Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 oktober 2006, 15:01   #151
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ik had het over wetenschappelijke websites waarin dus zou staan. Dat het onwaar is over de aantal fossielen die later als bewijs zijn verwerpt.
Nee, deze heb ik niet aangezien ik al in het begin zei dat ik nog nooit heb gehoord van wetenschappers die beweerden dat de fossielen van onze voorouders onzin zijn.

1. Eerst wordt aangenomen dat deze fossielen voorouders zijn van homo sapiens.

2. Vervolgens kom jij met een verhaal dat dit allemaal verworpen is. Ik vraag jou om goede wetenschappelijke sites. Dit doe jij niet.

3. Nu vraag je mij, als ik het goed heb, om wetenschappelijke sites die jou stap 2 verwerpen.

Zoals ik al zei: ik heb nog nooit van stap 2 gehoord en deze wil je mij ook niet geven. Dan is het voor mij ondoenlijk om jou stap 3 te geven aangezien stap 2 algeheel ontbreekt.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:10   #152
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Even alles terzijde. Atheďsten die dus niet in god geloven, geloven dus simpelweg niet in geesten. Maar in Amerika en over de hele wereld zijn er mensen die wel geesten hebben gevoeld, gezien.

In koran staat dat geesten er wel zijn, of het ook in bijbel staat weet ik niet.

Wat ik wel weet dat er van de 2.5 % atheďsten over de gehele wereld er genoeg in Amerika zijn die wel geesten hebben gezien, of hebben gevoeld dat ze er aanwezig zijn. Wetenschappers die dus alles ontdekken en je dus moet uitgaan dat zij altijd gelijk hebben. Hebben tot nu toe nooit in geesten geloofd ( omdat er geen wetenschappelijk bewijs voor ze is). Maar langzamerhand beginnen zij ook te geloven. Omdat sommige het ook hebben meegemaakt. Ze kunnen het niet meer ontkennen.

Ik zie genoeg programma's op Discovery die het hebben over geesten. En in Azië, Afrika waar genoeg mensen ze hebben gezien.

Of je het gelooft of niet ik heb zelf in Pakistan geesten gehoord. Tussen ons huis en die van ander was er een muur. Of je nou in de nacht, ochtend of wanneer dan ook een oor tegen dat muur deed. Je hoorde dan iemand lopen. Totdat de muur daar was afgebroken. Na die tijd heb ik het nooit meer gehoord.

Hoe denken jullie over Geesten?
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:17   #153
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Het is dus wel zo, als jij het niet hebt gehoord betekent niet dat het niet zo zou zijn. Die fossielen die eerst een bewijs waren en later werden ze verwerpt.

Gouy als jij niet eens de moeite kan doen om op www.redoun.nl onder evolutietheorie alles even te gaan lezen en even kijken of het nou wel of niet waar zou zijn. Want alles wat daar staat is niet iets onfeitelijks. Dan weet ik het ook niet. Zonder dat te lezen.

Ik heb je een website gegeven waar ze het hebben over wetenschappelijke feiten. Maar ik kan je geen wetenschappelijke sites geven over dat. Simpelweg omdat ze zeer moeilijk te vinden zijn.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:20   #154
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Even alles terzijde. Atheďsten die dus niet in god geloven, geloven dus simpelweg niet in geesten. Maar in Amerika en over de hele wereld zijn er mensen die wel geesten hebben gevoeld, gezien.

In koran staat dat geesten er wel zijn, of het ook in bijbel staat weet ik niet.

Wat ik wel weet dat er van de 2.5 % atheďsten over de gehele wereld er genoeg in Amerika zijn die wel geesten hebben gezien, of hebben gevoeld dat ze er aanwezig zijn. Wetenschappers die dus alles ontdekken en je dus moet uitgaan dat zij altijd gelijk hebben. Hebben tot nu toe nooit in geesten geloofd ( omdat er geen wetenschappelijk bewijs voor ze is). Maar langzamerhand beginnen zij ook te geloven. Omdat sommige het ook hebben meegemaakt. Ze kunnen het niet meer ontkennen.

Ik zie genoeg programma's op Discovery die het hebben over geesten. En in Azië, Afrika waar genoeg mensen ze hebben gezien.

Of je het gelooft of niet ik heb zelf in Pakistan geesten gehoord. Tussen ons huis en die van ander was er een muur. Of je nou in de nacht, ochtend of wanneer dan ook een oor tegen dat muur deed. Je hoorde dan iemand lopen. Totdat de muur daar was afgebroken. Na die tijd heb ik het nooit meer gehoord.

Hoe denken jullie over Geesten?
Goed, dit is een beetje een dooddoener. Ik vraag jou essentiele dingen over de zogenaamde onzin van evolutie en menselijke evolutie specifiek. Dit kap je af en begint een nieuw onderwerp met "even alles terzijde". Ik heb op dit moment geen zin om een geheel nieuw onderwerp aan te snijden.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:26   #155
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
lol, nu probeer je wel heel makkelijk van Guoy's vragen af te komen.

geesten, tja het leuke is dat de meeste mensen die beweren met geesten in contact te staan of iets dergelijks vaak leugenaars zijn.
denk aan de genverbrander. zo is er laatst (ik meen dit ergens in het NRC gelezen te hebben), onderzoek gedaan naar mensen die in contact stonden met de geestenwereld. allemaal mensen met een hele hoge reputatie.

deze 5 paragnosten moesten voor 25 mensen een reading houden terwijl ze die mensen niet zagen. na de reading moesten de 25 mensen hun eigen reading tussen de 25 eruit zoeken.
het bleek dat ze er allemaal naast zaten en zelfs niet hun eigen reading maar die van een andere kozen als het ware die van hun.

totaal opgelicht dus. het mooie van die readings is dat je met een bepaalde kennis en vooral een hoog EQ mensen op het verkeerde been kunt zetten.

ze weet ik dat heel veel mensen die dit nu lezen een litteken op hun linkerknie hebben!

geesten, ik was vroeger ook bang voor geesten. ik zat dan in mijn bed en ik hoorde allerlei dingen. schreeuwen voor mijn ouders kon niet altijd omdat die werkten.
dus op een dag was ik het zat en ging mijn bed uit. hevig trillend ging ik op zoek. het geluid dat mij zo bang maakte was de wind die door een geopend rooster blaasde en rare geluiden maakte.

zo heb ik vaker dingen gehad die je als geesten kunt opmerken. gewoon simpel onderzoek en je ziet dat echt de meest idiote dingen voor lawaai kunnen zorgen wie angst bij mensen kunnen veroorzaken.

wat wel ik trouwens wel kan en dat is wel freaky, is dat ik weet wie er belt en soms pak ik mijn gsm al voordat er gebeld word
zo gaat de telefoon bij ons in huis en dan schreeuw ik pa/ma tis voor jullie, tis xxx. staan ze weer ff raar te kijken terwijl wij geen nummerherkinning hebben
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:31   #156
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Ik begon over Michael Jackson en kijk waar het is gekomen, ik ga ook mee met het onderwerp. Waarom jij niet?

IK HEB JE TOCH PAAR KEER GEZEGD DAT IK GEEN WETENSCHAPPELIJKE FEITEN HEB DAT EVOLUTIE BESTAAT, NET ALS DAT ER GEEN WETENSCHAPPELIJKE FEITEN ZIJN DAT ISLAM NIET BESTAAT. OOK HEB IK JE GEZEGD DAT JE OP WWW.REDOUN.NL ONDER EVOLUTIETHEORIE KAN LEZEN EN ALS JE HET NIET MEE EENS BENT MOET JE HET LATEN WETEN, WANT WAT DAAR STAAT IS GEBASEERD OP WETENSCHAPPELIJKE SHIT OVER DE EVOLUTIE. MAAR JIJ WIL HET MOEITE NIET DOEN OM DAAR EVEN TE LEZEN EN TELKENS KOM JE MET WETENSCHAPPELIJKE WEBSITES. IK HEB JE AL PAAR KEER GEZEGD DAT IK DIE SITES NIET HEB, OMDAT HET DIE WEBSITES OVER ISLAM EN REVOLUTIE ONTIEGELIJK MOEILIJK TE VINDEN ZIJN. DIT OMDAT ZE HET LIEVER NIET HEBBEN OVER DIT ONDERWERP. WEL ZIJN ER PAAR BOEKEN OVER ISLAM EN REVOLUTIE, ALS JE 2 TIENTJES KAN UITGEVEN GA DAN NAAR EEN ISLAMITISCHE BOEKWINKEL.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:34   #157
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
dakrster...zo kan je altijd doorgaan. ik heb weleens gelezen over een studie dat het niet waar zou zijn.............. En over 10 jaar komen ze van...nee het is dat niet maar dat. Dat heb je ook in de wetenschappelijke wereld ze zeggen eerst dit en na tig jaren blijkt het anders te zijn.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:37   #158
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
dakrster...zo kan je altijd doorgaan. ik heb weleens gelezen over een studie dat het niet waar zou zijn.............. En over 10 jaar komen ze van...nee het is dat niet maar dat. Dat heb je ook in de wetenschappelijke wereld ze zeggen eerst dit en na tig jaren blijkt het anders te zijn.
komt ook omdat wetenschappers het soms belangrijker vinden om elkaars theorien onderuit te kegelen dan daadwerkelijk iets vernieuwends te vinden...
dfasd is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:43   #159
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
ik vind dat zo'n kinderachtige zinnetje:

"kom maar met bewijzen dat god niet bestaat"

hallo zeg, we zitten niet meer op de basisschool.

er is gewoon geen bewijs voor god en als god wel zou bestaan bewijs dan eens dat god god is en niet de duivel.

simbah, jij zou nooit moslim zijn geworden als je vader kees heette, je moeder ans en je in urk woonde.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:49   #160
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Heee wat goed van je ik zou nooit moslim zijn als mijn ouders jan, piet, klaas of henk. Maar ik zou wel gelovig zijn.

Dakrtser hoezo kom je met ... bewijs maar eens met dat god bestaat. Dat is inderdaad kinderachtig. Geloof is iets waar je op gelooft zonder dat er bewijs is.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:51   #161
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Simbah, kalm jongen. Ik ga niet op redoun.nl hangen omdat er niet zoiets bestaat als "wetenschappelijk religieuze bewijzen". Het geinige van wetenschap is dat het empirisch is en zo veel mogelijk objectief. Wetenschap kan bepaalde wetenschappelijke theorieen omver werpen. Dus ik vraag jou hiernaar. Ik heb ook al eens voor Kevinme voor 7 uur naar de "wetenschappelijke bewijzen" gekeken van een religieuze freak genaamd Kent Hovind die alles wat op aarde te vinden is met de grootste moeite gaat proberen te verdraaien dat het in overeenstemming is met de bijbel. Dit bleek allemaal niet waar te zijn.

Ik heb dus nu niet meer zin om op religieuze sites te lezen over wetenschappelijke bewijzen. Als het daadwerkelijk wetenschappelijk bewezen is, dan had ik hier allalng van gehoord en mijn docenten ook. Bovendien zou het op het internet bezaaid moeten zijn. Boeken worden om de paar jaar geupdate, websites kunnen iedere dag worden geupdate. Ik weet ook niet waarom je zo paranoia bent dat men de boeken nog niet heeft op gedate of niet zou willen.

Je zegt dat alles wat ik op de universiteit en het HBO heb geleerd allang achterhaald is, maar dat "men" (weet niet wie deze complottheorie in gang heeft gezet) mij dit toch blijft leren. Vervolgens stuur je me voor de "bewijzen" door naar de meest fanatieke religieuze site. Kijk, zo zijn we niet getrouwd.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:53   #162
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Geloof is iets waar je op gelooft zonder dat er bewijs is.
Fijn dat je het zelf toegeeft. De kracht van wetenschap is dat er WEL bewijzen voor nodig zijn. Het staat dus al bij voorbaat een trap hoger dan religie. Ga dan niet proberen met religie een wetenschappelijk paradigma omver te werpen. Je geeft zelf al toe dat dit niet mogelijk is.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08

Laatst gewijzigd door Guoy; 8 oktober 2006 om 15:56
Guoy is offline  
Oud 8 oktober 2006, 15:59   #163
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Ik heb anders geen zin om urenlang wetenschappelijke bewijzen te gaan zoeken. Net zoals jouw. Zoals ik dus al aangaf het is moeilijk om zulke websites te vinden. En dat haf ik je paar keer aangegeven, maar telkens kom je nog met ik wacht nog op je wetenschappelijke bewijs.

Vandaar dat ik capslock ging gebruiken, mijn bloeddruk ging stijgen door jouw. Eerst iemand met een vlijmscherpe mes verwonden, en dan vervolgens zelf hem proberen te genezen. Hoe kan ik dan kalm aan beginnen...
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 16:00   #164
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Fijn dat je het zelf toegeeft.
Dat ik het eindelijk toegeef, hetwoord geloof zegt het al toch
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 8 oktober 2006, 16:03   #165
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Heee wat goed van je ik zou nooit moslim zijn als mijn ouders jan, piet, klaas of henk. Maar ik zou wel gelovig zijn.

Dakrtser hoezo kom je met ... bewijs maar eens met dat god bestaat. Dat is inderdaad kinderachtig. Geloof is iets waar je op gelooft zonder dat er bewijs is.
geloof is iets dat je van je ouders mee krijgt, iets wat geindoctrineerd word.
een kind kun je alles wijsmaken.
als je een kind zijn hele leven over god verteld geloofd hij erin alsof het de waarheid is.
wat zou erger zijn voor een gelovige, gewoon dat god niet bestaat of het feit dat zijn ouders hem al die tijd hebben voorgelogen?

geloof beperkt de menselijke geest en vermogens gewoon.
ons brein zit fantastisch in elkaar. wij kunnen denken en we kunnen zelf aanvoelen wat goed en kwaad is. door een boekje die die regels gaat voorschrijven worden je hersenen dus lui.

eigenlijk raar, als ik mijn kind wijs zou maken dat er een god van de sex is wat inhoudt dat hoe meer je neukt hoe hoger je in de hemel komt je iedereen over je heen krijgt.
een kind islamitisch of christelijk opvoeden mag dan weer wel
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Integrale brief aan Hirshi Ali op Van Gogh Tiuri Van alles en nog wat... 32 4 juli 2005 23:46
roken en andere slechte dingen GEorGE AGA - Algemeen 2 7 juli 2002 00:47
andere producten hans Medicijnen/haargroeimiddelen 5 9 april 2002 17:51
Hair Multiplication en andere toekomstmuziek. Jay Archief: afgehandelde Suggesties 2 18 september 2001 21:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.