Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 januari 2023, 17:20   #1
Kevin_nova
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2023
Berichten: 1
Geslacht:
Lang/dik haar fetish

Beste dames en heren,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik wil op een kwetsbare wijze iets vragen / uiten.
Als sinds ik een jonge jongen ben van ca 7 jaar (nu inmiddels 37 ) heb ik een enorme fascinatie/bewondering/aantrekkingskracht voor dames met mooi vol, dik lang haar. Dat heb ik nu nog steeds. De meeste mannen letten het meest op grote borsten en billen en dat wind het meeste op. Bij mij was en is dat altijd het haar van een vrouw. De meeste mannen willen borsten en billen aanraken en ik ben al lang heel tevreden als ik met het haar van een vrouw mag borsten met mijn vingers, spelen, masseren, ruiken etc .
Nu heb ik daar wat research naar gedaan en het schijnt dus een "hairfetish" te zijn.
Ik vroeg mij af of er meerdere mannen zijn dit dit herkennen?
Of er dames zijn die dit eerder van mannen gehoord hebben en wat hun gevoel daarbij is?
Ik vind het wel een beetje gĂȘnant om te vertellen, omdat het misschien een beetje raar is.
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Groetjes,
Kevin
Kevin_nova is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2023, 23:01   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_nova Bekijk bericht
Beste dames en heren,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik wil op een kwetsbare wijze iets vragen / uiten.
Als sinds ik een jonge jongen ben van ca 7 jaar (nu inmiddels 37 ) heb ik een enorme fascinatie/bewondering/aantrekkingskracht voor dames met mooi vol, dik lang haar. Dat heb ik nu nog steeds. De meeste mannen letten het meest op grote borsten en billen en dat wind het meeste op. Bij mij was en is dat altijd het haar van een vrouw. De meeste mannen willen borsten en billen aanraken en ik ben al lang heel tevreden als ik met het haar van een vrouw mag borsten met mijn vingers, spelen, masseren, ruiken etc .
Nu heb ik daar wat research naar gedaan en het schijnt dus een "hairfetish" te zijn.
Ik vroeg mij af of er meerdere mannen zijn dit dit herkennen?
Of er dames zijn die dit eerder van mannen gehoord hebben en wat hun gevoel daarbij is?
Ik vind het wel een beetje gĂȘnant om te vertellen, omdat het misschien een beetje raar is.
Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
Groetjes,
Kevin
Hallo Kevin,

Ik herken dat gevoel. Dat "borsten en billen".
Ik denk dat je vraag meer iets is voor de Viva of de Linda. De weinige vrouwen die hier komen die willen zich hier veilig voelen en hebben daarbij geen behoefte aan vragen over hairfetish.

Groet,

Henk
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.