Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juli 2020, 15:17   #61
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Goed resultaat, happy mee zijn! Heb je een foto van je donor, kortgeschoren, eventueel welke stand geschoren vermelden? (Foto’s vertekenen vaak)
Zijkanten doe ik onderaan 2mm en dan 4/6mm.
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2020, 15:18   #62
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E1983 Bekijk bericht
Het resultaat ziet er goed uit! Die haartjes die uit het donorgebied zijn gehaald zijn toch niet permanent verdwenen? Het donorgebied groeit toch gedeeltelijk weer aan?
Donor haartjes verdwijnen helaas, die gaan naar boven Ze nemen het er wel gecalculeerd uit. Dus als het 1cm is, zie je wel waar er haren weg zijn. Doe je het 2/4mm dan zie je het haast niet.

+ De donor maakt mij niet veel uit, lekker kort! Bovenaan is belangrijker
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2020, 17:11   #63
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E1983 Bekijk bericht
Het resultaat ziet er goed uit! Die haartjes die uit het donorgebied zijn gehaald zijn toch niet permanent verdwenen? Het donorgebied groeit toch gedeeltelijk weer aan?
Haha! Was dat maar waar. Dan hoefden we niet aan de fina met z’n allen.

@Prekii erg mooi resultaat! Hoeveel heeft de SMP je nog veel geholpen? Heb je dit over de gehele hoofdhuid gedaan of enkel de probleemzones? Heb je hier wellicht voor- en na foto’s van?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2020, 18:32   #64
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prekii Bekijk bericht
Zijkanten doe ik onderaan 2mm en dan 4/6mm.
Eventueel foto’s? Ben benieuw hoe het hersteld is
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2020, 05:09   #65
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik ben ook wel benieuwd hoe je donor eruit ziet na 7000 grafts..
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2020, 10:32   #66
Binum
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2014
Berichten: 129
Geslacht:
Ik ook!


Ben echt blij voor je dat het goed is uitgepakt. Verder heb ik me echt stukgelachen om de reacties van DeJong, wetende dat hij iemand is die voor Esteworld werkt.

Hey DeJong, zullen we eens ff een keer een bakkie doen pik? Even lekker kletsen met elkaar ouwe . Geen stress ik betaal.
Binum is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2020, 16:03   #67
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Wat een BS resultaat bij esteworld van zijn tweede behandeling was 10keer beter dan bij prohair. Warun ook meer grafts verplaatst natuurlijk
Dit soort gezeik hier op het forum, echt donder op.
Sowieso ieder bericht enkel een reactie op Esteworld topics en dan andere klinieken volledig ongegrond zwart maken.
Maar het is zeker winst, namelijk het feit dat ik voorheen Esteworld als optie zag en dit nu volledig kwijt ben door al dat soort gedrag.

En met betrekking tot deze topic; mooie resultaten geboekt en geniet ervan, oprecht goed te zien!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3

Laatst gewijzigd door Pietjeee; 6 juli 2020 om 19:17
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2020, 16:13   #68
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Dit soort gezeik hier op het forum, echt donder op.
Sowieso ieder bericht enkel een reactie op Esteworld topics en dan andere klinieken volledig ongegrond zwart maken.
Maar het is zeker winst, namelijk het feit dat ik voorheen Esteworld als optie zag en dit nu volledig kwijt ben voor al dat soort gedrag.
Ik ben het volledig met je eens Piet, ik zag Esteworld ook eerst als optie, maar door dit soort gedrag op het forum heb ik ook wantrouwen gekregen en afgezien van überhaupt op consult gaan daar.
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2020, 23:43   #69
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Dit soort gezeik hier op het forum, echt donder op.
Sowieso ieder bericht enkel een reactie op Esteworld topics en dan andere klinieken volledig ongegrond zwart maken.
Maar het is zeker winst, namelijk het feit dat ik voorheen Esteworld als optie zag en dit nu volledig kwijt ben door al dat soort gedrag.

En met betrekking tot deze topic; mooie resultaten geboekt en geniet ervan, oprecht goed te zien!

90% kans dat hij van kliniek zelf is. je ziet een vast patroon met 3 accounts die altijd bij dezelfde topics reageren. ben benieuwd of het nu zal stoppen nu de kritiek op ze aanzwelt
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2020, 15:25   #70
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Hi Preki,

Wat een fantastisch topic. Je zal een gelukkig man zijn! Zelf heb ik 1 HT + Accel gehad met 3400 grafts. Ik ben voornemens om nu m'n kruin aan te gaan pakken met 2000 / 2500 grafts. Qua agressiviteit van kaalheid op jonge leeftijd zijn we vergelijkbaar, dus jouw topic geeft me een positieve boost om door te pakken

Ik vraag me af op welke plekken je MGP hebt laten uitvoeren? Heb je er wellicht ook voor / na foto's van?
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2020, 15:27   #71
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Mooi resultaat alleen niet te compleet te vergelijken aangezien je ook MHP hebt gedaan. Ik neig naar een beter resultaat bij Prohair, zeker gelet op mijn ervaring bij beide klinieken.

Dezelfde behandeling bij Prohair en je had wss geen mhp nodig gehad.

Esteworld is lopende band werk.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2020, 18:00   #72
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Mooi resultaat alleen niet te compleet te vergelijken aangezien je ook MHP hebt gedaan. Ik neig naar een beter resultaat bij Prohair, zeker gelet op mijn ervaring bij beide klinieken.

Dezelfde behandeling bij Prohair en je had wss geen mhp nodig gehad.

Esteworld is lopende band werk.
Jouw tweede zin ben ik het niet mee eens. Allemaal op basis van persoonlijke ervaring, dus niet te vergelijken wat mij betreft. Elk persoon is anders en reageert anders op een HT. Je hoeft het hier uiteraard ook niet mee eens te zijn

Fijn voor jou dat je een goed resultaat bij Prohair hebt behaald. Fijn voor prekii dat hij een mooi resultaat bij Esteworld heeft behaald. Ik heb het al in veel topics geschreven, maar laten we geen klinieken benadelen zonder goede onderbouwing..

Laatst gewijzigd door Arno1990; 26 oktober 2020 om 18:02
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2020, 20:01   #73
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arno1990 Bekijk bericht
Jouw tweede zin ben ik het niet mee eens. Allemaal op basis van persoonlijke ervaring, dus niet te vergelijken wat mij betreft. Elk persoon is anders en reageert anders op een HT. Je hoeft het hier uiteraard ook niet mee eens te zijn

Fijn voor jou dat je een goed resultaat bij Prohair hebt behaald. Fijn voor prekii dat hij een mooi resultaat bij Esteworld heeft behaald. Ik heb het al in veel topics geschreven, maar laten we geen klinieken benadelen zonder goede onderbouwing..
Mijn onderbouwing is mijn ervaring bij beide klinieken
Een betere onderbouwing dan de jouwe iig.

Gr gr
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2020, 21:52   #74
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Mijn onderbouwing is mijn ervaring bij beide klinieken
Een betere onderbouwing dan de jouwe iig.

Gr gr
Ah, dus jouw persoonlijke ervaring is dusdanig representatief dat je kunt beweren dat Prohair in alle gevallen beter werk levert dan Esteworld (dat is wel wat je zegt namelijk). Bijzonder, ik wist namelijk niet dat je dat op basis van een ervaring van 1 persoon kunt bepalen. Als ik jou was zou ik geen onderzoeker worden en lekker koekenbakker blijven. Dat gaat je beter af
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2020, 14:33   #75
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
He boys!

Hier nog foto's van de achterkant in normaal licht en met de zon erop. Als je goed ziet bij de zonnige foto zie je wel iets minder donor. Alhoewel ik het nu ongv 1cm heb zie je helemaal niets. Als je het kort kort doet zie je wel dat er minder haar sta. Dus ofwel 1/2mm of boven de 1cm, anders zie je het.

Ik heb er totaal geen problemen mee, ziet er hartstikke goed uit.

MHP zou ik denk ik niet terug doen vanwege de producten die ik dagelijks gebruik. Het vervaagd zeer snel en is weg gegooid geld. Haartransplantie is nooit 100%, dan kan je beter een haarstuk nemen. Este doet er alles aan om zo dicht mogelijk tegen je perfect beeld te zitten.

Om even terug te komen op jullie nare opmerkingen. Naar aanleiding van de kaalheid die ik zou krijgen en telkens erger en erger werd was ik bij prohairclinic al bij al € 15.000eu kwijt, tegenover esteworld is het de helft! Esteworld bied veel meer comfort aan en je kan ook nog eens paar dagen rond de stad lopen om cultuur op te doen. Op veel vlakken zou ik esteworld altijd aanraden. Bij Esteworld heb je ook nog de mogelijkheid om te whatsappen als je vragen hebt, tegenover prohair moet je altijd mailen/bellen paar dagen wachten. Over de chirurg kan ik wel over beide klinieken niets slecht zeggen. Allemaal top vakmannen, alleen als je bij este zou gaan raad ik je wel aan om te vragen naar een tolk als je geen goed engels praat.

Voor de rest moet iedereen doen wat goed voelt. Bij este is veel meer mogelijk dan elders qua flexibiliteit vandaar ook de 2de en 3de keuze.

#YOLO enjoy life en laat je niet druk maken in wat andere denken!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 127043298_180239230416176_5409272321451953528_n.jpg‎ (77,6 KB, 272x gelezen)
Bestandstype: jpg 127020838_1080601279071782_2326435366229109095_n.jpg‎ (112,2 KB, 272x gelezen)
prekii is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2700 grafts, acell, esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.