Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Masturbatie/seks en haaruitval: hoe zit het bij jou?
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks zeer vaak (7 of meer keer per week) 104 44,26%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks vaak (5 of 6 keer per week) 54 22,98%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks gemiddeld (3 of 4 keer per week) 42 17,87%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks weinig (1 of 2 keer per week) 25 10,64%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks zelden (minder dan 1 keer per week) tot nooit 10 4,26%
Aantal stemmers: 235. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 24 december 2003, 12:09   #1
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Word je kaal van seks?

Na 18 jaar haaruitvalevaluatie ben ik tot de conclusie gekomen dat mannelijke haaruitval voornamelijk wordt veroorzaakt door een overmaat aan seks.Het lijkt erop dat je lichaam je straft,omdat je de belangrijkste functie van het menselijk lichaam :de voortplanting,misbruikt.Combineer dat met stress,slaapgebrek,ongezond(vooral vet) eetpatroon,weinig lichaamsbeweging en je hebt de ideale mix vooreen vroegtijdige kaalheid.Je haar geeft je lichamelijke conditie aan.Haar staat voor kracht.O.A.de kracht die je nodig hebt de (seks)verleidingen in het dagelijks leven te weerstaan.Ben je 17 en je begint kaal te worden weet je dat je iets goed fout doet.Leef gezond en afhankelijk van je haarstatus zul je zien dat je haar zich herstelt.Voor al diegenen met hulpmiddelen (ik ook dus):een shedding wordt niet veroorzaakt door fina ,duta enz.,maar door jouw leefgedrag.Dus na een sekssessie van een uurtje of 4(met of zonder vriendin)kun je medicijnen slikken tot je een ons weegt , aan een shedding zul echt niet ontkomen.Voor al diegenen die twijfels hebben,prober het maar eens;seks tot je er bij neervalt.Kijk maar eens goed wat er dan met je haar gebeurt;een kerstboom is er niets bij. Dan een paar weken onthouding en je zult zien ,je haar herstelt. Voor al die mensen die medicijnen tegen haaruitval gebruiken ,een stabilisatie zien maar klagen over een verminderde potentie,begin je het verband te zien ? Succes !
the stig is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Doe de ZELFTEST: word jij kaal?? Tiuri AGA - Algemeen 63 5 maart 2010 23:56
kruin word wat kaal daniel2 AGA - Algemeen 31 16 september 2007 01:07
Menslief...word je kaal, dan word je kaal! keurten AGA - Algemeen 20 1 mei 2007 15:19
word ik kaal? CA. AGA - Algemeen 1 26 december 2006 02:14
word langzaam kaal... kalevandale AGA - Algemeen 4 20 december 2006 21:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.