Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 5 november 2008, 17:53   #1096
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Volgens mij heeft Sting altijd al een hoge haarlijn gehad!
Klopt !

Als je ziet hoe zijn haarlijn eruit zag toen die nog zanger van The Police was en nu 30 jaar later, valt het nog reuze mee eigenlijk. Zo zie je maar.

norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 19:44   #1097
Yglodokus
Registered User
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Berichten: 120
Bij Sting staat dat wel, die inhammetjes. Zo lijkt het toch meer een 'gentleman' zou ik maar zeggen

En David Beckham scheert z'n kop al jaren kaal geloof ik, dus mocht ie kaal worden, dan verandert er niet veel
Yglodokus is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 19:46   #1098
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Goed ieder zijn mening natuurlijk, maar uiteraard is het aan de zijkanten dikker. Daar gaan de haren naar beneden en bovenop gaan ze naar boven en bij de kruin loopt het bol. Dat is optisch bedrog. Niet voor niets zijn de resultaten van een HT bij de kruin altijd minder. Daar moet je wel zoveel grafts plaatsen om tot resultaat te komen in tegenstelling tot frontaal.

Ik zeg in ieder geval dat David Beckham er over 10 jaar nog net zo uitziet als nu.

Goede man wordt tientallen keren per dag op de vaste plaat gezet.

Ach hou toch op, het verschil tussen de zijkanten en bovenop is wel héél groot en zn haardos bovenop is niet overal even dik, als jij gaat zeggen dat ie níet kalend is, afgaande op deze foto dan kan ik dat moeilijk serieus nemen.
Is het een held van je ofzo, dat je daarom liever niet ´toegeeft´ dat ie kalend is?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 20:16   #1099
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
haha wat een agressie! Ik denk dat DBeckham niet kalend is
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 20:21   #1100
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bombarie Bekijk bericht
haha wat een agressie! Ik denk dat DBeckham niet kalend is

Nou je geeft me iig goede moed om mijn hoofd nu te millimeteren, eerst was ik bang dat ze zien ik last heb van een verdunde haardos, maar aan de reacties hier te zien zal ik daar geen last van hebben!

__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 21:34   #1101
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Ach hou toch op, het verschil tussen de zijkanten en bovenop is wel héél groot en zn haardos bovenop is niet overal even dik, als jij gaat zeggen dat ie níet kalend is, afgaande op deze foto dan kan ik dat moeilijk serieus nemen.
Is het een held van je ofzo, dat je daarom liever niet ´toegeeft´ dat ie kalend is?
?

Moet niet gekker worden nu.

Nee heb Beckham altijd een beperkte voetballer gevonden eigenlijk.

Je mag vinden wat je vind, alleen de uitleg die je geeft slaat kant noch wal. Je trekt een conclusie op basis van verschil tussen het haar aan de zijkant, bovenop en kruin....in het volle (dag)licht. Betekent dat je er nog niet veel kaas van gegeten hebt. Als die al kalend zou zijn, dan is dat wel het allerlaatste waar je een conclusie aan kan verbinden.

Als zelfs Bombarie, Beckham niet kalend vind, dan zou ik 't maar ter harte nemen, maar misschien is die ook wel fan van Beckham of zou die er net zo over denken als ik ?

Laatst gewijzigd door norwood2; 5 november 2008 om 21:38
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 21:35   #1102
muizje
HaarWeb lid
 
muizje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2006
Berichten: 121
David Beckham is op die foto zeker wel kalend. Ik las laatst ook ergens dat hij heel bang was om kaal te worden, ik dacht toen echt van 'waar heb jij het over' maar nu ik die foto zie begrijp ik het wel, denk ook dat dat de reden is dat hij zijn haar milimeterd. Bij Prince william is het ook snel gegaan zeg.
__________________
Regime:
1,25 finasteride (Ratiopharm) elke dag
Rooscure 1x in de week
muizje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 21:41   #1103
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
?

Moet niet gekker worden nu.

Nee heb Beckham altijd een beperkte voetballer gevonden eigenlijk.

Je mag vinden wat je vind, alleen de uitleg die je geeft slaat kant noch wal. Je trekt een conclusie op basis van verschil tussen het haar aan de zijkant, bovenop en kruin....in het volle (dag)licht. Betekent dat je er nog niet veel kaas van gegeten hebt. Als die al kalend zou zijn, dan is dat wel het allerlaatste waar je een conclusie aan kan verbinden.

Als zelfs Bombarie, Beckham niet kalend vind, dan zou ik 't maar ter harte nemen, maar misschien is die ook wel fan van Beckham of zou die er net zo over denken als ik ?
Ik vind mijn verhaal nogal logisch, maar goed jij en anderen zjn niet te overtuigen. Bij nader inzien ben ik er alleen maar blij mee, want als mensen bij zon haardos denken oh die is niet kalend, dan zullen er bij mij als ik straks mn haar millimeter nog meer mensen niks van zien.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 21:53   #1104
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Die foto eerder is uit 2007

Hier David Beckham, een maandje of 4 geleden...zo kalend als het maar zijn kan..


norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 21:57   #1105
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Ik vind mijn verhaal nogal logisch, maar goed jij en anderen zjn niet te overtuigen. Bij nader inzien ben ik er alleen maar blij mee, want als mensen bij zon haardos denken oh die is niet kalend, dan zullen er bij mij als ik straks mn haar millimeter nog meer mensen niks van zien.
Je verhaal logisch om ´t haar van de zijkant, bovenop en kruin te vergelijken ? Terwijl het vooraan plat ligt, aan de zijkant naar beneden loopt en op de kruin vaak sprieterig omhoog staat ?

Oh ok...
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 22:12   #1106
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Ja nogmaals ik ben blij dat jij hem niet als kalend ervaart, ik ga verder niet in op waarom wel/waarom niet want dat kan een eindeloze discussie worden. Volgens mij heeft hij last van diffuse haaruitval, daarnaast heeft ie geloof ik kleine inhammen.

Je hebt me in ieder geval goede moed gegeven om mn haar te millimeteren.

Trouwens 'inhammen' zou ik het niet echt willen noemen, meer een normale volwassen haarlijn.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.

Laatst gewijzigd door Ryan R; 5 november 2008 om 22:15
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 22:18   #1107
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Ja nogmaals ik ben blij dat jij hem niet als kalend ervaart, ik ga verder niet in op waarom wel/waarom niet want dat kan een eindeloze discussie worden. Volgens mij heeft hij last van diffuse haaruitval, daarnaast heeft ie geloof ik kleine inhammen.

Je hebt me in ieder geval goede moed gegeven om mn haar te millimeteren.

Trouwens 'inhammen' zou ik het niet echt willen noemen, meer een normale volwassen haarlijn.
Je beschrijft jezelf als NW2, dus neem aan dat je dus grotere,diepere inhammen hebt ? Misschien moet je eens een foto plaatsen van jezelf, kan soms verfrissend werken. Je kijkt zelf toch vaak veel kritischer naar jezelf.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 22:45   #1108
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Je beschrijft jezelf als NW2, dus neem aan dat je dus grotere,diepere inhammen hebt ? Misschien moet je eens een foto plaatsen van jezelf, kan soms verfrissend werken. Je kijkt zelf toch vaak veel kritischer naar jezelf.
Mijn rechter inham is ongeveer als die van Beckham denk ik, mijn linkerinham is dieper.

Maar die inhammen storen mij niet zoveel, als dat het dunner wordend haar dat doet
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 23:16   #1109
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Mijn rechter inham is ongeveer als die van Beckham denk ik, mijn linkerinham is dieper.

Maar die inhammen storen mij niet zoveel, als dat het dunner wordend haar dat doet

Wat zit jij nu weer te miepen, als jij de inhammen van beckham hebt mag je van geluk spreken

En ik denk dat kalend een groot woord is bij hem, volgens mij valt dat allemaal wel mee.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2008, 23:21   #1110
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Mijn rechter inham is ongeveer als die van Beckham denk ik, mijn linkerinham is dieper.

Maar die inhammen storen mij niet zoveel, als dat het dunner wordend haar dat doet
Wat strider zegt, wat zit je dan te miepen.

Dan zal ik je handtekening van 1 inham aanpassen naar NW1. Gast heeft een prachtige haarlijn, komt wel een beetje door die brede frontale haarlijn. Dat is geen NW2 zoals je je inhammen in je handtekening beschrijft.

Laatst gewijzigd door norwood2; 5 november 2008 om 23:26
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.