Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juli 2009, 08:19   #1
marc_05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 38
Pauzetijd

Kan iemand met een mening geven over onderstaande wat betreft de periode tussen het laseren in? Wil graag de exacte pauzetijden vasstellen... ging voorheen om de 10 tot 12 weken. Wil ook niet dat ik enorm veel geld kwijtraak doordat ik te vroeg terug ga, maar ik kan me ook voorstellen dat wanneer ik te lang pauze neem het niets doet.


Laat niet meteen grote oppervlakten behandelen om dan later teleurgesteld te raken dat je teveel geld hebt uitgegeven! Laat een proefstuk zetten op een plek die je zelf goed kunt observeren, bijvoorbeeld op 1 schouder (scheer de andere kant ook op dezelfde dag). Zie dan na een paar weken of de haartjes in hun groei zijn gestagneerd of uitgevallen. Vervolgens wacht je af hoe lang de min of meer gladde periode duurt in vergelijking met de andere schouder. Tel goed het aantal weken totdat de volgende lichting haar er staat. Hierdoor weet je alvast jouw pauzetijden tussen de behandelingen. Dit kan per persoon en per lichaamsdeel enorm varieren: 4 weken, 6 weken, 8 weken, of 10 of 16, etc.


Groeten Marc
marc_05 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2009, 12:15   #2
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Mijn rug wodt om de 10 weken gelaserd en het begint nu na 3x zijn vruchten eum haren af te werken

Krijg al flinke kale plekken, ook het scheren gaat veel beter, haren zijn dunner en de huid is veel gladder
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 18:58   #3
marc_05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 38
Hallo Anoalm,

Mag ik msschien weten of je een man of vrouw bent en welke laser je gebruikt?

Zijn je haren erg donker en dik?

Groeten, Marc
marc_05 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2009, 16:31   #4
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Hallo Marc, ik ben een jongen van 23. Haren zijn niet echt super dik, maar mijn rug zag er normaal gesproken uit als haren van een been zeg maar. Zon bosje, alleen dan over de hele rug.

Laser is de Diode Laser in Apeldoorn laat ik mij behandelen. Nu 3de keer geweest en voel al veel gladde plekken
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2009, 18:47   #5
carollsummer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2008
Berichten: 76
pauzes

Marc, ik denk dat het per mens verschilt dus er zal nooit een antwoord voor iedereen gelden.

Ik doe mijn behandeling elke 8 weken behalve nu want ik zit in Tanger. En wonder boven wonder kan ik via de server van mijn vader in NL gewoon internetten heeft die ouwe gek toch mooi geregeld.
carollsummer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.