Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 december 2003, 04:32   #1
jongen23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2003
Berichten: 1
Ervaring met GHO?

Hallo allemaal,
ik ben een jongen van 23 en overweeg een transplantatie, ik moet zeggen dat mijn voorkeur gaat naar Transhair en Gho. Alleen ik heb liever geen litteken dan wel een litteken dus kies ik waarschijnlijk voor Gho.
Ik heb alle topics and threads doorgelezen, echter zijn hier mensen die ervarijng hebben met GHO? heeft iemand een transplantatie daar gedaan? Hoe is het resultaat? Last van onnatuurlijkheid? Platliggendhaar in water? Vertel me aub wat je ervaringen zijn met GHO of dat je verhalen kent van mensen die bij GHO een behandeling hebben laten doen? Vertel aub alles!!!
jongen23 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2003, 13:19   #2
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
OK op dit antwoord zit je niet te wachten, maar ik geef het toch. Ik zou echt geen transplantatie nemen. Van Transhair HELEMAAL niet, maar ook niet van Gho. Tenzij je haarverlies echt heel erg gevorderd is. Wat is je situatie nu dan? Ik denk dat je beter kunt wachten op medicijnen. Zoals Innovate.
Ikzelf heb ook op het punt gestaan dat ik dacht, "Oké, er is geen oplossing in zicht, ik móet wel een haartransplantatie nemen". Maar als je vervolgens weer leest dat mensen die een haartransplantatie hebben ondergaan, vaak nóg minder vrolijk zijn dan voor de transplantatie, dan zie je er toch wel van af.
Wacht gewoon nog een jaar, maximaal. En kijk dan opnieuw naar je situatie. Waarschijnlijk zijn er dan wel afdoende werkende medicijnen, denk ik, omdat er nu veel goede ontwikkelingen aan de gang zijn.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2003, 15:31   #3
berre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2002
Berichten: 40
Ik zou ook nog een tijdje de kat uit de boom kijken,als geziet ,dick advocaat,gerad jolin bij ons henk houwaert,vind ik de resultaten maar aan de magere kant.En bij die personen is centen geen probleem..Zelf draag ik cyberhaar ,maarja da's ieder zijn keus ,ge zijt nog jong de kans dat er over enkele jaren een goed middel op de markt is is zeer groot .Surf anders eens naar " www.toplace.com en loop eens in de linkse kolom de links af .
berre is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2004, 17:29   #4
Skinner
HaarWeb lid
 
Skinner's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2003
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 50
Ik zou ook wel eens wat onafhankelijke resultaten en ervaringen willen zien. Ik ben zelf van plan om een volgende HT laten doen en het idee om dit te doen zonder wond in m'n kop trekt me wel.

Dus hoe effiecient is deze methode, slaan alle grafts aan.?

Ik zal eens vragen aan m'n huisarts of hij z'n bronnen wil raadplegen.
__________________
Historie

HT FUT 700 impulsen in '96
2e HT FUT 1800 impulsen op 28-4-2004
3e HT FUE 3000 grafts op 19-02-2014
-------------------------------

Laatst gewijzigd door Skinner; 14 maart 2004 om 17:35
Skinner is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2004, 01:57   #5
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Ik heb geen ervaring met GHO en ik heb ook geen id wat voor methode deze kliniek gebruikt. Zelf voel ik wel veel voor een tweede HT in de vorm van FUE omdat dan meer follikels verplaatst kunnen worden. Hieronder een plaatje met het resultaat van m'n 1e HT bij Laser Aesthetic, helaas heb ik geen plaatjes op m'n pc van vóór de HT.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 100.jpg‎ (32,0 KB, 182x gelezen)
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.