Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 november 2003, 23:20   #1
jopie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2003
Berichten: 1
welk middel

Hallo, begin sinds een jaar geleden behoorlijke inhammen te krijgen en wil hier iets aan gaan doen, heb lang lopen twijfelen om pilletjes te nemen omdat ik een voorstander ben van 'puur natuur' zullen we maar zeggen. Ben het zat om constant naar die inhammen te moeten kijken. hoe deze maar dieper worden.
Zit er nu over te denken om finasteride te nemen. maar aangezien dit een behoorlijk chemisch produkt is en aangezien de bijwerkingen die ik op dit forum gelezen heb ben ik hier niet zo'n voorstander van. Maar dit product schijnt wel te werken.
Nu heb ik echter iets gelezen over Saw Palnetto. maar heb hier te weinig informatie over kunnen vinden. Wat voor bijwerkingen heeft het produkt en werkt het produkt.
wat zouden jullie mij aanbevelen? Ik hoop niet dat ik bij jullie irritaties op heb gewekt met het feit dat ik weer ongeveer dezelfde vraag stel. maar wil gewoon voldoende informatie hebben voor ik aan een dergelijk produkt begin.
jopie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2003, 23:41   #2
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Finasteride

Hoi Jopie,

Mijn advies is verspil je kostbare tijd en geld niet aan SP. Begin direct aan finasteride. Hoe langer je wacht met het slikken van een echt werkend medicijn hoe meer schade je aan je haar toebrengt en hoe minder haar je uiteindelijk kan terugwinnen.

En dan nog een advies: geen generieke finasteride van goedkope sites bestellen, maar gewoon de echte. Tegenwoordig is finasteride ook in Nederland op recept te krijgen.
(zie ook www.propecia.nl)

Er zijn inderdaad mensen die last hebben van bijwerkingen echter die zijn zwaar in de minderheid.

Sterkte in de strijd.

Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 00:02   #3
Gerben
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2003
Berichten: 143
Dat ben ik niet met je eens Thomas. Net als Jopie geef ik voorhand de voorkeur aan een natuurlijk preparaat. Mijn hele leven een medicijn slikken vind ik geen prettig idee. Ik ben één van die mensen die bijwerkingen had en ben blij dat ik daar nu vanaf ben. Ik gebruik nu SP tot tevredenheid.
__________________
Alopesan 400 2x daags
Plantina multivitamine
Rozemarijn tonic en shampoo
Gerben is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 12:38   #4
Kale
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2003
Berichten: 19
waar kan ik nu echte fina kopen?? zonder CC
Kale is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2003, 16:54   #5
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by Gerben
Dat ben ik niet met je eens Thomas. Net als Jopie geef ik voorhand de voorkeur aan een natuurlijk preparaat. Mijn hele leven een medicijn slikken vind ik geen prettig idee. Ik ben één van die mensen die bijwerkingen had en ben blij dat ik daar nu vanaf ben. Ik gebruik nu SP tot tevredenheid.
Maar het kan natuurlijk geen kwaad om het eens te proberen.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.