Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2019, 02:20   #1
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Schandalig!! Kliniekervaringen.nl is corrupt!!

Ik heb vandaag met een kliniek eigenaar gesproken en deze eigenaar heeft mij verteld dat Kliniekervaringen.nl klinieken benadert en deze 1500 euro per jaar vraagt aan contributie met de afspraak dat alle negatieve reviews verwijderd zullen worden waardoor alleen maar positieve reviews blijven zodat ze aan hoge cijfers krijgen!

Deze eigenaar spreekt uit eigen ervaring en is zelf ook meerdere malen benaderd.

Ik wil dit toch hier kwijt zodat lotgenoten dit soort websites totaal niet serieus moeten nemen!! Google review is wat dat betreft net wat betrouwbaarder!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 5 juni 2019 om 00:07
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2019, 22:35   #2
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Ik heb vandaag met een kliniek eigenaar gesproken en deze eigenaar heeft mij verteld dat Kliniekervaringen.nl klinieken benadert en deze 1500 euro per jaar vraagt aan contributie met de afspraak dat alle negatieve reviews verwijderd zullen worden waardoor alleen positieve reviews blijven zodat ze aan hoge cijfers krijgen!

Deze eigenaar spreekt uit eigen ervaring en is zelf meerdere keren ook benaderd.

Ik wil dit toch hier kwijt zodat lotgenoten dit soort websites totaal niet serieus moeten nemen!! Google review is wat dat betreft net wat betrouwbaarder!!
Slaat inderdaad ook nergens op die website. Staan louter positieve reviews op
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2019, 23:29   #3
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Hetzelfde geldt voor klantenvertellen.nl. Bedrijven krijgen alleen maar negens en tienen. Als je ze googled zie je meer klachten van mensen die zeggen dat deze site betaald wordt om negatieve recensies te verwijderen of te blocken en dat deze bedrijven ook zelf recensies plaatsen onder andere namen.

Laatst gewijzigd door michael1606; 4 juni 2019 om 23:32
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2019, 05:46   #4
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
dat zag je toch meteen?
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2019, 11:26   #5
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Mijn eigen review staat er ook op en die is niet aangepast. Zelf kun je je review nadat deze door de kliniek geplaatst is wel veranderen en dat heb ik ook gedaan. Dit blijft in principe gewoon staan na dit een aantal keren gecontroleerd te hebben.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2019, 14:54   #6
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Mijn eigen review staat er ook op en die is niet aangepast. Zelf kun je je review nadat deze door de kliniek geplaatst is wel veranderen en dat heb ik ook gedaan. Dit blijft in principe gewoon staan na dit een aantal keren gecontroleerd te hebben.
Waarschijnlijk heeft deze kliniek geweigerd om te betalen of alleen de voorgaande jaren betaald en daarna niet meer. Zij passen ook de review niet aan, of zij verwijderen 'm als deze negatief is of ze laten 'm staan.
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 09:48   #7
John-Vos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 16
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
met de afspraak dat alle negatieve reviews verwijderd zullen worden waardoor alleen maar positieve reviews blijven zodat ze aan hoge cijfers krijgen!
Corrupte wereld.. Oneerlijke concurrentie..
John-Vos is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 14:18   #8
koekoekjonge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Dankjewel dat je dit deelt.
koekoekjonge is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 14:34   #9
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Heb vorige week een recensie op klantenvertellen.nl gezet over de ht kliniek die mij heeft geholpen. Heb ze een 6 gegeven en beschreven dat ik het een verwarrende trip vond en erg verbaasd ben dat ik helemaal nul nazorg heb gehad. Deze recensie staat er nog steeds op en de betreffende kliniek heeft vorige week contact gezocht met mij. Of ik nog behoefte heb aan een naconsult.
Ik heb hier tot dusver niet op gereageerd, denk ook niet dat ik dat ga doen.

Maar wat de reden is, ik moet terugkomen op mijn vorige bericht, slechte/mindere recensies blijven dus wel staat hier.
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 14:45   #10
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Heb vorige week een recensie op klantenvertellen.nl gezet over de ht kliniek die mij heeft geholpen. Heb ze een 6 gegeven en beschreven dat ik het een verwarrende trip vond en erg verbaasd ben dat ik helemaal nul nazorg heb gehad. Deze recensie staat er nog steeds op en de betreffende kliniek heeft vorige week contact gezocht met mij. Of ik nog behoefte heb aan een naconsult.
Ik heb hier tot dusver niet op gereageerd, denk ook niet dat ik dat ga doen.

Maar wat de reden is, ik moet terugkomen op mijn vorige bericht, slechte/mindere recensies blijven dus wel staat hier.
Als een kliniek weigert te betalen dan zullen alle recensies blijven. Kliniekervaringen.nl vraagt hiervoor een jaarlijkse contributie van 1500 euro en niet elke kliniek gaat hierin mee.
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.