Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2002, 19:24   #16
hans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2002
Berichten: 71
Ugh,
Vond je het de moeite waard om naar dr. Boersma te gaan? Wat ik zo lees was het niet zo gek veel bijzonders wat hij deed. Ik kom uit het noorden des lands en als ik niet zo veel profijt heb van een bezoek aan hem, dan ga ik liever zonder dermatoloog te werk. Het kost me bovendien een behoorlijke duit. Via internet valt voldoende finas te krijgen naar ik vernomen heb. Zijn er mensen die menen dat ik hoe dan ook een dermatoloog in moet schakelen?
groeten Hans
hans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 21:34   #17
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Jasper,

Het klopt dat Finasteride type 1 maar in kleine mate afremt. Type 1 komt veel voor in de hoofdhuid (type 2 in je bloed). Echter 1 mg Finasteride zorgt ervoor dat dat je bestaand haarfolicels weer de normale groeifase ingaan, en zodoende niet meer na bijvoorbeeld 4 maanden uitvallen en dat daar voor in de plaats niet opnieuw een haartje terug gaat groeien. Finasteride stopt het kalingsproces en zorgt ervoor dat bestaande haren weer de normale dikte krijgen.

Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 22:04   #18
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Post

Rocco:
"Jij moet ZEKER wat gaan doen.Je moet als de donder Fina slikken"

Zie ik er zo kaal uit dan?

Hans,
Ik ben naar dr. Boersma geweest omdat op de Amenixil website vermeld stond dat hij de beste Dermatoloog op het gebied van Haaruitval was in Europe (dacht ik).
Ik heb zelf niet echt veel nieuws geleerd bij dr. Boersma. Ik vraag me zelf af hoe commercieel dr. Boersma is om zijn produkt te verkopen en om die redenen foute antwoorden geeft om zijn produkt ten goede te laten komen (zoals vertellen dat Propecia duurder is dan Prohair).
Ik had misschien sneller/meteen moeten laten blijken welke feiten bij mij bekend waren en dat ik redelijk op de hoogte was van alles, over de prijs van bijv. Propecia etc. (En dan pas de gerichte vragen.)
Als je persee Prohair wilt, moet je misschien wel langs dr.Boersma of via zijn kliniek, maar misschien kan je het ook gewoon bestellen bij de kliniek zonder langs te gaan. Bij zijn kliniek wordt je geloof ik meer/verder onderzocht dan wanneer je bij hem zelf langs gaat. (Ik ben nog niet langs deze kliniek geweest.)
Ik denk dat je zelf niet veel nieuws zal leren bij dr.Boersma zelf.
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2002, 22:17   #19
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
ugh

Citaat:
"Jij moet ZEKER wat gaan doen.Je moet als de donder Fina slikken"
ugh

Citaat:
Zie ik er zo kaal uit dan?
Nee dit zei ik omdat jij nog een hele mooie bos haar hebt !. Het zou zonde zijn als je nog langer wacht met Fina slikken.Slik fina dan blijf je voor lange tijd deze mooie bos houden,en je haren zullen nog dikker worden op die sommige dunne plaatsen.

Dit was een vriendelijke toon van mij ugh,sorry als het verkeerd is overgekomen.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2002, 09:13   #20
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rob
Zoals ik al eerder in mijn mening weergegeven heb en nu dus wel weer blijkt:

Boersma is helemaal niet zo deskundig als iedereen denkt...

Zijn dagelijkse routine is tegen wanhopige jonge mensen zeggen dat ze niet meer kaal worden wanneer ze zijn "wonderbaarlijke" prohair gaan kopen!!!

En tjakka: weer een goedgelovig iemand erbij voor 100 gulden in de maand...

Wordt eens wakker en denk logisch na!

groetjes
Rob
Denk zelf na kutjong: er zit ook nog een type1-blokker in wat zorgt voor wat extra werkende kracht voor op je kop, waar je inhammetjes normaliter verschijnen.
  Met citaat reageren
Oud 17 april 2002, 00:40   #21
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation 1e waarschuwing!

Citaat:
Originally posted by Jay
Denk zelf na kutjong: er zit ook nog een type1-blokker in wat zorgt voor wat extra werkende kracht voor op je kop, waar je inhammetjes normaliter verschijnen.
Jay,

Bij deze wil ik je van het volgende op de hoogte stellen: Een aantal forumleden heeft aangegeven zich enorm te storen aan jouw manier van communiceren. Na het lezen van bovenstaande opmerking van jou, gericht aan een mede-forumlid, kan ik niet anders dan mij volledig aansluiten bij hun mening.

Dit is helaas niet de eerste keer dat een aantal van onze leden zich storen aan jouw gedrag op het HaarWeb Forum. Ik heb je hier in http://www.haarweb.nl/forum/showthre...s=&threadid=90 als eens op aangesproken en je daar vriendelijk verzocht je aan de omgangsvormen te houden.

Naast bovenstaand voorbeeld wil ik je ook wijzen op je uitlatingen in thread http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=254, nl:

Citaat:
Do:
Niemand is gebaat bij jou houding en taalgebruik en ik geloof dat je je laatste waarschuwing ook al hebt gehad.

Jay:
Ik heb sgijt aan waarschuwingen
+
Citaat:
Do:
Dus als je op dit forum wilt blijven zou ik je adviseren om je toch een beetje beter aan de regeltjes (waar jij doorgaans lak aan hebt) te houden.

Jaytje does as Jaytje pleases. Zo belangrijk is het nou ook weer niet voor me dat ik hier mag blijven komen.
Blijkbaar is het vriendelijke verzoek van mijn kant niet goed op je overgekomen. Na het lezen van je meest recente berichten ben ik genoodzaakt dit vriendelijke verzoek om te zetten in een eerste waarschuwing. Op het HaarWeb Forum heerst een 100% vrije meningsuiting: er wordt op geen enkele wijze censuur toegepast op de berichten van onze leden. Echter, naast de vrijheid van meningsuiting vinden wij de manier waarop er onderling gecommuniceerd wordt van groot belang. HaarWeb is opgezet om elkaar te helpen en niet om elkaar zonder enige gegronde reden uit te maken voor 'k*tjong' en dergelijke.

We vinden het van groot belang dat onze leden leden zich op hun gemak voelen bij een bezoek aan het HaarWeb Forum. Jouw gedrag wordt in deze als zeer onprettig ervaren.

Je hebt in eerste instantie een vriendelijk verzoek gekregen je aan deze omgangsvormen te houden. Je hebt ervoor gekozen je daar niet aan te houden. Bij deze de eerste waarschuwing om je alsnog aan deze regels te houden. Bij een tweede waarschuwing zijn we genoodzaakt je toegang tot het HaarWeb Forum te blokkeren.

Ik ga er vanuit dat het bovenstaande duidelijk is.

Webmaster HaarWeb.
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.