Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 augustus 2013, 12:01   #166
testo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 59
Ik gebruik gewoon dit:

http://www.webwinkelbroeders.nl/prod...tent=discarded

Is toch goed?
testo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2013, 21:14   #167
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Is er iemand die me kan helpen bij het betaalproces van The Kaneshop?

Wil een bestelling plaatsen voor 10 gr RU58841. Creditcard en PayPal behoren niet tot de mogelijkheden.

Bank wire transfer wel, als ik dat selecteer komt er een heel verhaal met allerlei adresgegevens


Iemand een idee? Ik wil graag zeker weten dat mijn geld op het goede adres aankomt zoals jullie wellicht begrijpen .
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2013, 17:17   #168
MBR
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2010
Berichten: 1
Ik heb de zelfde vraag.
MBR is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2013, 02:28   #169
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TruusKomNahuus Bekijk bericht
Is er iemand die me kan helpen bij het betaalproces van The Kaneshop?

Wil een bestelling plaatsen voor 10 gr RU58841. Creditcard en PayPal behoren niet tot de mogelijkheden.

Bank wire transfer wel, als ik dat selecteer komt er een heel verhaal met allerlei adresgegevens


Iemand een idee? Ik wil graag zeker weten dat mijn geld op het goede adres aankomt zoals jullie wellicht begrijpen .
Dit kan heel makkelijk, het beste is via western union. Dit kan of online op de website of gewoon bij elke GWK travelex in nederland. Je hoeft alleen de gegevens in te vullen die kane je geeft en daarna geef je alleen je MTCN nummer door die je van western union krijgt en voila. Is supersimpel!!

Btw hoe doet iedereen het met RU? Ben benieuwd naar de ervaringen.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2013, 18:44   #170
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Dit kan heel makkelijk, het beste is via western union. Dit kan of online op de website of gewoon bij elke GWK travelex in nederland. Je hoeft alleen de gegevens in te vullen die kane je geeft en daarna geef je alleen je MTCN nummer door die je van western union krijgt en voila. Is supersimpel!!

Btw hoe doet iedereen het met RU? Ben benieuwd naar de ervaringen.

Thnx volleboshaar.

Heb zojuist besteld. Western Union zag er inderdaad wat eenvoudiger uit qua melding van Kaneshop. Had alleen nog geen WU account. Gelukkig kun je de eerste 2 transacties zonder identificatieplicht doen. Uiteindelijk nog vrij eenvoudig al is direct betalen via creditcard of ideal zoals in Nederland uiteraard makkelijker!

Zal binnenkort updates plaatsen omtrend de resultaten. Ben van plan om er voorlopig in ieder geval nog ff Finasteride bij te blijven gebruiken.

Moet alleen nog ff op zoek naar een MG weegschaaltje. Gelieve niet via Ebay (sorry gewoon slechte ervaring mee). Iemand tips?

Laatst gewijzigd door TruusKomNahuus; 5 september 2013 om 19:49
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2013, 20:37   #171
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2013
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volleboshaar Bekijk bericht
Dit kan heel makkelijk, het beste is via western union. Dit kan of online op de website of gewoon bij elke GWK travelex in nederland. Je hoeft alleen de gegevens in te vullen die kane je geeft en daarna geef je alleen je MTCN nummer door die je van western union krijgt en voila. Is supersimpel!!

Btw hoe doet iedereen het met RU? Ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik ben nu anderhalve maand bezig. Ik gebruik gemiddeld 60-80mg in 1 a 1.5ml minoxidil. De RU ga ik wel verhogen naar 80-100mg per dag. Ik heb al een paar weken te maken shedding. Het is best wel erg moet ik eerlijk zeggen. Wat opvalt is dat het niet enkel dunne haartjes zijn die uitvallen. Ik verlies ook veel dikke zwarte haren.

Ondertussen ook een maand bezig met proscar 1.25mg
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2013, 23:36   #172
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TruusKomNahuus Bekijk bericht
Thnx volleboshaar.

Heb zojuist besteld. Western Union zag er inderdaad wat eenvoudiger uit qua melding van Kaneshop. Had alleen nog geen WU account. Gelukkig kun je de eerste 2 transacties zonder identificatieplicht doen. Uiteindelijk nog vrij eenvoudig al is direct betalen via creditcard of ideal zoals in Nederland uiteraard makkelijker!

Zal binnenkort updates plaatsen omtrend de resultaten. Ben van plan om er voorlopig in ieder geval nog ff Finasteride bij te blijven gebruiken.

Moet alleen nog ff op zoek naar een MG weegschaaltje. Gelieve niet via Ebay (sorry gewoon slechte ervaring mee). Iemand tips?

western union is idd super easy en instant, gebruik ik ook altijd, maar ik ga altijd naar een fysieke locatie ipv online. bij een trein station oid (GWK).



als je niet van ebay houdt, dan blijft allen Deal extreme over denk ik.

http://dx.com/p/digital-precision-sc...solution-10515

succes.
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2013, 19:48   #173
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fstluxe Bekijk bericht
western union is idd super easy en instant, gebruik ik ook altijd, maar ik ga altijd naar een fysieke locatie ipv online. bij een trein station oid (GWK).



als je niet van ebay houdt, dan blijft allen Deal extreme over denk ik.

http://dx.com/p/digital-precision-sc...solution-10515

succes.
TOP! Bedankt, mooie prijs incl. shipping!

Ik heb overigens nog steeds geen bevestiging binnen van verzending van de RU. Wel is mijn geld gisternacht (ned. tijd) opgehaald! Even vandaag en anders uiterlijk morgen nog afwachten anders mail ik er toch nog even achteraan. De order status staat nog steeds op 'pending' lijkt me niet goed?

Of ben ik ongeduldig ?
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2013, 13:45   #174
Greyhairz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TruusKomNahuus Bekijk bericht
Thnx volleboshaar.

Heb zojuist besteld. Western Union zag er inderdaad wat eenvoudiger uit qua melding van Kaneshop. Had alleen nog geen WU account. Gelukkig kun je de eerste 2 transacties zonder identificatieplicht doen. Uiteindelijk nog vrij eenvoudig al is direct betalen via creditcard of ideal zoals in Nederland uiteraard makkelijker!

Zal binnenkort updates plaatsen omtrend de resultaten. Ben van plan om er voorlopig in ieder geval nog ff Finasteride bij te blijven gebruiken.

Moet alleen nog ff op zoek naar een MG weegschaaltje. Gelieve niet via Ebay (sorry gewoon slechte ervaring mee). Iemand tips?
Heb mijn weegschaaltje hier vandaan: http://www.weegschaalboer.nl/

Goede kwaliteit en snelle levering.
Greyhairz is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2013, 13:58   #175
Greyhairz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 65
Ben nu ongeveer 7 weken bezig met RU.
2 weken geleden de dosis verlaagt van 80mg naar 30mg omdat ik heel slecht sliep sinds het gebruik van RU,en dat is nu verholpen.
Shedding lijkt te zijn gestopt.
Ben verder begonnen met 1x per week dermarolling in combinatie met minoxidil naar aanleiding van een veelbelovende studie die ik ben tegengekomen op baldthruthtalk:

http://www.ijtrichology.com/article....;aulast=Dhurat

Daarom is het lastig om nog een objectief oordeel te geven of RU wel of niet werkt.
We gaan het beleven...
Greyhairz is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2013, 17:36   #176
Maussie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 7
beste dames en heren

ik vroeg me af of jullie mij misschien kunnen helpen?
ik heb zitten lezen over vele verschillende haargroeimiddelen, alleen ik ben nog niet overtuigd welke voor mij het beste geschikt is.
ik heb inhammen die gedurende de laatste paar jaar steeds erger worden, het is nu op een punt dat ik zoiets heb van nu is het genoeg geweest. wat werkt het beste om dit te stoppen? en dan bedoel ik echt het allerbeste.. ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen want ik ben echt niet zo overtuigd aangezien de ene zegt dit is goed de ander zegt dat het juist niet helpt dus ja wat is wijsheid? ik hoor graag van jullie!
Maussie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2013, 22:19   #177
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Er zijn een aantal middelen die haaruitval kunnen vertragen,stoppen en enigzins hergroei kunnen bewerkstelligen. Aangezien je jezelf ook verdiept hebt in deze middelen ben je ook op de hoogte van EVENTUELE bijwerkingen. Of een middel ook daadwerkelijk wat voor je gaat doen is altijd de vraag. De een heeft, bij wijze van, na een jaar nog weinig baat bij een middel, met wel veel bijwerkingen. De ander merkt al heel snel verbetering met minimale bijwerkingen. Ieder lichaam reageert anders en hoe reageert die van jou erop? Enige manier om erachter te komen is proberen. Persoonlijk heeft Minoxidil in combinatie met Dutasteride veel goeds voor mij gedaan. Na een jaar of 7 begon de dutasteride zijn werking te verliezen. Nu aan de RU, gemixt in Minoxidil in combinatie met Finasteride. Werkt ook goed voor mij. Mijn haarlijn herstelt en dunner wordende inhammen groeien langzaam maar zeker weer dicht! Dit zijn persoonlijk voor mij de best werkende middelen. Er zijn, zoals je misschien hebt gelezen, ook haarwebbers die growthfactors gebruiken, bevindingen/resultaten zijn er dacht ik nog niet echt want is nog nieuw op de markt. Dus dat ziet er ook best hoopvol uit en nieuwe middelen blijven natuurlijk ook nog komen.

Laatst gewijzigd door Reet; 8 september 2013 om 22:24
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2013, 20:54   #178
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Ik heb de RU vandaag binnengekregen. Vorige week donderdagavond besteld...afgelopen zaterdag al de eerste afleverpoging gehad (zo snel had ik het niet verwacht dus was uiteraard niet thuis).

Wel lullig dat je voor een envelopje van 20 gr uiteindelijk 50 dollar verzendkosten betaald !

Even wachten op m'n weegschaaltje en dan gaat het avontuur beginnen!
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2013, 20:57   #179
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Nou mensen, ik heb mijn weegschaaltje eergister binnen gekregen.

Vandaag dacht ik...ik ga de boel even wegen.

Het weegschaaltje gekalibreerd (althans gedaan zoals ik het dacht). Heb wel het gevoel dat hij soms nog een beetje schommelt in gewicht (heb dit type weegschaal besteld http://dx.com/p/digital-precision-sc...solution-10515)

Dus ik haal het gripzakje met daarin 10g poeder, verpakt in envelop, nog een envelop en daaromheen een plastic zakje, uit de vriezer.

Ik wil mijn eerste batch van 50 gr afwegen en daar begon de ellende:

De helft van de poeder bleef plakken aan mijn theelepeltje...daaraf proberen te schrapen lukt niet want dan plakt het aan mijn vinger etc etc.

Na eenmaal een eerste batch afgewogen te hebben en deze in het gripzakje gedaan te hebben merk ik dat op het schaaltje van de weegschaal ook wat achter is gebleven (wederom blijven plakken). Een nieuwe schep afwegen is weer minder accuraat omdat er nog wat residu is achter gebleven en zo stapelt zich het afval op mijn schaaltje op en wordt het steeds meer gedoe om exact te wegen.


Mijn vraag:
Heeft er iemand tips voor het wegen van het poeder en het verplaatsen van dit poeder naar het gripzakje?
Het gaat me er niet om dat ik elke batch exact 50mg heb. Wel vind ik het zonde als ik op elke 50 mg die ik afweeg 20 mg weg kan gooien omdat het aan lepeltje, vinger of schaaltje van de weegschaal blijft plakken.
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2013, 21:00   #180
Greyhairz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 65
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TruusKomNahuus Bekijk bericht
Nou mensen, ik heb mijn weegschaaltje eergister binnen gekregen.

Vandaag dacht ik...ik ga de boel even wegen.

Het weegschaaltje gekalibreerd (althans gedaan zoals ik het dacht). Heb wel het gevoel dat hij soms nog een beetje schommelt in gewicht (heb dit type weegschaal besteld http://dx.com/p/digital-precision-sc...solution-10515)

Dus ik haal het gripzakje met daarin 10g poeder, verpakt in envelop, nog een envelop en daaromheen een plastic zakje, uit de vriezer.

Ik wil mijn eerste batch van 50 gr afwegen en daar begon de ellende:

De helft van de poeder bleef plakken aan mijn theelepeltje...daaraf proberen te schrapen lukt niet want dan plakt het aan mijn vinger etc etc.

Na eenmaal een eerste batch afgewogen te hebben en deze in het gripzakje gedaan te hebben merk ik dat op het schaaltje van de weegschaal ook wat achter is gebleven (wederom blijven plakken). Een nieuwe schep afwegen is weer minder accuraat omdat er nog wat residu is achter gebleven en zo stapelt zich het afval op mijn schaaltje op en wordt het steeds meer gedoe om exact te wegen.


Mijn vraag:
Heeft er iemand tips voor het wegen van het poeder en het verplaatsen van dit poeder naar het gripzakje?
Het gaat me er niet om dat ik elke batch exact 50mg heb. Wel vind ik het zonde als ik op elke 50 mg die ik afweeg 20 mg weg kan gooien omdat het aan lepeltje, vinger of schaaltje van de weegschaal blijft plakken.

Ik gebruik een platte schroevendraaier om het van het zakje in een potje te scheppen. Blijft wel iets kleven maar gaat voor de rest prima!
Greyhairz is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.