Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2005, 16:12   #46
Carrules
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Locatie: Gelderland
Berichten: 58
Hee Marly,

ontzettend gefeleiciteerd!! Wat een goed nieuws zeg, ben erg blij voor je en wens jullie heel veel geluk samen!

Groetjes Car
Carrules is offline  
Oud 17 april 2005, 19:48   #47
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
dank jullie voor de lieve reacties...doet goed om dit meeleven te lezen hihi. ik vind het heerlijk om ook dit soort dingen met jullie te delen,en hier van me af te schrijven.
Karin...je zal begrijpen dat ik er ook niet meer in geloofde. echte liefde...tssss dat BESTAAT NIET. mijn mening is nu ietwat verandert. ik ben nu zelfs van mening,dat er voor iedereen een ware is. het kan alleen zo verdomde pijn,tijd en tranen kosten voordat je elkaar vind (spreek ik uit ervaring).
Lies...lieve meid...ik heb jou aanbod in mijn koppie opgeslagen zitten hoor! hoop je snel te zien en weer te spreken.
ik hou jullie op de hoogte van alles (of jullie het nu leuk vinden of niet haha)
liefs,Marly
marly is offline  
Oud 26 april 2005, 20:48   #48
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Huis kopen?

Weer een stap verder,weer iets meer definitief...mijn huis gaat deze week de verkoop in!!! Duimen jullie voor me?

lieks,Marly
marly is offline  
Oud 26 april 2005, 21:07   #49
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM

Trouwens, wat een geweldig mooie avatar heb jij!!

Groetjes
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 27 april 2005, 15:08   #50
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
succes met de verkoop!

Ik wens je veel succes met het verkopen van je huis,Marly en hoop van harte dat je hele aardige kopers krijgt ! Dat scheelt een hoop stress...............

Weer een stap verder in de toekomst !!

liefs,Zonnestraal
zonnestraal is offline  
Oud 28 april 2005, 21:16   #51
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Trouwens, wat een geweldig mooie avatar heb jij!!

Groetjes
Karin[/QUOTE]

ja geweldig issie he? Ik ben gek op dat soort plaatjes,elfjes en al dat soort dingen!
marly is offline  
Oud 28 april 2005, 21:48   #52
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Ik dus ook, waar heb je deze vandaan??

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 28 april 2005, 21:54   #53
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Uuuuuh....geen idee eigenlijk! Ik ben altijd op zoek naar,zoals Kada en ik het altijd noemen,spiri-wirie sites met mooie plaatjes. Gewoon een woord intypen,wat met spirualiteit te maken heeft en dan maar kijken waar ik terecht kom!
marly is offline  
Oud 28 april 2005, 22:00   #54
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Dan ken je deze misschien ook al wel:www.consciousone.com
Ik vond het erg leuk om kaarten te trekken en meestal kan ik er ook echt wat mee. Heb ik trouwens weer via Grover...

KArin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 3 mei 2005, 14:25   #55
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
roze wolk

Hallo iedereen

't is al weer lang geleden maar de reden daarvan is dat ik bevallen ben van een prachtige dochter 'SIL' . Alles gaat geweldig, ik heb nu een zoontje van 5 en een dochtertje van 5 weken. Ben super blij dat we er toch voor gegeaan zijn om een 2de kind te nemen, want door mijn haar wilde we het toch eigenlijk laten en gelukkig heb ik gekozen voor een haarwerk en daardoor was de keuze voor een 2de kind wel makkelijker. 'T is extra bijzonder omdat mijn kids op de zelfde dag zijn geboren, ik heb dus een tweeling met 5 jaar verschil. En wat mijn haar betreft gaat 't redelijk sinds ik mijn haarwerk heb, ik kan nu nl. niet boven op mijn hoofd plukken maar wel achter op mijn hoofd en dat is natuurlijk wel klote want de drang is niet weg want als ik niet aan mijnn haar kan zitten word ik erg onrustig vooral in mijn benen. Maar ik ben reuze blij en tevreden dat ik toch een haarwerk heb genomen, want met zo' kleine meid erbij zou ik 't niet trekken om 's morgens vroeg op te moeten staan om mijn haar en beetje redelijk te krijgen en dan zag 't er nog niet uit, en nu krijg ik nog steeds complimenten over mijn haar. Dus ik zit momenteel op een grote roze wolk. :

groetjes van een super trotse moeder

gogo
gogo is offline  
Oud 3 mei 2005, 14:28   #56
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hey GoGo
van harte gefeliciteerd met de geboorte van dat kleine wondertje. Wat apart dat ze op precies dezelfde datum zijn geboren! Ik hoop dat je nog lang mag genieten op je grote roze wolk, het is je van harte gegund hoor!

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 9 mei 2005, 12:30   #57
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Vandaag zijn de makelaar en de fotograaf geweest. Ik ben het hele weekend bezig geweest met opruimen,verschuiven,dingen naar de kelder slepen,weggooien van spullen die je bewaard 'want je weet maar nooit waar het nog es goed voor is'.... Pfieuw.....maar ik kreeg complimenten van Miranda (makelaar),alles was perfect voor de foto's! Vanaf volgende week is mi casa op het net te bewonderen. Ik merk wel,dat er nu een last(je) van mn schouders valt. De eerste officiele stap is echt gezet,het proces is in werking gesteld en het balletje rolt. Minder spanning dus...en dat uit zich toch in mn plukgedrag. Vanochtend heb ik iets geplukt,sinds Miranda weg is heb ik geen behoefte meer gevoeld om te plukken. Word vervolgd.....

Liefs,Marly
marly is offline  
Oud 9 mei 2005, 12:33   #58
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Succes

Hey Marly
spannende tijden joh!! Heb zelf ook net een huis verkocht (en gekocht) en ik vond het inderdaad ook een verademing toen het besluit gevallen was en de trein ging rijden zeg maar, maar de verkoop vond ik ook wel erg spannend hoor!! Ik wens je veel succes!!

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 9 mei 2005, 13:20   #59
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hey Karin,ik heb je site een beetje gevolgd over je huis. Ben je al een beetje uit de rotzooi? Dat voordeel heb ik...ik kom in een kant en klaar huis terecht...niks verbouwen,niks behangen enzo. Hooguit wat spullen van Roon eruit en van mij erin...heerlijk!! O,nog bedankt voor je pb'tje. Ik heb inmiddels gereageerd in de thread. Nog iets van Dian gehoord?

Liefs,Marly
marly is offline  
Oud 9 mei 2005, 13:22   #60
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
ik stuur je wel even een PM anders wordt het hier ook zo'n discussie misschien...wel gezelli maar toch.
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.