Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 mei 2008, 21:10   #46
Broly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2007
Berichten: 22
haha dus naar een haartransplantatie instituut gaan heeft ook geen zin?
want ja wie weet eigelijk wat de uitkomst is bij zon instituut?
of naja cosmetische chirurgie..
ga je daar heen gekke dingen tegen komen?
Broly is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2008, 02:57   #47
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Wat versta je onder "gekke dingen"?

Ik lees dat je nog maar 22 bent.Wat mij betreft moet je op die leeftijd nog ver weg blijven van ht-klinieken.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2008, 06:44   #48
Yglodokus
Registered User
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 120
Ik ben zelf 21 en heb eigenlijk precies dezelfde kaalheid als jij op de foto's

Ik scheer het gewoon kaal zo eens in de 2 weken - met de tondeuse (bij mij begint het tevens te jeuken als mn haar langer is) en euh tja man: ik zal dat ook doen als 'k jou was. als t routine is denk je der niet meer zoveel over na.

En euh, die flauwe opmerking uit de omgeving waar je het over hebt: tja, zo is de mens nou eenmaal Probeer der niet zoveel van aan te trekken, je bent een MAN dude! De meeste proberen niet lullig te zien maar grappig of willen via die weg weten hoe het zit.

De rest interesseert het geen hol.

Iglo
Yglodokus is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2008, 12:22   #49
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
Broly, ik zou die combi minox en propecia écht overwegen.. Je zult versteld staan van het resultaat, helemaal op het achterhoofd.
Ik ken verschillende mensen die in hetzelfde schuitje als jij zaten, door die combi hebben zij weer een volbezette kruin en frontaal slaat het ook aan..

Je kunt met die combi iig je kruin behouden, als het frontaal niet aanslaat, kun je daar in de toekomst nog een HT overwegen!

Veel succes kerel (Y)
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2008, 22:04   #50
Haarkloon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2008
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Broly Bekijk bericht
nja je moest eens weten hoeveel gezeur en gezeik je krijg omdat ik toevallig kaal word.
hoeveel mensen(meiden) er vooral in de wereld zijn die er op afknappen, en er opmerkingen over maken. Gevoelsloze mensen zijn het.
Het helpt ook zeker niet in je voordeel als je wilt scoren bij een meid, want wie wilt er gezien worden met een halfkalende jongenman van nu 22 pff
Dude, ik denk dat het meer met je zelfvertrouwen/zelfbeeld zal te maken hebben. Stel je je zwak op dan zul je er in deze wereld van langs krijgen dat is gewoon de harde waarheid. echter die kale kop van je staat hartstikke goed van achter en boven. En er zijn zoveel heren die tegenwoordig hun kop kort scheren dus daar ligt het niet aan Ik zal eerlijk zijn, ik zit er ook mee hoor met het kaal worden, zeker gezien ik al sinds mens heugenis lang haar heb . Maar goed, als uiterlijk zoveel telt in onze leeftijdscategorie dan kan het me gestolen worden. Laat ze maar lekker zelf die perfectie nastreven, die hopeloze zoektocht naar die ene perfekte johnny depp, heath ledger, brad pitt etc.. Het is een beeld die ze zelf creeëren waar ze maar al hard achter gaan komen als wij lieve heren al ondertussen met een lieve meid zitten die meer zien dan je koppie.

Proberen te schijnen, straal uit dat je er bent en als iemand zon opmerking maakt dan hoor je ze gewoon niet. Er is niets zo erg als een belediging die terugkaatst omdat hij niet opgepakt wordt. Als jij er boven staat kan niemand je wat maken. En al sta je er niet boven, doe alsof.

Laatst gewijzigd door Haarkloon; 2 juni 2008 om 22:10
Haarkloon is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2008, 00:23   #51
Broly
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2007
Berichten: 22
dank je haarkloon
Broly is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
word ik kaal? CA. AGA - Algemeen 1 26 december 2006 02:14
Doet de test of je kaal zult worden! thdeters@hotmai AGA - Algemeen 8 27 januari 2005 12:57
kaal worden hoefd niemand annekebuisman Overige behandelingen 5 13 november 2004 20:10
Te vroeg aan de finasteride? Promise Medicijnen/haargroeimiddelen 13 13 oktober 2004 08:01
Dutasteride : Bijwerkingen of toch maar kaal worden?? Rocco Medicijnen/haargroeimiddelen 71 19 juli 2002 22:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.