Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2019, 17:42   #1
vdt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Post Haartransplantatie Global Hair 4500 grafts

Dag allemaal,

Onlangs (juli) heb ik de stap genomen om een haarbehandeling te ondergaan bij Global Hair. Het is nu 3 maand verder en leek het mij toch leuk om deze ervaring met jullie te delen. Zelf was ik voor de behandeling ook op zoek naar andermans ervaringen maar kon er niet veel vinden. Hoop dat ik jullie zo een wat completer beeld kan geven zodat de beslissing om de stap te nemen makkelijker wordt.

Ten eerste een kort verhaaltje over hoe ik mijn behandeling en de tijd erna heb ervaren. Ik heb veel researche gedaan en uiteindelijk contact opgenomen met Berkant van Global Hair. Ze kwamen voor mijn gevoel het best naar voren en hadden tevens een prijs gewonnen van beste haartransplantatie kliniek van Turkije. Berkant levert een all inclusief pakket dat bestaat uit 2 overnachtingen in een erg mooi hotel, vervoer tussen het vliegveld, hotel en kliniek en een dagbehandeling met maximale grafts van 4500 stuks. Alleen de vluchten moeten nog appart geboekt worden, iets waar Berkant je ook graag mee wilt helpen, of je kan het zelf regelen. Wat ik ook erg aangenaam vond was het goede contact dat ik had met Berkant, voor, tijdens en na de behandeling. Alles voelt heel relaxed en hij neemt alle tijd en moeite voor je vragen.

De behandeling verliep goed, je word goed verdooft waardoor je er niks van voelt. Eerst tappen ze wat bloed af waar ze plasma van maken. Dit injecteren ze later in het behandelde gebied om de haartjes beter te laten aanslaan. Daarna nemen ze uitgebreid de tijd om, bij mijn geval, een haarlijn te tekenen. Hierna word je geschoren en kom je op de behandelstoel te liggen.
Ze injecteren eerst het donorgebied met verdoving. Deze prikjes zijn wel wat vervelend, maar dat is ook het enige wat je voelt van de behandeling. Eenmaal alles verdooft, boren ze 1 voor 1 de haartjes eruit, welke daarna worden gesorteerd door een andere chirurg.
Na het eerste gedeelte, toen de grafts eruit gehaald zijn heb ik in de middag een lekker warme maaltijd gekregen.
De 2de ronde verdoven ze ditmaal je behandel gebied, prikken ze gaatjes en planten de gesorteerde haartjes erin.
De dag erna verschonen ze je verband en stap je weer het vliegtuig in. Een rollercoaster en leuke ervaring deze 3 dagen.

De eerste 10 dagen heb moet je het behandelde gebied zorgvuldig verzorgen. Hier krijg je ook van allerlei lotions, medicatie en shampootjes voor mee. Na de 10de dag ben je wondjes vrij en ziet het er geweldig gaaf uit. De haartjes zitten er allemaal mooi in en je hebt meteen het eindresultaat te pakken. Helaas is dit voor korte duur, want na 2 tot 3 weken vallen deze haartjes weer uit. Ze beginnen weer nieuwe haartjes aan te maken vanaf 3 maanden tot 6 maanden na de behandeling. Dit verschilt per persoon. Ik zit nu in de 3rde tot 4rde maand en er beginnen telkens meer haartjes door te komen. Nog steeds geen eindresultaat maar gedult is een schone zaak Ik heb na de behandeling last gekregen van een plekje shocklost. Dit is een stukje getraumatiseerd hoofdhuid wat zijn haartjes heeft laten vallen. Ik kende dat niet en was best bang dat dat stukje kaal bleef, maar Berkant stelde mij gerust en zei dat dit vaker voor kwam. Uiteindelijk halen ze ook het maximale grafts eruit en heeft de hoofdhuid best wat te voorduren. De plek zou zichzelf gewoon weer herstellen en dichtgroeien. En inderdaad nu na 3 maanden zie ik dat er weer haartjes beginnen te groeien! Ik heb er ook voor gekozen om een V6 boost te nemen. Dit is geheel vrijblijvend. Ik heb er heel goede resultaten van gezien, de haartjes komen sneller door en sterken sneller aan. Op het moment heb ik 3 behandelingen gehad en moet er nog 3.
Nou het is toch nog best een verhaal geworden . Al met al een erg goede ervaring gehad met Global Hair.

Hieronder wat fotos van het proces. Ik zal elke maand wat uploaden, zodat jullie ook mee kunnen kijken.

1ste foto voor de behandeling.
2de t/m 5de foto paar dagen vlak na de behandeling.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg voor.jpg‎ (110,3 KB, 341x gelezen)
Bestandstype: jpg post 1.jpg‎ (83,8 KB, 260x gelezen)
Bestandstype: jpg post 2.jpg‎ (139,0 KB, 233x gelezen)
Bestandstype: jpg post 3.jpg‎ (148,5 KB, 140x gelezen)
Bestandstype: jpg post 4.jpg‎ (138,7 KB, 175x gelezen)

Laatst gewijzigd door vdt; 7 oktober 2019 om 17:47
vdt is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2019, 17:45   #2
vdt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 13
Geslacht:
1e foto 2 weken na mijn behandeling.
2de foto 2 maand (bij de 3rde week vielen bijna alle haartjes weer uit).
3rde foto 3 maand (her en der beginnen er haartjes door te komen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2 weken.jpg‎ (142,7 KB, 188x gelezen)
Bestandstype: jpg 2 maand.jpg‎ (136,2 KB, 168x gelezen)
Bestandstype: jpg 3 maand.jpg‎ (143,2 KB, 240x gelezen)
vdt is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2019, 11:50   #3
Reiziger010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2017
Berichten: 24
Geslacht:
Herkenbaar verhaal

Ook ik heb via Global Hair een transplantatie ondergaan, naar alle tevredenheid. Op alle vlakken, ook qua resultaat. Voor geïnteresseerden en dan met name de bij-voorbaat-critici: denk dat het resultaat graadmeter is en dat kun je aflezen van de foto's. Wie dat wil, kan de andere posts onder mijn naam opzoeken en dan van begin tot eindresultaat bekijken.

Voor jou, vdt: geduld hebben en rustig over je heen laten komen. Hou de eindtijd van veertien maanden (ongeveer) in je achterhoofd. Vertrouw op Berkant, ik heb hem niet op een onzorgvuldigheidje kunnen betrappen in het hele proces. Ben, nu twee jaar later, nog steeds heel erg blij dat ik het heb gedaan.
Reiziger010 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2019, 19:41   #4
vdt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Dag mensen, daar was ik weer

Idd Reiziger010, fijn om te horen dat het jou ook allemaal goed is verlopen.
Ik deel jou mening, erg tevreden over de hele behandeling en het natraject.

Ik ben net maand 4 gepasseerd en had gister mijn 4de behandeling V6 boost gehad, nog 2 te gaan.
Ik kan nu al goed zien dat er telkens meer haartjes doorkomen
Achter begint alles ook al heel mooi dicht te groeien. Precies hoe Berkant het allemaal voorspelt had.

Tot volgende maand!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4 maand.jpg‎ (100,7 KB, 249x gelezen)
Bestandstype: jpg 4 maand (2).jpg‎ (76,0 KB, 207x gelezen)
Bestandstype: jpg 4 maand (3).jpg‎ (140,8 KB, 284x gelezen)
vdt is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2019, 15:54   #5
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Je zegt dat je 4500 grafts hebt ingepland gekregen,hoelang heb je op de behandelingstafel gelegen hiervoor?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2019, 21:22   #6
vdt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Klopt, dacht iets van 8 uur dat ze er bezig mee zijn geweest. Heb me niet zo met de tijd bezig gehouden. Had de oordopjes in met muziek en luisterboeken
vdt is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.