Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 augustus 2002, 20:59   #1
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Stop in kaalwordingsproces?

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje: mijn vader is al een aantal jaren kaal. Maar nu zei mijn moeder dat hij toen hij haar had leren kennen (rond zijn 23ste) aan het kalen was, maar dat hij toen pas rond zijn 35ste ineens echt kaal werd. In die tussentijd is er dus weinig veranderd aan zijn kaalheid. Hij heeft overigens niks gebruikt tegen kaalheid. Nu heb ik ook een neef (ik haal mijn hele familie er maar bij) die ook al zo'n 10 jaar niet kaler is geworden. Nu kan het bij hem zijn dat hij hier iets voor gebruikt, maar dat weet ik niet. Hij heeft het ooit overigens ontkend. Volgens mijn vrienden ben ik de afgelopen 3 jaar ook niet kaler geworden. Waar ik nu naar toe wil: is het mogelijk dat je na het beginstadium van je kaalheid een periode krijgt waarin je haar niet mee uitvalt? Van in mijn vader en mijn neef zijn geval 10 jaar?
Ik ben benieuwd, want in dit geval wil ik me de komende tijd niet wagen aan finasteride.
Groetjes,
Johnny
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2002, 19:34   #2
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Is er echt niemand die hier wat over weet, Rocco misschien??????
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2002, 17:35   #3
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Johnny,

Wat je beschrijft heb ik wel eens eerder gelezen op andere forums en kan best mogelijk zijn.Waarschijnlek is dat de haaruitval niet stopt maar gewoon vertraagd op een of andere manier.Precies weet ik het ook niet,maar om daar op te gokken verspeel je misschien kostbare tijd.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 25 november 2002, 21:03   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Johnny

Russel heeft wel gelijk.

Citaat:
is het mogelijk dat je na het beginstadium van je kaalheid een periode krijgt waarin je haar niet mee uitvalt?
Je kalingsproces stopt niet als het eenmaal is begonnen. Het kan zijn dat je DHT receptoren zeer ongelijkmatig verdeeld zijn over je haarwortels. Hierdoor kunnen een aantal haren snel uitvallen en de rest kan dan onaangetast LIJKEN. Maar intern gaat je aantasting gewoon VERTRAAGD door.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2003, 18:04   #5
ptol
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2003
Berichten: 2
Bij mij is het nu 12 jaar aan de gang; begint met steeds dunner wordend haar en het vormen van inhammen. Ik heb nog steeds haar, alleen is het dun en flinke inhammen. Aan de achterkant zit alles er nog Maar het gaat dus geleidelijk aan en het lijkt wel of het 's winters erger wordt (haaruitval). Ik gebruik nu Berken haarwater en dat werkt wel.
ptol is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.