Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Bekijk resultaten enquête: Ik denk dat RK-19 haaruitval stopt en voor hergroei zorgt.
Ja. 23 30,26%
Nee. 53 69,74%
Aantal stemmers: 76. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 augustus 2004, 12:40   #1456
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Als je bijvoorbeeld voor 3 maanden besteld, en het na die 3 maanden niet werkt. Dan krijg je je geld terug. Dus wat valt er te verliezen?
En wat zijn de voorwaarden voor die terruggave?
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline  
Oud 16 augustus 2004, 12:53   #1457
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
ByteShark.com, Inc.
For Security Reason's our address
is not longer published on line. Please
e-mail hair@ByteShark.com or phone

Das op zich lachen... zou hij bedreigd zijn?
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline  
Oud 16 augustus 2004, 12:56   #1458
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opzichgoed
ByteShark.com, Inc.
For Security Reason's our address
is not longer published on line. Please
e-mail hair@ByteShark.com or phone

Das op zich lachen... zou hij bedreigd zijn?
woeps, misschien is de FDA achter hem aan gegaan
kevin is offline  
Oud 16 augustus 2004, 13:12   #1459
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
woeps, misschien is de FDA achter hem aan gegaan
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 17 augustus 2004, 00:20   #1460
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik las vandaag een aantal artikelen in de Scientific American, getiteld "The Science Of Staying Young".



Het gaat over het hele inflammation-gedoe, wat dus niet alleen verantwoordelijk is voor het ouder worden maar ook voor ziektes als beroertes, hartaanvallen.............. en AGA.

Er wordt ook gesproken over mogelijke oplossingen en vooral het gevaar ervan. Langdurig een anti-inflammatory slikken kan desastreuze gevolgen hebben voor het lichaam volgens het artikel. Zo loop je aanzienlijk grotere kans op infecties, ook op vitale onderdelen van t lichaam.

mijn vraag is nu als volgt. Ik heb het eerder gevraagd maar kreeg geen antwoord, ik hoop nu wel.

Aan de Rk19-gebruikers: hebben jullie je verdiept in de mogelijke lamnge termijn-gevolgen van de stoffen verwerkt in dit middel? Hebben jullie met je huisarts overlegd? Hebben jullie je zelf verdiept in de bestanddelen?

Of zijn jullie zomaar als een kip zonder kop maar wat gaan slikken?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 17 augustus 2004, 10:48   #1461
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Even snel offtopic, maar ik wordt altijd wel een beetje beroerd van dat soort tijdschriften en artikelen. Mensen die de eeuwige jeugd willen ontdekken enzovoort. Kan best dat inflammation ook ten grondslag ligt aan het ouder worden, maar ik zou persoonlijk nooit zover gaan om dat ouder worden tegen te willen gaan. Kaalheid zie ik als iets wat niet echt een ouderdomskwaal is, omdat sommigen het hebben en sommigen niet. Maar om zover te gaan dat je helemaal niet meer ouder zult worden gaat mij te ver. Ik ben blij dat ik dat waarschijnlijk niet mee hoef te maken.

Ik zie het leven als een draaiboek: je begint bij A en eindigt bij B. Daartussen doorloop je allerlei fasen die juist de romantiek van het leven inhouden. Is het zo erg om uiteindelijk grijs te worden, rimpels te krijgen en al die dingen? Zo is het leven toch? Mensen die de eeuwige jeugd najagen lijden in mijn ogen serieus aan een zware neurose.

Zo, dat moest er ff uit .

Weer ff snel ontopic:
Daarom is het ook belangrijk om voldoende anti-oxidanten binnen te krijgen. Deze kunnen ook de ontstekingsreacties ten gevolge van vrij radicalen tegen gaan, door deze vrije radicalen onschadelijk te maken. Karnemelk is een goede leverancier van anti-oxidanten volgens mij. Ik drink nu sinds een maandje of 2/3 iedere dag twee koppen karnemelk. In totaal komt dat op zo'n 200ml.
Haarmannetje is offline  
Oud 17 augustus 2004, 11:21   #1462
opzichgoed
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2003
Berichten: 246
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Ik las vandaag een aantal artikelen in de Scientific American, getiteld "The Science Of Staying Young"..................
Laurens. Ik zal dit eens voorleggen aan een bevriende arts van me. Waar ik als ik het binnen heb ook rk19 zal introduceren. Ik weet dat hij al jaren bezig is allerlei congressen af te gaan over anti-aging. Wat ook weer een effect kan hebben op terug gegroei van haar. Zelf gebruikt hij een aantal producten die opmerkelijke resultaten laten zien. Ik zal eens met hem 'sparren' over de de gevolgen en bijwerkingen in de toekomst als ik hem weer zie.
__________________
Finasteride 1,25mg (1/4 Proscar)
Minoxidil 5% (Kirkland Signature) (3x p wk)
Multivit. (Etos)
Rooscure Shampoo (3x p wk)
opzichgoed is offline  
Oud 17 augustus 2004, 11:35   #1463
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Even snel offtopic, maar ik wordt altijd wel een beetje beroerd van dat soort tijdschriften en artikelen. Mensen die de eeuwige jeugd willen ontdekken enzovoort. Kan best dat inflammation ook ten grondslag ligt aan het ouder worden, maar ik zou persoonlijk nooit zover gaan om dat ouder worden tegen te willen gaan. Kaalheid zie ik als iets wat niet echt een ouderdomskwaal is, omdat sommigen het hebben en sommigen niet. Maar om zover te gaan dat je helemaal niet meer ouder zult worden gaat mij te ver. Ik ben blij dat ik dat waarschijnlijk niet mee hoef te maken.

Ik zie het leven als een draaiboek: je begint bij A en eindigt bij B. Daartussen doorloop je allerlei fasen die juist de romantiek van het leven inhouden. Is het zo erg om uiteindelijk grijs te worden, rimpels te krijgen en al die dingen? Zo is het leven toch? Mensen die de eeuwige jeugd najagen lijden in mijn ogen serieus aan een zware neurose.

Zo, dat moest er ff uit .

Weer ff snel ontopic:
Daarom is het ook belangrijk om voldoende anti-oxidanten binnen te krijgen. Deze kunnen ook de ontstekingsreacties ten gevolge van vrij radicalen tegen gaan, door deze vrije radicalen onschadelijk te maken. Karnemelk is een goede leverancier van anti-oxidanten volgens mij. Ik drink nu sinds een maandje of 2/3 iedere dag twee koppen karnemelk. In totaal komt dat op zo'n 200ml.
Jep Karnemelk is heel goed, maar ook voldoende groenten en fruit eten en vette vis (omega3 vetzuren), bosbessen en groene thee zijn krachtige anti oxidanten
__________________
My Regime:

Extern: Minoxidil, Rozemarijn Shampoo
Intern: Zyrtec, MSM, Vitamine B, Biergist, Visolie & Groene Thee
Veel water drinken & Gezond eten
Axel is offline  
Oud 17 augustus 2004, 11:39   #1464
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opzichgoed
Zelf gebruikt hij een aantal producten die opmerkelijke resultaten laten zien.
Wat voor producten gebruikt hij dan?
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline  
Oud 17 augustus 2004, 11:55   #1465
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opzichgoed
Laurens. Ik zal dit eens voorleggen aan een bevriende arts van me. Waar ik als ik het binnen heb ook rk19 zal introduceren. Ik weet dat hij al jaren bezig is allerlei congressen af te gaan over anti-aging. Wat ook weer een effect kan hebben op terug gegroei van haar. Zelf gebruikt hij een aantal producten die opmerkelijke resultaten laten zien. Ik zal eens met hem 'sparren' over de de gevolgen en bijwerkingen in de toekomst als ik hem weer zie.
Maar we moeten niet een verkeerd beeld krijgen van AGA. Hoewel kaalheid een kernmerk is van het ouder worden, is het niet zo dat de sleutel per definitie ligt in anti-aging. AGA is een genetische "aandoening" waaraan sommigen lijden, maar sommigen ook niet. Die laatsten worden oud met veel haar. Anti-aging gaat vele malen verder dan het oplossen van AGA. Als ik doormiddel van een anti-aging methode mijn haaruitval moet oplossen, bedank ik daarvoor. Ik zal mij nooit toelaten op het tegengaan van het ouder worden. Ik vind het namelijk helemaal niet erg om ouder en ouder te worden en daar ook de uiterlijke gevolgen van te ondervinden. Het eeuwige leven is ook niet aan mij besteed.
Haarmannetje is offline  
Oud 17 augustus 2004, 12:36   #1466
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
in het artikel wordt niet gesproken over een verband tussen ouder worden en kaalheid. Dat verband is er ook niet echt.

Het hele tijdschrift gaat eigenlijk gewoon over INFLAMMATION. Het ouder worden wordt waarschijnlijk door precies hetzelfde veroorzaakt als alopecia androgenetica. Bij het ouder worden gaat het immuunsysteem bijv. de huidcellen meer aanvallen, waardoor je huid veroudert.

De wetenschap komt er meer en meer achter dat de meeste "disorders" van het menselijk lichaam dezefde oorzaak hebben: het is een ontregeling van het eigen afweersysteem. Eigen cellen worden meer en meer aangevallen door verschillende redenen. Hierdoor kan de celdeling ontregeld worden (wat leidt tot kanker) of bepaalde cellen kunnen juist worden vernietigd (wat bijv. leidt tot alopecia androgenetica).

Het krijgen van meer grip op immuunreacties kan gigantische gevolgen hebben voor de mens. Inderdaad zouden zo ziektes als kanker etc. voorkomen kunnen worden, maar ook kan het verouderingsproces sterk worden vertraagd. Wetenschappers denken dat de levensduur van de mens minstens verdubbeld kan worden als de verwachte doorbraken op inflammation-gebied de komende jaren inderdaad doorzetten.

Ik sprak met twee bevriende huisartsen van me en zij zeiden ook dat de medische wetenschap waarschijnlijk op een belangrijk keerpunt staat. Dingen die altijd alleen maar science fiction leken, kunnen op relatief korte termijn werkelijkheid worden. Hoe snel dit zich in praktijk gaat ontwikkelen is natuurlijk altijd de vraag, maar dat er baanbrekende dingen gaan gebeuren is duidelijk. Of je nou voor of tegen het verlengen van de menselijke levensduur bent: het is zeker interessant te noemen allemaal.

Ik zou zeggen: lees het tijdschrift eens, het ligt in de meeste boekhandels. Bijv. bij de ako op 't station als je toch op de trein aan 't wachten bent. Ik vond t wat te duur om te kopen: 9 euro. Het is prachtig geïllustreerd wat het allemaal erg verduidelijkt.

Over RK19: dit middel zegt dus nu al dat hele inflammationgedoe aan te kunnen pakken. Uit het artikel blijkt dus dat het gevaarlijk kan zijn om nu naar anti-inflammatory te grijpen zoals ik al zei. Opzichgoed, bedankt voor jouw reactie, ik vind het te waarderen dat jij met opgeleide mensen hierover gaat praten. Blijkbaar neem jij de wetenschap en jezelf wel serieus en is het niet zo dat je zomaar wat zou gaan slikken. Maar helaas kan ik zo'n houding bij anderen op dit forum niet echt ontdekken. Ik heb het idee dat zij de mooie verhalen van Ken als zoete koek slikken zonder ff na te denken wat het precies kan doen. Dat vind ik echt een kwalijke zaak.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 17 augustus 2004 om 12:38
Tiuri is offline  
Oud 17 augustus 2004, 13:00   #1467
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Het kan een wetenschappelijke doorbraak betekenen maar ik moet er niet aan denken om twee keer langer te leven dan de gemiddelde mens nu leeft. Wat is er zo leuk aan dit leven dat je het langer zou willen leven? Ik zie geen redenen. Ik vind het sowieso al een kutwereld. Als die optie voor mij in de toekomst open ligt (voor een ieder) dan doe ik er niet aan mee. Heb ik geen zin in.
Haarmannetje is offline  
Oud 17 augustus 2004, 13:14   #1468
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Het kan een wetenschappelijke doorbraak betekenen maar ik moet er niet aan denken om twee keer langer te leven dan de gemiddelde mens nu leeft. Wat is er zo leuk aan dit leven dat je het langer zou willen leven? Ik zie geen redenen. Ik vind het sowieso al een kutwereld. Als die optie voor mij in de toekomst open ligt (voor een ieder) dan doe ik er niet aan mee. Heb ik geen zin in.
ja ik ben het eigenlijk wel met je eens, maar toch zit er in de mens vaak een soort natuurlijke drang om maar te overleven he... opzich zou ik ook niet 2x zo lang hoeven leven maar ik ben wel weer bang voor de dood. haha maargoed dit is wel erg offtopic, we hadden het over het fantastische wondermiddel rk19.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 17 augustus 2004, 13:35   #1469
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
ja ik ben het eigenlijk wel met je eens, maar toch zit er in de mens vaak een soort natuurlijke drang om maar te overleven he... opzich zou ik ook niet 2x zo lang hoeven leven maar ik ben wel weer bang voor de dood. haha maargoed dit is wel erg offtopic, we hadden het over het fantastische wondermiddel rk19.
Die drang om te overleven bestaat eruit dat de mensensoort overleeft; niet een individueel mens . Maar oke, hoe langer je leeft, hoe langer je de mogelijkheid hebt om je genen door te geven. Dat is dan wel weer zo. Maar bang voor de dood? Nee, dat kan ik zelf niet zeggen. Ik zie de dood eigenlijk wel als de uiteindelijke verlossing van dit leven. Een leven vol ellende, geweld, verdriet en zorgen. Aan de andere kant zullen de leuke dingen des levens uiteraard ook verdwijnen dan, maar ja, je kunt niet alles hebben . Maar wellicht heeft het ermee te maken dat ik gelovig ben en er van uitga dat ons leven uiteindelijk ergens toe leidt. Echt dood gaan we dus naar mijn idee nooit, enkel aan dit lichamelijk bestaan zal een eind komen... dat is wat we in ieder geval zekerweten.

Maar hehe, ja we hebben het hier over RK19. Sorry voor het offtopic-stuk. Laurens, jij zegt dat langdurig slikken van anti-inflammatories schadelijk kan zijn. Maar over wat voor middelen hebben we het dan? En in welke doseringen?
Haarmannetje is offline  
Oud 17 augustus 2004, 13:37   #1470
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Laurens, jij zegt dat langdurig slikken van anti-inflammatories schadelijk kan zijn. Maar over wat voor middelen hebben we het dan? En in welke doseringen?
Iedere orale anti-inflammatory, omdat ze allemaal het functioneren van het immuunsysteem aanpassen, wat dus ook zo z'n mindere kanten heeft.
In het artikel werd o.a. gesproken over de schadelijke gevolgen van dagelijks gebruik van alleen al aspirine, maar er werden ook andere middelen genoemd die ik niet ken. Doseringen werden niet genoemd, zal wel om standaarddoseringen gaan.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.