Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2018, 14:31   #1
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Fijne ervaring Esteworld

Het warme en leuke ontvangst met Margot en Hidde op het kantoor in IJselstein, was direct al een goede vergelijking met de killere intakes die ik eerder bij Nederlandse klinieken heb gehad.
Professioneel, clean maar wel ruimte genoeg voor een grap en een lach! :-)
De goede recensies, het ontvangst en alle antwoorden op mijn vragen, deed mij na vier jaar twijfelen snel besluiten de knoop door te hakken! Dan is het ook nog eens veel betaalbaarder dan Nederlandse klinieken en aan de resultaten te zien absoluut minstens zo goed! Kortom, ik ben er voor gegaan!
Afgelopen vrijdag aangekomen in Istanbul en zaterdag was de behandeling.
Margot heeft een goed hotel op loopafstand geregeld voor mijn hele gezin om er ook direct een paar leuke dagen van te maken.
Alles is geregeld, elke transfer strak volgens schema etc.
We werden bij de kliniek weer super hartelijk ontvangen door Hidde en Margot (zij waren daar op dat moment) en door de super aardige en lekker pittige hostes Özlem! Ze spreekt perfect Nederlands en Turks en dat is wel handig omdat de artsen en hun team niet allemaal even goed Engels spreken, top geregeld dus! Een dosis goede humor bij deze mensen maakt het lekker ontspannen en een leuke ervaring.
Zelfs het team van de chirurg met drie dames doen alles met een lach en doen er alkes aan om het leuk te maken! Als waren de verdovingsprikken dat niet echt ;-) maar dat mag de pret niet drukken.
Verder een absoluut pijnloze behandeling en ook daarna ben ik zonder pijnstillers met mijn gezin gaan genieten van de stad, een aanrader!!!
Geen last gehad van nare zwellingen, pijn etc.
Alleen slapen is wel een dingetje als je niet gewend bent op je rug te slapen... ;-)
Wel weer leuk om te ervaren dat mijn hoofd er kaal minder beroerd uitziet dan ik had verwacht...hahaha
Na de vrije dag weer op controle geweest en gewassen en ook deze ochtend was weer even vriendelijk. Ook het contact daarna blijft persoonlijk en warm, top!
De enkele negatieve recensies die ik las vind ik twijfelachtig...als je hier niet tevreden bent, ben je het nergens volgens mij, maar goed...ieder zijn mening...;-)
Uit mijn omgeving hebben al meerdere enthousiaste (eerst afwachtende) mannen zich aangediend en er gaan er waarschijnlijk nog vele volgen na mijn goede ervaring.
De eindresultaten zal ik uiteraard ook nog delen, dat is even afwachten.
Thanks team Este World, voor een paar fantastische dagen!
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2018, 14:37   #2
student24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwin Hairwin Bekijk bericht
Het warme en leuke ontvangst met Margot en Hidde op het kantoor in IJselstein, was direct al een goede vergelijking met de killere intakes die ik eerder bij Nederlandse klinieken heb gehad.
Professioneel, clean maar wel ruimte genoeg voor een grap en een lach! :-)
De goede recensies, het ontvangst en alle antwoorden op mijn vragen, deed mij na vier jaar twijfelen snel besluiten de knoop door te hakken! Dan is het ook nog eens veel betaalbaarder dan Nederlandse klinieken en aan de resultaten te zien absoluut minstens zo goed! Kortom, ik ben er voor gegaan!
Afgelopen vrijdag aangekomen in Istanbul en zaterdag was de behandeling.
Margot heeft een goed hotel op loopafstand geregeld voor mijn hele gezin om er ook direct een paar leuke dagen van te maken.
Alles is geregeld, elke transfer strak volgens schema etc.
We werden bij de kliniek weer super hartelijk ontvangen door Hidde en Margot (zij waren daar op dat moment) en door de super aardige en lekker pittige hostes Özlem! Ze spreekt perfect Nederlands en Turks en dat is wel handig omdat de artsen en hun team niet allemaal even goed Engels spreken, top geregeld dus! Een dosis goede humor bij deze mensen maakt het lekker ontspannen en een leuke ervaring.
Zelfs het team van de chirurg met drie dames doen alles met een lach en doen er alkes aan om het leuk te maken! Als waren de verdovingsprikken dat niet echt ;-) maar dat mag de pret niet drukken.
Verder een absoluut pijnloze behandeling en ook daarna ben ik zonder pijnstillers met mijn gezin gaan genieten van de stad, een aanrader!!!
Geen last gehad van nare zwellingen, pijn etc.
Alleen slapen is wel een dingetje als je niet gewend bent op je rug te slapen... ;-)
Wel weer leuk om te ervaren dat mijn hoofd er kaal minder beroerd uitziet dan ik had verwacht...hahaha
Na de vrije dag weer op controle geweest en gewassen en ook deze ochtend was weer even vriendelijk. Ook het contact daarna blijft persoonlijk en warm, top!
De enkele negatieve recensies die ik las vind ik twijfelachtig...als je hier niet tevreden bent, ben je het nergens volgens mij, maar goed...ieder zijn mening...;-)
Uit mijn omgeving hebben al meerdere enthousiaste (eerst afwachtende) mannen zich aangediend en er gaan er waarschijnlijk nog vele volgen na mijn goede ervaring.
De eindresultaten zal ik uiteraard ook nog delen, dat is even afwachten.
Thanks team Este World, voor een paar fantastische dagen!

Leuk om je ervaring te lezen! HOeveel grafts? en heb je voor de ACELL behandeling gekozen?
student24 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2018, 16:16   #3
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Goede ervaring Esteworld

Ik heb idd ook voor de Acell behandeling gekozen. Ervanuit gaande dat het iets voor me gaat doen. Het verhaal klinkt aannemelijk en logisch, dus ook weer afwachten.
Ik was eigenlijk niet echt kaal, alleen inhammen en dunner bovenop. Het is dus vooral opgevuld en de haarlijn weer wat verlaagd met totaal 2800 grafts.
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2018, 16:31   #4
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
fijne ervaring Esteworld

overigens heb ik 4 foto's geupload, maar heb geen idee waar ze te zien zijn....
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2018, 22:50   #5
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Weer zo'n zogenaamde succes story/commercieel praatje.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 10:38   #6
Thijmen87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2018
Berichten: 28
Geslacht:
Success. Ik heb op 19 december mijn haartransplantatie gehad bij Esteworld (+/- 3500 grafts). De organisatie en operatie was perfect, maarja het telt allemaal pas bij een goed resultaat.

Ik ben het nu goed aan het bijhouden met de camera, zal wellicht ook een topic openen. Benieuwd naar de voortgang.
Thijmen87 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 10:52   #7
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Fijne ervaring Este World

Je hebt gelijk Thijmen, het resultaat is wat telt! En dat is afwachten.
Ik moet nog even uitvinden hoe ik foto’s upload om werkelijk geďnteresseerden de voortgang te laten zien . (En misschien om azijnpissers als Dino te laten zien dat er ook gewoon positieve en tevreden mensen bestaan)
Maar geen gek idee om ook je voortgang te delen!
Succes!
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 10:59   #8
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Fijne ervaring Este World

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Weer zo'n zogenaamde succes story/commercieel praatje.
Wat schrijf jij als je een fantastische vakantie hebt gehad? Dat het verschrikkelijk was? Vreten niet goed, chagerijnige klootzakken , zwembad koud etc??? Of schrijf je dan gewoon dat het geweldig was???
Misschien hoor jij bij de categorie mensen die te veel tijd hebben en zich graag bezig houden met negatieve dingen schrijven?
Doe waar jij je goed bij voelt beste Dino!
Ik had een prima tijd met mijn gezin in Istanbul en wacht het resultaat rustig met vertrouwen af!
Maar leuk dat je reageerde!
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 12:04   #9
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Fotos vooraf:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20181228-160017_Gallery.jpg‎ (140,7 KB, 148x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20181228-160019_Gallery.jpg‎ (140,5 KB, 139x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20181228-160022_Gallery.jpg‎ (143,0 KB, 127x gelezen)
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 12:05   #10
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Fotos nadien, ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20181228-160004_Gallery.jpg‎ (88,8 KB, 132x gelezen)
Bestandstype: jpg Screenshot_20181228-160011_Gallery.jpg‎ (118,7 KB, 146x gelezen)
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 12:18   #11
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Je had nog een behoorlijke bos haar, dit lijkt mij het recept voor een bijzonder mooi resultaat! Ik ben benieuwd!

Groet,

Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 13:13   #12
majesteit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2018
Berichten: 37
Geslacht:
Ziet er goed uit. Donor ook goed?
majesteit is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2018, 17:48   #13
student24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Mag je na de haartransplantatie meteen beginnen met vitamine pillen en finasteride om sneller te herstellen?
student24 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2018, 22:41   #14
Erwin Hairwin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2018
Berichten: 8
Geslacht:
Fijne ervaring este world

Volgens mij mag inderdaad gelijk begonnen worden met vitaminen etc. Althans, dat heb ik wel gedaan omdat ik sowieso al supplementen gebruik.

Antwoord op de vraag over mijn donor gebied. Dat was niet ideaal maar prima te doen. Het maximale is gebruikt.

En dank voor de bemoedigende woorden. Ik hoop dat het resultaat inderdaad mooi gaat worden :-)
Erwin Hairwin is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2018, 11:54   #15
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Negatieve depresieve kerel

Beste Dino
Wanneer ga je eens van het platvorm verdwijnen? Je bent hier alleen maar om mensen af te breken en negatieve berichten te verspreiden. Dat de haircoach u nog niet eruit gesmeten hebben.... Hier zijn mensen die raad willen en meningen delen om elkander te helpen. Voel je je niet goed in je vel? ga dan naar een psychiater! Daar hoor je thuis. Ben je al zoveel zoveel keren tegengekomen op topics. Nog nooit of nooit heb je 1 x een goed bericht gestuurd, nooit! Zelfs op mijn topic met een super resultaat kon je niets goed over zeggen en ik heb duidelijk een goed resultaat! Dus ik neem aan dat je depressief bent, mensen probeert af te breken ,dat je je zelf haat,en whatever. Ga aub van deze forum af en laat de mensen hun ervaringen delen …. En Erwin, ben ook bij Esteworld geweest en kijk hier maar eens na circa ong. een jaar...

Laatst gewijzigd door vespaboy; 1 januari 2019 om 13:15
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.