Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 februari 2002, 23:01   #1
WHsBigRoy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2002
Berichten: 15
Question Haarproblemen in Belgie??

Een tijd geleden ben ik op deze site beland, en ik heb hier dan ook al ongelooflijk veel geleerd, maar wat ik nog altijd niet weet: "Is er een gelijkaardige site in België?" Ik woon namelijkin Brussel, en dat geeft wel problemen aangezien ik niet zeker ben of al deze medicijnen wel eveneens op hetzelfde moment in Belgie zullen uitkomen, en gewoon ik zou hetgemakkelijker vinden moest ik iets meer te weten kunnen komen over kaalheid in België. Waar, Waar naartoe te gaan, enzovoorts.

Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Dank bij voorbaat,

Roy
WHsBigRoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2002, 22:22   #2
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Hey Roy,

Ik ben ook een Belg en heb ook dit probleem. In belgië geraak je nergens aan die producten en op internet moet je altijd betalen met een creditcard voor je producten als finasteride. Als ik een site tegenkom laat ik je iets weten


Greetz
Viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2002, 12:23   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up HaarWeb in België.

Beste Roy en Viper,

Nee, op dit moment is er nog géén gelijkwaardige site in België. Maar ik heb wel het volgende goede nieuws voor je:

Juist omdat er ook erg veel belgische bezoekers op HaarWeb komen zullen wij ervoor gaan zorgen dat HaarWeb zich óók gaat richten op België!!

Er zal dus ook specifieke belgische informatie gaan verschijnen op HaarWeb in de toekomst! Om onze belgische plannen kracht bij te zetten kan ik je in ieder geval al meedelen dat HaarWeb bezig is een samenwerking op te zetten met de nog op te richten belgische patiëntenvereniging voor lotgenoten met Trichotillomanie. De nederlandse èn belgische TTM organisatie's zullen HaarWeb gaan gebruiken als digitiaal medium voor hun patiëntenvereniging.

TTM is de eerste 'rubriek' op HaarWeb die straks zowel op belgië als nederland gericht is. Uiteraard willen wij dit ook voor alle overige rubrieken/haarziektes op HaarWeb gaan doen.

Mochten er belgische lotgenoten zijn die ons daarbij behulpzaam willen zijn, dan horen wij dat héél graag. HaarWeb kan niet bestaan zònder de inbreng van jullie. HaarWeb is er vóór lotgenoten, dóór lotgenoten.

Bedankt voor je suggestie,

De Webmaster.
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2002, 23:45   #4
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Hoi,

Ik ben altijd bereid om te helpen. Laat me iets weten wat ik kan doen. M'n email is viper81@advalvas.be

Groetjes
Viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2002, 21:42   #5
alex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 66
Ik zit met net hetzelfde probleem:nl dat er geen fina is te verkrijgen zonder creditcard....Weet hier echt niemand een site waar ge geen creditcard nodig hebt?(ik vind het namelijk niet de moeite om alleen voor fina een creditcard aan te schaffen)


groetjes

Alex
alex is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2002, 00:04   #6
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
alex

Citaat:
ik vind het namelijk niet de moeite om alleen voor fina een creditcard aan te schaffen)
Je schaft geen creditcard aan voor Fina ,maar je doet het voor je haren !!

Hoe lief zijn je haren je ?

Niets is zwaarder dan je haren verliezen, maar niets is makkelijker dan een creditcard halen .


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2002, 00:10   #7
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Daarin geef ik jou 100% gelijk Rocco. Maar ik ben nog student heb nog geen eigen rekening. Daarom ben ik opzoek naar een plaats waar ik het kan krijgen zonder creditcard. M'n dokter wil het allesinds niet geven.Hij zegt dat ik na een paar jaar gebruik veel last zal krijgen.Ondertussen zal duta er wel zijn hoop ik

Greetz
Viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2002, 00:14   #8
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Viper

Als je last van AA hebt,heb je geen seconde te verliezen !. Je moet je Fina slikken.Je moet je haren beschermen tegen verdere aftakeling.Hoe meer je nu beschermt,des te beter Duta over een tijdje voor je zal werken.

Zorg ,hoe dan ook voor een creditcard.Want elke seconde zonder Fina, is een dag in hel voor je haarwortels.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2002, 16:32   #9
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
aminexil

Hallo ik woon ook in België. Ik ben gïnteresseerd in het gerbuiken van aminexil.
Waar kan ik dit krijgen, ik woon kortbij Hasselt.
Merci.
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2002, 11:47   #10
rax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2002
Berichten: 24
Hoi,

weet iemand of je een creditcard kan krijgen als je nog ewen student bent zonder dus een vast netto inkomen?

gr. Rax
rax is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2002, 14:19   #11
Viper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2002
Berichten: 53
Eigenlijk zou je iemand met een creditcard moeten vinden die het voor je zou willen kopen.
Ik ben ook student en heb ook geen vast netto inkomen dus kan ik niet aan een creditcard geraken. Dus ik zou moeten iemand vinden die het voormij kan bestellen

Groetjes Viper
Viper is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2003, 23:45   #12
jaap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Belgium/holland
Berichten: 3
haaruitval in België

Hoi,

Ik weet uw reden van haaruitval niet, wel kunt u misschien
baat hebben bij minoxidil.
Mijn vriendin haar haar viel erg uit je keek er dwars doorheen( België probleem) Minoxidil hielp.

Mij haar begon uit te vallen toen ik in België kwam wonen.
Als ik 2 weken voor het werk in het buitenland was stopte het.
Hoe dat komt weet ik niet. Ik ken inmiddels verschillende
mensen die haaruitval hebben waarbij het stopte toen ze enige tijd in een ander land waren. Ik ken mensen die hier zijn gekomen
met 16 jaar oud meisje en jongen nu 19 allebei haaruitval.
Ik ken de reden niet, vervuiling reagerend met hormoonverandering is mogelijk. Illegale vuistortplaatsen in de buurt? Ik lever meer dan honderd winkels in geheel België
veel jong personeel heeft haaruitval.

In Nederland en Duitsland zie je dit niet zo veel op deze wijze wel bij een chemobehandeling. Ik let er op en in de supermarkt waar veel mensen lopen zie ik mensen gevorderd en in de startfase als ik dan tegen mijn vriendin zeg kijk eens die heeft veel haar, dan is het bijna altijd een buitenlander, en waarschijnlijk nog niet lang hier. Ze zouden hier echt een groot onderzoek moeten starten.
jaap is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.