn vriend is ongeveer 10 jaar jonger dan ik. En ja ik ben natuurlijk een beetje gevoelig en mijn alfa mannetje kennende probeert hij de dames altijd te impressen. Vergeet niet hij is er de hele dag en heeft niets anders te doen. Maar de eerste had een bmi die waarschijnlijk niet meetbaar was en de tweede assistent, die terug plaatste, zat aan de verkeerde kant maar had wel een lekker koppie volgens hem. Dus heb ik me druk gemaakt voor niets. Overigens de arts was een soort chinees (misschien wel de zus van Gho). Die was dus niet dik en zag er wel strak uit maar hij is geen liefhebber van kleine chinese vrouwtjes (althans dat zegt hij). Om een lang verhaal kort te maken. Behandeling geslaagd, hij tevreden en ik tevreden. Zal jullie hier op de hoogte houden van het verloop.
een happy ending dus..
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2013, 15:36   #143
marcvdv
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2013
Berichten: 2
Een paar maanden geleden heb ik ook een behandeling ondergaan. Ik heb zo een 2000 grafs gedaan. Tot nu toe ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat. Ik denk dat ik nog twee of drie keer moet gaan. Bij mij groeit het haar in het donor gebied goed terug.

Overigens heb ik geen ervaring met de corpulente dames. Bij mij waren er twee blondines. De een van een jaar of 38 met een keurige bmi en hele lange benen die helaas in een weinig flateuse witte broek zaten. En nog een leuke stevige blondine van een jaar of dertig. Echt wel twee dames waar ik wel een beschuitje zou mee willen eten.

On topica

De clinic maakt op mij een zeer goede indruk. Ziet er netjes en schoon uit. Twee min puntjes de koffie vond ik van super markt niveau. Als je een paar duizend euro uit geeft mag je toch tenminste n espresso of een lekkere jura verwachten. Ik heb zelf een jura thuis en ik kan uet iedereen aanbevelen. Het andere min punt is ee dvd collectie die mag echt wel wat nieuwer.
marcvdv is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2013, 15:41   #144
marcvdv
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2013
Berichten: 2
Wat ik nog wilde zeggen is dat de lunch wel super was . Overigens ik had een ' mannelijke' dokters die heel vriendelijk was. Hij straalde blijdschap uit........

Parkeren is ook geen punt de parkeergarage is niet echt druk.
marcvdv is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2013, 17:34   #145
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
Op Baldtruthtalk wordt er heel veel gediscussierd over GHO.
Ze trekken de claims van GHO steeds meer in twijfel.
http://www.baldtruthtalk.com/showthr...t=12252&page=3
Het bevestigd wel wat ik steeds gezegd heb : de dekking van 1000 grafts van GHO was veel minder dan de 1000 grafts die ik in een andere kliniek gehad. Ik heb ergens gelezen dat bij GHO gemiddeld maar 1.3 haar per grafts groeit. Dacht bij andere klinieken gemiddeld 2.5 haar.
We hebben het dan nog niet gehad over de hergroei. Daarvan betwijfelen ze steeds meer dat er 85 % hergroei is. Mocht die er al zijn dan ligt die mogelijk op minder dan helft. Ook schijnt GHO veel grafts te beschadigen.

Wesley heeft uitgebreid gepost op baldtruthtalk over zijn behandeling bij Nigam. Er zijn op het moment zo veel ontwikkelingen dat ik iedereen zou aanraden geen behandeling bij GHO te plannen en eens even af te wachten op wat er van andere klinieken komt.
Zo veel ontwikkelingen ? Welke dan ? Het ziet er naar uit dat Nigams een grote praatjesmaker is, hij komt nooit met bewijzen, maar blijft vage foto's posten en mooie verhalen. Omtrent HASCI heb ik steeds meer mijn twijfels in hoeverre hergroei echt plaatsvindt. We gaan het binnenkort allemaal uitzoeken met gc83uk's nieuwe case die we uitgebreid gaan analyseren. Zelf schat ik dat hergroei ergens tussen de 30-50% zal zijn, maar het is slechts een wilde gok, het kan ook zo maar minder zijn. Dat het meer zal zijn, lijkt momenteel onwaarschijnlijk, gebaseerd op alle informatie die momenteel beschikbaar is.

Histogen, Replicel, Aderans, allemaal stelden ze teleur. Van Dr Mousseigne horen we niks niks meer. Blijft verdomd weinig over qua 'nieuwe ontwikkelingen. Pilofocus misschien ... En het feit dat CB sinds korte tijd op de zwarte markt beschikbaar is. Maar tot nu toe is 2013 het jaar van de teleurstellingen op het gebied van nieuwe ontwikkelingen.

Momenteel zie ik als enige reden om naar HASCI te gaan het feit dat je er geen littekens aan overhoudt. En het is gewoon een goede kliniek waar je netjes behandeld wordt. Nadeel is alleen dat het heel duur is, eigenlijk nog duurder dan mensen denken omdat je bij HASCI minder haartjes per graft zal krijgen dan bij andere klinieken. Je krijgt dus minder haar voor meer geld, dus als je de prijs per haartje bekijkt dan is het al met al behoorlijk aan de prijs en is 't maar de vraag of je dat er voor over moet hebben.

Overigens, Kruger, je opmerking dat HASCI grafts beschadigt slaat natuurlijk nergens op. Net zoals dat verhaal van je over hele dunne haartjes dat je hier ooit postte. De haartjes die bij HST gaan groeien worden na verloop van tijd net zo dik als je normale haartjes, daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. En je donor zal niet beschadigd worden, in tegenstelling tot wat andere klinieken soms doen. Kijk maar eens naar de foto's die 'James Bald' hier heeft gepost, die is behandeld door een Turkse kliniek waar iedereen op dit forum zo laaiend enthousiast over is ... Het lijkt wel alsof hij door een slager geslacht is.

Kortom: HASCI is wat mij betreft een uitstekende kliniek, de enige waar je geen littekens zal overhouden na je behandeling. Echter enorm duur in vergelijking met andere klinieken en op hergroei zou ik niet te veel rekenen ...

Laatst gewijzigd door Arashi; 25 augustus 2013 om 17:57
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2013, 21:05   #146
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Kijk maar eens naar de foto's die 'James Bald' hier heeft gepost, die is behandeld door een Turkse kliniek waar iedereen op dit forum zo laaiend enthousiast over is ... Het lijkt wel alsof hij door een slager geslacht is.
Welke kliniek is dat dan? Ik heb even de berichten waarnaar je verwijst opgezocht en daar geeft hij zelf aan dat het een vrij onbekende kliniek was. Ik vraag dit omdat ik binnenkort zelf een HT laat doen bij een (bekende) Turkse kliniek en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2013, 13:18   #147
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Arashi je krijgt bij GHO VEEL minder haar dan bij andere klinieken. Lees je post van 28/7 maar eens na. http://www.baldtruthtalk.com/showthr...t=12252&page=2
Je hebt 1600 grafts gehad waarvan er 2 zijn met 3 haren. Merendeel is single graft. Lees ook die van 8/1 nog maar eens na.
Na 2.5 jaar kan ik je vertellen dat die single grafts ook single grafts zullen blijven. Hier krijg je een kop niet mee dicht tenzij je ieder jaar een behandeling neemt.
Afgezien van het geld dat het kost heeft niet iedereen zin telkens opnieuw zijn kop kaal te scheren. Bovendien heb ik gelezen dat GHO ook niet onbeperkt Grafts uit de donor kan halen. Hoeveel behandelingen kan hij doen, 3 ?
Overigens is GHO niet de enige die zonder littekentjes grafts kan oogsten. Ik heb in Mei baardharen laten transplanteren en heb 0 litteken. Boor was 0.6
Geef Nigam etc eens tijd. Zie ook dat die man af en toe rare dingen post. Maar er zijn inmiddels een paar mensen voor een behandeling geweest zoals Wesley. Wacht gewoon eens af wat daar uit de bus komt. Met internet vol negativiteit te zetten zal een oplossing er echt niet sneller komen.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 19:33   #148
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
We hebben de boel uitgezocht rondom gc83uk's case en het blijkt dat regeneratie in ieder geval lager is dan 37%, misschien zelfs 0. Zie: http://www.baldtruthtalk.com/showpos...40&postcount=1
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 21:49   #149
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
@ arashi : je hebt er erg veel werk aan gedaan. Ik heb die thread al een tijdje gevolgd.
Gezien het feit dat hasci niet erg meewerkt en niet reageert op mails met vragen die hun niet aanstaan lijkt het me duidelijk dat ze wat te verbergen hebben. Waarschijnlijk is de hergroei 0.
Het is waarschijnlijk gewoon een heel dure fue waarbij je de helft van de haren krijgt van bij een andere kliniek.
Kun je hier eens samenvatten wat jullie gedaan hebben zodat niet iedereen al die berichten hoeft te lezen.

Ik zou je adviseren niet persoonlijk naar gho toe te gaan met je bevindingen. Ik ben na een jaar gaan klagen over de slechte dekking door al die single grafts. Die vent (gho zelf) werd heel agressief.

Laten we hopen dat wat nigam doet wel werkt.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 12 september 2013 om 22:08
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 22:24   #150
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kruger Bekijk bericht
@ arashi : je hebt er erg veel werk aan gedaan. Ik heb die thread al een tijdje gevolgd.
Gezien het feit dat hasci niet erg meewerkt en niet reageert op mails met vragen die hun niet aanstaan lijkt het me duidelijk dat ze wat te verbergen hebben. Waarschijnlijk is de hergroei 0.
Het is waarschijnlijk gewoon een heel dure fue waarbij je de helft van de haren krijgt van bij een andere kliniek.
Kun je hier eens samenvatten wat jullie gedaan hebben zodat niet iedereen al die berichten hoeft te lezen.

Ik zou je adviseren niet persoonlijk naar gho toe te gaan met je bevindingen. Ik ben na een jaar gaan klagen over de slechte dekking door al die single grafts. Die vent (gho zelf) werd heel agressief.

Laten we hopen dat wat nigam doet wel werkt.
Ja, HASCI lijkt niks meer dan een dure FUE te zijn, mee eens. Ok, wel zonder littekens, dat kan voor sommige mensen een belangrijk punt zijn. En je wordt er gewoon keurig behandeld. Maar op regeneratie hoef je niet te rekenen.

Deze bevindingen verklaren een boel dingen. Waarom HASCI geen NW7->NW1 conversie kan laten zien. Waarom geen enkele celeb, die doorgaans toch genoeg geld genoeg hebben, meer dan 3x ging. Waarom HASCI zelfs adviseert om niet meer dan 3 HST's te doen. En waarom ze mij adviseerden niet mijn haarlijn te verdichten in mijn 2e HST. Er is gewoon weinig tot geen hergroei en dus put je gewoon je donor uit. Dus je moet je donor heel wijs gebruiken, net als bij FUE.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.