Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 juni 2009, 12:28   #211
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilma k Bekijk bericht
Ben er nog wel hoor, maar moet eerlijk bekennen dat nadat ik las van Rama volgens mij dat die wonderolie niet zo goed was , dat het weer uit zou vallen als je ermee stopte, ik ermee gestopt ben en vandaag dacht ik: Ik ga eens even lezen wat die meiden hebben gedaan die dit verhaaltje zijn gestart . Nu lees ik dat jullie weer haargroei hebben op de plekken waar jullie gesmeerd hebben. Ik ga weer smeren en dit keer ook volhouden. Baad het niet dan schaad het niet. Vooral mijn wenkbrouwen en wimpers kunnen wel wat gebruiken. Helaas heb ik nu aan de achterkant van mijn hoofd weer zo'n stom kaal plekje. Dus die ga ik dan ook maar insmeren. Kan ik niet gewoon een beetje van die olie op mijn handen doen en dat gewoon in mijn haar smeren? Mss dat alles dan weer mooi gelijkmatig groeit en dus weer overal vol word. Ik ben dat haarwerk zat en wil zonder. Heb al heel veel haar op mijn hoofd, maar is niet een mooie dikke bos, maar ja, wie weet krijg ik die nooit meer, dus moet ik blij zijn met wat ik heb ook al is dat dan geen dikke bos. Mijn zoontje zei gisteren dat mijn haar goed groeide en ik mooi donker haar kreeg. Leuk dat kinderen daar op letten.
Ik zal weer proberen om de verhalen te volgen en ook om vol te houden wat betreft het smeren, maar als er ook maar 1 haartje van komt, dan zal dat vast wel lukken.

Groetjes Wilma

hey wilma, je moet niet streven naar 'wat ik toen had'. want zoals jij zegt: waarschijnlijk krijg je dat niet meer. dus onhaalbaar doel. ben blij dat je al blij zult zijn met 1 haartje, want agatha, pien en ik hebben meerdere haartjes terug. ik hoop dat het bij jou ook zal lukken.

ik zal weer wat vertellen, misschien voor meer motivatie: ik had al gezegd dat ik vooraan in het midden een heel lelijk dun plekje had. zo dat ik heel moeilijk een scheiding kan bepalen zonder dat je op die plek komt. nu paar minuten geleden stond ik mijn haar te drogen en opeens zag ik die plek niet meer (normaal zag ik dat al op 5 m afstand(en dan in de spiegel wordt het 10 m)). het was net in de film: eerst zie je het en dan ga je weer verder en dan trek je een raar gezicht en dan ga je het ff checken. ik ging naar de spiegel, en die plek is gewoon bijna dichtgegroeid! het is ongeloofelijk. kan het zelf nog niet geloven. miss dat ik zometeen weer ga kijken maar dat ik dan gedroomd heb ofzo. maar goed, ik heb dus nog 2 kleine mini-inhammetjes. en dus dat plekje waar het nog 10% moet dichtgroeien en dan ben ik weer compleet!!!! het is ongeloofelijk! en jongens nu zat ik te denken hoe het nou kwam. met mijn me/cvs-hoofd was ik vergeten dat ik al 1,5 maand de diane 35 slik. maar zou het zo snel gewerkt hebben? of komt het door het bidden(ik bid al 5 jaar nl om mijn haar)?

als ik mijn haar in een staart doe ofzo is het niet veel dikker (ik kreeg een paar reacties dat ik dikke haaren heb). maar ik krijg mijn haar niet meer glad, omdat er allemaal kleine haartjes omhoogstaan. dat zijn dan waarschijnlijk de nieuwe haartjes! nou dan vind ik het ook niet erg

nou ik ga zo weer ff wat fotos maken, die krijgen jullie dan ff te zien!
en ik wens jullie heeeeeel veel nieuwe haartjes toe (op de goeie plekken natuurlijk )

liieeefs!!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2009, 15:56   #212
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
Ik heb gelukkig al een kop vol haar, maar is dun dat wel. Maar goed , alles wat er zit is meegenomen. Ooit was ik kaal en dat is niet meer zo. Ik heb nog 1 kaal plekje aan de achterkant. Heb je weleens minoxidil geprobeerd? Zo ja, wat waren de ervaringen daarmee bij jou? Zag het ergens staan, maar las ook dat zodra je daarmee stopt het weer uitvalt. Heb je er dus weinig aan. Ben je blij en dan is het weer weg.
Ik ben gisteravond vergeten te smeren Niet zo handig. Maar ga er een goed voornemen van maken. Als het bij jullie ws effect heeft, kan het nooit verkeerd zijn toch. Jammer dat ik direct niet door ben gegaan. Maar goed , ben niet zo'n smeerder met dingetjes.
Hoelang isd jullie haar dan. Bij mij kort en dun. Mss kleurtje erin dat het dan voller word. Eens ff aan de kapper laten zien of ze een ideetje hebben.

Groetjes Wilma.

Ben blij dat het bij jullie goed werkt
wilma k is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2009, 16:32   #213
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
hey wilma, ik heb minox miss een paar weken ofzo gebruikt. ik heb daar niks van gemerkt. die periode was ook te kort hoor om een effect te zien. maar met CO was het binnen een paar keer smeren. zoals je miss hebt gelezen smeerde ik het eerst op mijn wimpers en wenkbrouwen. er kwamen zoveel nieuwe haartjes dat ik het toen ook op mn hoofd begon te smeren.

je hoeft CO trouwens niet elke dag te smeren. de proefkonijntjes nu gebruiken het zo 2 tot 4 keer ofzo per week. het hangt ook een beetje van je tijd af, ookal neemt het niet zoveel tijd. voor het slapen gaan smeer je het in, dek je het af en ga je slapen. volgende dag was je het eruit. en zo een paar keer per week.

ik heb het ook een paar keer als gezichtsmasker gebruikt, en toen kreeg ik haar op mijn gezicht (voordat ik wist dat het zo'n haaropwekker was). nadat ik gestopt was zijn ook de meeste haartjes verdwenen. dus denk dat je het wel ff moet blijven smeren totdat de haartjes er stevig in zitten. persoonlijk heb ik er niet eens problemen mee om het de rest van mijn leven zo te smeren. het kost me zo 2 à 3 potjes per maand. en ik hoef geen cremespoeling of andere troep te gebruiken om mijn haar zacht en vol te laten lijken.

blijf gewoon smeren en goed masseren (neem zoveel tijd als je hebt, totdat je voelt dat je huid warm wordt en het lekker uitsmeert). ik heb ergens gelezen dat een wat warmere CO nog beter werkt.

nou hou ons op de hoogte!

liefs
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2009, 22:48   #214
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
Hey Rama,

Ik heb het net op mijn wenkbrouwen en op het kale plekje op mijn hoofd gesmeerd. Wimpers nog niet, maar goed, ik heb een begin gemaakt
Het is toch wel fijn dat er zulke proefkonijntjes zijn als jullie, dat geeft een niet smeerder zoals ik toch de moed om toch te gaan smeren. Moet er gewoon even een gewoonte van maken voor mezelf, maar gaat helemaal goed komen. Als het echt heel erg goed helpt, weet ik hier in het dorp nog wel een paar mensen die het eens zouden kunnen gaan proberen. Die hebben hetzelfde als wij. Mss kan ik het gewoon beter direct eens vertellen dat ze dat eens moeten proberen.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
wilma k is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2009, 10:12   #215
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
hey wilma, leuk om dit weer te horen!

ik raad je alleen af om het op je wimpers/wenkbrouwen te smeren. een kennis die er wel het een en ander van weet heeft me gewaarschuwd omdat anders iets met de spieren rond je ogen zou gebeuren waardoor die gaan verslappen (dan krijg je scheve ogen ofzo). maar goed, ik heb besloten om die risico maar niet te nemen voor die paar nieuwe haartjes. dus kijk maar.....

lieeefs!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2009, 12:56   #216
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
Hey Rama,

Thanks!!! voor de waarschuwing, had ik gisteren wel gedaan. Heb ook mijn hele hoofd vol gesmeerd. Lekkere vette bende, maar mijn vriend zei ook al, je kunt het altijd proberen. Is maar natuurlijk spul.
Je hoort wel hoe het gaat. Heb jij dan ook nog kale plekken en hoe erg is alles bij jou op dit moment?

Groetjes Wilma
wilma k is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2009, 21:52   #217
Lian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Berichten: 29
Hoi Rama en anderen,
Ik begin nu ook resultaat te zien
ik doe het trouw drie keer per week,
lees anders mijn reactie bij "overbeharing en kaalheid"even.

Ik durf alleen mijn haar nu niet te verven,
mijn haar groeit best snel en ik heb nu hier en daar alweer wat grijze uitgroei, ik verf het normaal na 4 weken maar ik durf niet zo goed omdat ik niet weet wat t met de nieuwe haartjes zal doen..straks vallen ze weer uit ofzo

Groetjes van Lian
Lian is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2009, 13:31   #218
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
hey lian,

wat mooi! dat gaat ook snel bij jou!
als ik jou was zou ik wel ff wachten met verven totdat de haartjes er wat steviger inzitten.

en waar zijn de rest van de dames? gaat het allemaal goed?
bij mij gaat het in een keer heel snel, en schat zo dat ik over een paar week een strak staartje naar achter kan doen! zal binnenkort maar weer fotos gaan maken en laten zien.

liefs!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2009, 22:11   #219
Lian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2009
Berichten: 29
wauw rama dat is goed zeg!
Ik ben benieuwd naar de foto.

Ik denk inderdaad dat ik nog maar even met verven wacht een paar weekjes.
mijn uitgroei valt nog niet zo erg op gelukkig.


Het werkt trouwens wel op mijn darmen, ookal smeer ik het op in plaats
van het in te nemen
Lian is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 13:00   #220
rama
HaarWeb lid
 
rama's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2009
Berichten: 146
hahaha! ja goed he, ik zei paar weken terug dat het beter werkte dan activia
ben blij dat het ook goed gaat met je haar!

ik ben nu ff ziek, maar ga zsm die fotos doen.. vandaag maar weer een CO-dagje weer

liefs!!
__________________
Begin iedere dag iets gelukkiger..
rama is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2009, 21:17   #221
wilma k
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2007
Berichten: 32
dus het is ook nog goed voor de lijn , ook al smeer je het op je hoofd. Super!!!!
wilma k is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2009, 21:15   #222
little_girl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2009
Berichten: 63
Hoi ik heb ook AA en ik volg dit al een tijdje hier over die wonderolie.
Heb ook zo'n flesje gehaald maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd, omdat ik nog minox gebruikte.

Ben nu met de minox gestopt omdat ik niet weet of dat samen mag met Cortisone lotion (van dermatoloog op recept gehad).

Zodra ik gestopt ben met de cortisone lotion ga ik ook de Wonderolie uitproberen.
De cortisone lotion moet ik 4 dagen achter elkaar gebruiken, en dan 3 dagen niet. Tot wanneer ik dit zo moet doen weet ik niet.
Maar misschien is het een idee om de 3 dagen die ik geen Cortisonelotion gebruik, de wonderolie er op te smeren 3 dagen achter elkaar.

Morgen is dag 4 cortisonelotion, dus de dag na morgen kan ik in principe beginnen met de wonderolie.

(ik mis ook een bakkebaard rechts door AA, misschien kan ik ook daar beginnen met proberen van de wonderolie alleen op die plek en de rest van mijn hoofd gewoon alleen de cortisonelotion)

Moet er even over denken hoor! maar zodra ik het doe laat ik het hier weten.

Groetjes en jullie succes!
little_girl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2009, 13:18   #223
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Informeer wel even bij je dermatoloog of die 2 elkaar niet in de weg lopen Little Girl.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2009, 22:49   #224
sunshine
mystery
 
sunshine's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 maart 2004
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rama Bekijk bericht
hahaha! ja goed he, ik zei paar weken terug dat het beter werkte dan activia
ben blij dat het ook goed gaat met je haar!

ik ben nu ff ziek, maar ga zsm die fotos doen.. vandaag maar weer een CO-dagje weer

liefs!!
hoi rama

CO wat is dat? en waar kan je het kopen??

groeten francis
sunshine is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2009, 09:47   #225
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Het is CastorOlie of wonderolie en te koop bij de etos bijv.

Heb maar alvast voor je geantwoord Rama, zat me te vervelen omdat de hond er vroeg uit moest.
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.