Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 november 2006, 00:43   #31
ritzje
HaarWeb lid
 
ritzje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 93
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Dames,

Graag zou ik van jullie wat advies willen... mbt camouflageprod.

Ik heb nog steeds bovenop, achteraan, etc. een zichtbaar volle haardos waaraan je niets kunt zien, doch vooraan links en ponygebied klein beetje, vind ik het (zichtbaar) dunner worden. Buitenstaanders zien niks maar ik merk weldegelijk dat het dat is en wil eigenlijk voordat het wel zichtbaar wordt een beetje camouflage gaan gebruiken.
Kan iem. mij adviseren hieromtrent, in de trant van of ik toppik of juist volluma zou moeten nemen... goede/minder goede ervaringen met.
Ik ben (hoog)blond en denk dat ik met een klein beetje camoufl. mezelf iets prettiger ga voelen. Ik blijf maar in de weer met stylingprod. en fohn bezig vooraan het ponygedeelte, ook niet echt lekker voor je haar.
Ik hoop op wat reacties van jullie.
Groet
Kitty
Hoi Kitty,

Ik heb zelf donker haar en voor mij werkt Toppik heel goed. Ik moet wel zeggen dat ik het alleen gebruik aan één kant voor mijn scheiding (ik heb een pony). Volgens mij valt het niet op, maar je weet maar nooit. Ik hoef dus niet veel te gebruiken. Ik vraag me toch af hoe het op blond haar is. Ik heb een paar maanden geleden mijn haar geverfd en moest lichtere Toppik gebruiken, maar had het idee dat het meer opviel, omdat je dan meer je hoofdhuid zag. En dat je het meer op je huid zag zitten.

Nu met mijn donkere haar is er geen kleur verschil.
Je moet wel zorgen dat het niet mat blijft, want Toppik is qua structuur wel mat (anders zie je het afsteken mat/glans), dus meestal heb je er een alcohol spray bij of je kan lak gebruiken.

Ik denk dat het het beste werkt als het precies matched met je eigen kleur haar. Wat wel moelijk is volgens mij.
ritzje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2006, 14:35   #32
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ritzje
Hoi Kitty,

Ik heb zelf donker haar en voor mij werkt Toppik heel goed. Ik moet wel zeggen dat ik het alleen gebruik aan één kant voor mijn scheiding (ik heb een pony). Volgens mij valt het niet op, maar je weet maar nooit. Ik hoef dus niet veel te gebruiken. Ik vraag me toch af hoe het op blond haar is. Ik heb een paar maanden geleden mijn haar geverfd en moest lichtere Toppik gebruiken, maar had het idee dat het meer opviel, omdat je dan meer je hoofdhuid zag. En dat je het meer op je huid zag zitten.

Nu met mijn donkere haar is er geen kleur verschil.
Je moet wel zorgen dat het niet mat blijft, want Toppik is qua structuur wel mat (anders zie je het afsteken mat/glans), dus meestal heb je er een alcohol spray bij of je kan lak gebruiken.

Ik denk dat het het beste werkt als het precies matched met je eigen kleur haar. Wat wel moelijk is volgens mij.
Dank je ritzje!
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er advies? Suomi Medicijnen/haargroeimiddelen 1 28 juni 2005 19:52
[Stacker 4] wie heeft er ervaring mee? mokammetje Van alles en nog wat... 25 6 juni 2005 22:50
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 16:12
Heeft sex invloed op je haaruitval ??? Emilio AGA - Algemeen 1 24 april 2002 23:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.