Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 september 2018, 15:11   #16
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Met alle respect maar ik heb een tijdje op het forum zitten rondkijken en jou negativiteit voegt niets toe. Graag proberen zo objectief mogelijk te reageren
Ik ben het deze keer volledig met Dino eens
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 15:19   #17
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Dat begrijp ik. Maar kan er niks over vinden en waarom het bij de ene persoon wel zo is en de andere niet?
Zoek op hypertrofische littekens
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 15:24   #18
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
haha, kaal gaan al is het voor 1 maand is echt geen oplossing voor mij want dan kom ik niet meer buiten. En op mijn studie mag ik geen pet dragen dus geen optie. Ik zal wel eens aan ze vragen of ze een fue kunnen doen zonder kaalscheren
Mij lijkt het, uit u reactie's op de adviezen die hier gegeven worden, dat u uw keuze al gemaakt hebt en enkel bevestiging zoekt. Ik denk dat u al kan uitmaken uit de reactie's van al wat ervaren forumleden dat een FUT not done is heden ten dagen. Van een FUE zie je na een tiental dagen niks meer van wondjes of littekens maar een FUT duurt heel lang voor je blijvend litteken genezen is en de kans dat er zenuwen beschadigt worden is zeer groot.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 15:31   #19
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Mij lijkt het, uit u reactie's op de adviezen die hier gegeven worden, dat u uw keuze al gemaakt hebt en enkel bevestiging zoekt. Ik denk dat u al kan uitmaken uit de reactie's van al wat ervaren forumleden dat een FUT not done is heden ten dagen. Van een FUE zie je na een tiental dagen niks meer van wondjes of littekens maar een FUT duurt heel lang voor je blijvend litteken genezen is en de kans dat er zenuwen beschadigt worden is zeer groot.
Mijn keuze is nog niet gemaakt. Het is idd wel zo dat deze oplossing erg snel is voor mijn inhammen en eigenlijk is er amper een prijs voor mij die daar tegenover kan staan. dus dat zou mij inderdaad van mijn ergste probleem afhelpen. Er moet dan wel iets heel ergs tegenover staan wil ik het nog verder uitstellen of zelfs kaal gaan. Een litteken bijvoorbeeld dat nauwelijks zichtbaar is is voor mij dan ook geen big deal. Maar de reacties schrikken mij natuurlijk wel af.

Ik leg het aan transhair voor en als zij vertrouwen hebben in hun eigen kunnen dat zij mij het resultaat kunnen leveren dat ik wens dan moeten ze wel gek zijn om het door te zetten. Ik laat het afhangen van het gesprek van morgen.


Ik zal trouwens ook model spelen bij het eindresultaat op hun website

Laatst gewijzigd door FKCZ; 23 september 2018 om 15:41
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 15:34   #20
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
iederen m.u.v. dino trouwens bedankt voor de reacties
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 18:19   #21
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
iederen m.u.v. dino trouwens bedankt voor de reacties
Even een tip bezoek ook een andere kliniek voor een second opinion. Ik Kan je bevestigen dat een andere kliniek je hoogstwaarschijnlijk meer grafts zal aanbevelen. Dit komt doordat transhair ht uitvoert met een lage dichtheid.

Ik ben zelf ook op intake geweest bij transhair hier werd me 1400 grafts aanbevolen. Uiteindelijk ben ik bij een andere kliniek behandeld met uiteindelijk 2800 grafts.
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 18:25   #22
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Er is een youtuber die zijn HT heeft laten doen bij transhair (beetje HWI praktijken), resultaat is echt zeer teleurstellend, hij vertelde ook dat hij vanwege hun praatjes voor een FUT koos met echt belachelijke redenen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 18:31   #23
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Er is een youtuber die zijn HT heeft laten doen bij transhair (beetje HWI praktijken), resultaat is echt zeer teleurstellend, hij vertelde ook dat hij vanwege hun praatjes voor een FUT koos met echt belachelijke redenen.

Welke youtuber?

Heb wel Yvar de Groot gezien. Bij hem is het inderdaad teleurstellend. Maar hem is ook duidelijk verteld als ik alles moet geloven, dat omdat hij zon groot kalend gebied had ze niet meer grafts konden transplanteren in een keer. Ik ga morgen duidelijk vragen of in mijn geval wel een hogere dichtheid gerealiseerd kan worden dan bij hem, omdat ze bij mij makkelijk de maximale hoeveelheid grafts voor mijn haaruitval kunnen transplanteren in een behandeling. Hij zal er waarschijnlijk nog een moeten ondergaan om tot een mooi resultaat te komen

Als het een andere youtuber is hoor ik het graag. Kan ik even kijken. thanks
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 18:32   #24
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skullcrack Bekijk bericht
Even een tip bezoek ook een andere kliniek voor een second opinion. Ik Kan je bevestigen dat een andere kliniek je hoogstwaarschijnlijk meer grafts zal aanbevelen. Dit komt doordat transhair ht uitvoert met een lage dichtheid.

Ik ben zelf ook op intake geweest bij transhair hier werd me 1400 grafts aanbevolen. Uiteindelijk ben ik bij een andere kliniek behandeld met uiteindelijk 2800 grafts.
Thanks voor de tip. Zal eens rond kijken.

Ben je wel tevreden met het resultaat? welke kliniek ben je geweest?
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 18:44   #25
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Thanks voor de tip. Zal eens rond kijken.

Ben je wel tevreden met het resultaat? welke kliniek ben je geweest?
Hairworld Istanbul en zeer tevreden
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 19:20   #26
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Welke youtuber?

Heb wel Yvar de Groot gezien. Bij hem is het inderdaad teleurstellend. Maar hem is ook duidelijk verteld als ik alles moet geloven, dat omdat hij zon groot kalend gebied had ze niet meer grafts konden transplanteren in een keer. Ik ga morgen duidelijk vragen of in mijn geval wel een hogere dichtheid gerealiseerd kan worden dan bij hem, omdat ze bij mij makkelijk de maximale hoeveelheid grafts voor mijn haaruitval kunnen transplanteren in een behandeling. Hij zal er waarschijnlijk nog een moeten ondergaan om tot een mooi resultaat te komen

Als het een andere youtuber is hoor ik het graag. Kan ik even kijken. thanks

Yvar ja. Als het op te vullen gebied zodanig groot is dat je van te voren al weet dat het een teleurstellend resultaat gaat krijgen doe je er als goede kliniek verstandig aan om die patient te weigeren voor zijn/haar eigen bestwil.

Ik vergelijk jouw situatie niet met die van Yvar maar ik wil wel aangeven dat jij mogelijk in zee gaat met een louche bedrijf die gewoon slechte resultaten aflevert.

Dat Yvar zon slecht resultaat heeft (ondanks FUT) valt niet altijd te wijten aan zijn grote kalende oppervlak, kijk maar eens naar Resultaten van Hasson & Wong, top artsen die middels FUT ook de meest kale mannen voorzien van een mooi kapsel.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2018, 14:07   #27
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Nadat ik met een hele kritische houding het gesprek in ben gegaan is de verkoper van gedachten veranderd. Hij ziet dat ik mijn haar toch redelijk kort draag achter en maakt zich zorgen over de zichtbaarheid van het litteken. Hij heeft me een FUE aangeboden met alleen achter kaalscheren!


Ik ben daar toch wel tevreden mee. Gesprek voelt toch vertrouwd. Ik heb hem verteld dat ik bang ben voor een lage dichtheid. er is een model op de site die eenzelfde situatie heeft als ik. Ik heb hem nu verteld dat ik minimaal dit resultaat verwacht want dat zag er puik uit!


Zit nu in de wachtkamer want hij heeft nog een afspraak en de dokter is zo beschikbaar. Die mag ik nog even spreken voor ik vertrek. Wil graag van hem horen of het resultaat van dat model voor mij ook haalbaar is en hoeveel grafts dit model heeft gekregen.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2018, 14:21   #28
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Nadat ik met een hele kritische houding het gesprek in ben gegaan is de verkoper van gedachten veranderd. Hij ziet dat ik mijn haar toch redelijk kort draag achter en maakt zich zorgen over de zichtbaarheid van het litteken. Hij heeft me een FUE aangeboden met alleen achter kaalscheren
Geloof me, je mag echt blij zijn dat de (ervarings)deskundigen hier op het forum je aan het denken hebben gezet! FUT is KUT!

Laatst gewijzigd door Reet; 24 september 2018 om 15:06
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2018, 21:00   #29
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
15 oktober staat de ' niet geheel kaalgeschoren' FUE op de planning. Ik zal tegen die tijd foto's posten van mijn situatie en een paar updates gedurende de eerste paar dagen en daarna maanden.


Hopelijk kan ik er mensen over de streep trekken die twijfelen in een situatie die gelijkwaardig is aan de mijne . Voor mezelf hoop ik natuurlijk dat het resultaat erg mooi wordt. Ik heb er vertrouwen in!
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2018, 22:00   #30
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Goede beslissing om voor een fue te gaan.
Succes en hou ons op de hoogte.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.