Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2002, 13:42   #16
debbie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2002
Berichten: 24
Marloes

Hai Marloes

Inderdaad die vraag "'waarom ik'' speelt ook dagelijks door mijn hoofd.Ook ik verlies nu al mijn wenkbrauwen en dan denk je bij jezelf hallo is het nu niet een keer genoeg geweest???
Maar inderdaad het leven gaat door hoe hard en moeilijk het soms is.Gisteren betrapte ik me op een enge gedachte bij mezelf.....dat het voor mij zo niet meer hoeft....maar dan denk ik weer er is nog wel meer in het leven....en toch op die zwakke momenten...maar dan lees ik weer die berichten zoals van jou en dan denk ik neem nou eens een voorbeeld aan hun en dat ga ik dus nu ook doen
Groetjes Debbie
debbie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2002, 13:51   #17
debbie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2002
Berichten: 24
Marloes

Wat zal ik deze webpagina en jullie berichtjes missen.Op het moment bekijk ik deze site op mijn werk.Thuis heb ik geen p.c. en bij mijn nieuwe job weet ik niet of ze internet hebben.Ik zal jullie allemaal heel erg missen.
Nogmaaals bedankt voor alles allemaal.
Groetjes Debbie
debbie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2002, 14:59   #18
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
Thumbs up debbie

Succes in je nieuwe job en als je het echt moeilijk krijgt ga je gewoon naar een internet cafe of bij vrienden met internet langs en dan krijg je gewoon weer een oppepper van ons

marloes

En denk maar zo het had erger kunnen zijn!!!
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2002, 15:02   #19
debbie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2002
Berichten: 24
Marloes

Hai Marloes

Wat een dommie ben ik toch inderdaad internet cafe dat ik daar niet eerder aan heb gedacht had wel al de tip gekregen van Cindy om naar een bibliotheek te gaan, maar dit is ook een goed idee....
Bedankt en tot mails
Knuffel
debbie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2002, 14:22   #20
breezer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2002
Berichten: 10
ik begon mn haar te verliezen tussen mn 18e en 19e. Kon het eerst niet geloven, had eerst een klote puberteit achter de rug o.a. van de acne en nou gelijk dit erachteraan? Ik was ook ontzettend ijdel, had natuurlijk ook met mn onzekerheid te maken dus toen mn haar dunner werd stortte mn wereld toch wel beetje in. Kon het niet accepteren en wou het ook niet. Ook die klote opmerkingen van klasgenoten of op sport deden me weinig goed. In begin was het nog niet zo erg, beetje op de kruin en kon ik het nog met mn andere haar er overheen kammen zodat het niet opviel. Maar toen ik 19 was werd dat echt moeilijk. Elke ochtend zat ik wel een kwartier te kloten met een spiegeltje boven mn hoofd om het zo goed mogelijk te camoufleren. Weinig suc6vol, krreeg steeds meer opmerkingen. Werd ook elke morgen wakker met veel haar op mn kussen. T verpeste echt veel bij me. Werd er superonzeker door, durfde niet meer te zwemmen, vond het vervelend om bij iemand te slapen, begon me beetje af te zonderen. Ook van het uitgaan kon ik niet meer genieten, als ik op de dansvloer stond en er ging erg fel licht aan, dan schaamde ik me zo en was ik bang om opmerkingen te krijgen van mensen die op mn hoofd konden kijken. Ik heb in die periode echt geen een x meer lekker in mn vel gezeten. Tuurlijk zeiden familie en vrienden van het viel wel mee, maar ik vond het zelf vooral geen gezicht. vond mezelf superonaantrekkelijk. Heb er met mn ouders over gehad, ze merkten dat er wat was. Ze wisten niet dat het zo erg bij me speelden. Ben met ze naar dat haarhotel in utrecht geweest, dat was helemaal vreselijk. supercommercieel en een pruik zag ik echt niet zitten. Bij haartransplantatieklinieken geinformeerd, maar ik was nog te jong. toen bij Ids Boersma langs geweest en die raadde me aan om aan de finesteride te gaan. Na paar maanden had ik geen haaruival meer, maar beter in mn vel zat ik er niet door. Kon het gewoon nog niet accepteren dat t zo zou blijven. In de zomer stuk korter geknipt in de hoop dat het minder zou opvallen, maar dat viel tegen vond ik zelf. Werd er nog steeds superonzeker door. Toen paar maanden later heel kort laten scheren, ik moest er gewoon doorheen anders zou ik het niet trekken. Ik heb het nou gemillimeterd en ik heb er geen moment spijt van gehad. T viel ook stuk minder op. Moet wel zeggen dat ik pas echt lekker in mn vel zit wanneer het superkort is, als t al beetje lang weer is dan voel ik me al weer wat minder zeker. Zo onzeker als eerst ben ik allang niet. Zit stuk beter in mn vel, komt niet alleen door mn haar moet ik er wel bij vertellen. Maar ik vind dat ik er zelf weer mag wezen. Tis nou eenmaal zo, t wordt ook niet erger meer en ze moeten me maar nemen zoals ik ben. Ik heb nog gelukkig genoeg aandacht van vrouwen dus. Heeft ook deel met uitstraling te maken en niet alleen aan je haar. Als je zo uitstraalt dat jejezelf superonaantrekkelijk vind dan vinden vrouwen dat ook denk ik. Tuurlijk verlang ik naar het haar wat ik vroeger had, die volle bos en geen inhammen. Misschien dat er ooit nog een goede techniek komt. HEb nog gedacht om haartransplantatie te doen, was er inmiddels oud genoeg voor en door de finesteride zou t toch niet erger worden,. Maar wat ik aan resultaten zie vind ik het er echt niet goed uitzien,. En tis nog belachelijk duur ook. Als er techniek komt die garandeert dat het net zo zou worden als vroeger dan laat ik het gelijk doen. MAar zolang die er niet is, kan ik er zo mee leven.
breezer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2002, 22:23   #21
jetty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2002
Berichten: 9
ook ik

hallo mensen hier op het forum, ook ik heb last van alopecia androgenetica. sinds een paar maanden ga ik naar dr. plinck, maar ik vind het ook ene zeer vervelende onsympathieke man. ik kan nog steeds niet geloven dat ik op een gegevn moment ook een haarstukje zal moeten gaan dragen. je ziet mijn hoofdhuid nu alleen als de zon erop schijnt of bij fel licht, maar ik heb niet het idee dat eht met minoxidil verbeterd... ik wordt er heel erg onzeker van. ik hoop hier wat steun te kunnen vinden.
op 2 november is er een VAAPdag las ik. wat houdt dat precies in? ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen. thanxxx
jetty
jetty is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2002, 19:58   #22
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
als je bij de webmaster kijkt dan kan je lezen wat er de vorige vaap dag is gebeurd

marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2002, 20:00   #23
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
ik bedoel bij de mededelingen

marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2002, 17:14   #24
Jenny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2002
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 3
Wink Jetty

Hoi Jetty,
Ik las dat je een vraagje had over de VAAP.
VAAP is Vereniging Alopecia Androgenetica Patienten, en we organiseren een paar keer per jaar lotgenotencontactdagen. Op 2 nov. is er op zaterdagmiddag een Algemene Leden Vergadering met aansluitend lotgenotencontact. Wil je wat lezen over onze vorige lotgenotencontactmiddag dan kun je dat vinden op www.vaap.nl.

Groetjes Jenny
__________________
Jenny Engels
Secretariaat VAAP

VAAP | Vereniging Alopecia Androgenetica Patiënten
Jenny is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2002, 17:43   #25
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Verslag VAAP lotgenotencontactmiddag 13 april 2002 jl.

Citaat:
Originally posted by Jenny
Hoi Jetty,

Wil je wat lezen over onze vorige lotgenotencontactmiddag dan kun je dat vinden op www.vaap.nl.

Groetjes Jenny
Beste Jetty,

Sterker nog : als je naar http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=&threadid=364 gaat dan kun je daar óók een verslag lezen van de VAAP lotgenotencontactmiddag op 13 april jl. Zoals Marloes al had aangegeven. Dit verslag is niet door de VAAP zèlf geschreven, maar door HaarWeb (mijzelf in dit geval). Op de website van de VAAP vind je inderdaad óók een verslag, zoals Jenny al terecht aangeeft, te vinden op: http://www.vaap.nl/vaap%20site8c.html

Het voordeel van het verslag op HaarWeb is, dat je hier als lotgenoot direct op kunt reageren. Op die manier kunnen we met elkaar een discussie starten omtrent die dag (en het verslag ervan). Je kunt je verhaal kwijt over wat je ervan vond en eventueel suggesties aandragen.

Voor de komende bijeenkomst van de VAAP zal HaarWeb precies dezelfde werkwijze hanteren: er zal dus wederom een verslag gemaakt worden en deze zal op het HaarWeb Forum gepuliceerd gaan worden, zodat er door jullie over gediscussieërd kan worden, mocht je daar behoefte aan hebben.

Hartelijke groet,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2002, 01:39   #26
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
ff terugvallend op de topic

moet ik toch wel eerlijk toegeven dat er een hele zware mentale last van mijn schouders is sinds ik Duta gebruik.

Ik weet nu dat ik het allerbeste voor mijn haren doe met wat momenteel op de markt is.

Het leven ziet er zo stukken zonniger uit

Ik gun jullie allemaal AL HET BESTE, mijn lotgenoten.
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2002, 10:36   #27
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Dank je, Rocco. Ook ik ga Duta gebruiken en ben ervan overtuigd dat de meeste mensen hier baat bij zullen hebben, vooral bij de inhammen waar de andere middelen bij falen.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2003, 10:53   #28
anoniem20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Berichten: 19
Duta???

Hallo allemaal!

Kan iemand misschien mij wat meer vertellen over het middel Duta? Lijkt dit middel op aminexil of minoxidil of is dit totaal iets anders?
Ik ben een meid van nu inmiddels 21 en ik heb alopecia androgenetica (zo'n 2 jaar nu).
Ik masseer elke avond ijverig aminexil op mijn hoofd, maar heb nu niet het idee dat mijn haren hierdoor verbeteren
Ik hoop echt dat Duta ook voor vrouwen geschikt is en dat mijn haren door dit middel wat steviger kunnen worden.

Ik hoop snel op een reactie!

groetjes anoniempje
anoniem20 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2003, 15:14   #29
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

hai,

Duta is NIET geschikt voor vrouwen. En kijk even onder "Medicijnen", dit forum staat vol met informatie over Dutasteride.



Gr. Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2003, 18:13   #30
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Duta is inderdaad niet geschikt voor vrouwen.Aminexil werkt ook haast niet,heb het zelf ook gebruikt.Veel te duur en het doet niks tot zeer weinig goeds voor je haar.
Ik zou dan Minoxidil 5% proberen met af en toe emu olie zodat je hoodhuid niet geirriteerd raakt.
Verder heb je nog de Diana pil voor vrouwen,maar weet het fijne hier niet van.
Misschien komt Flex s wel dit jaar op de markt,ook geschikt voor vrouwen.Zie hier www.hairswitch.com
Nate is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.