Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 mei 2005, 12:44   #1
Desiree2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2004
Locatie: Veghel
Berichten: 26
Voor Karin inline

Beste Karin,

Ik reageer even op jouw reactie op mijn vraag of het KUN helpt.
Ik ben niet zo'n goede schrijver, maar kan mezelf helemaal vinden in jouw verhaal. Daarbij wil ik even opmerken, dat er mannen zijn, die ons de moeite waard vinden. Ik ken mijn man al 13 jaar. Hij is op mijn mooie vrolijk kant gevallen en neemt mijn negatieve kanten op de koop toe. Alhoewel hij vind, dat de zogenaamde negatieve kanten, niet negatief hoeven te zijn, zolang het niet doorslaat naar TE. Wij moeten de negatieve kanten als positief ervaren. Wij zijn zeker de moeite waard. Ik wil nog zoveel meer vertellen, maar kan dat niet goed op papier zetten, ik kan beter praten. Bedankt in ieder geval voor jou en alle andere reacties.

Groetjes
Desiree
Desiree2 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2005, 12:35   #2
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Desiree,
bedankt voor je lieve reactie!! Ik ben de laatste dagen zo druk dat ik alleen de threads zie waar ik zeg maar al lid van ben en dus in mijn mailbox verschijnen. Vandaar dat het even geduurd heeft voordat ik deze opmerkte. SORRY!!! Zoals jij zegt dat je beter kan praten heb ik dat dus dat ik beter kan schrijven, kan ik er beter over nadenken schijnbaar hoewel ik razendsnel kan typen... Ik schrijf trouwens zoals ik praat dus dat is dan weer geen verschil hahahaha. In elk geval zal ik hoop houden op een vent die mij wel accpeteert. Het is trouwens niet zo dat mijn laatste vriend me helemaal niet niet accepteerde (snap je hoe ik dat bedoel?) maar hij heeft wel moeite met mijn negatieve kant zeg maar. Hij kan er (nog) niet mee omgaan hoewel dat in de loop van onze twee jaar samen wel verbeterd is. Bij hem spelen er alleen nog andere zaken doorheen waardoor hij mij niet 100% kan accpeteren en mijn negatieve kant draagt daar aan bij. In de perioden dat het goed gaat met mij kan hij bijna zover komen dat ie wel 100% voor me wil gaan maarja...uiteindelijk zal hij nooit helemaal voor mij kiezen, de reden dat we nu officieel uit elkaar zijn hoewel we een heel innige vriendschap hebben en heel veel samen zijn en doen. In de ogen van velen zou het nog steeds een relatie zijn en ik kan wel zeggen dat ik ook nog niet los ben van hem.
Nouja, ik wil ook niet helemaal uitwijden over mij, is niet interessant. Ben in elk geval blij dat er mensen mij ervan kunnen overtuigen dat er hoop is en dat er vast iemand is die wel beide kanten kan accepteren, altijd. Dankjewel!!

lieve groetjes

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2005, 12:36   #3
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
PS goed van je dat je dit in een nieuwe thread hebt gezet! Ik zal de andere (KUN) even splitsen.
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2005, 14:16   #4
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
ff klein vraagje tussendoor

Hai,

Hoe werkt dat om lid te worden van een onderwerp? Ik wist niet dat dat kon. Lijkt mij wwel handig.
Kan en wil iemand dat uitleggen?

Dank je wel,

Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2005, 14:24   #5
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Nouja
ik wist niet hoe je dat moest noemen, zodra je ergens in een thread een bericht hebt gepost krijg je elke keer mail wanneer daar dan weer een bericht bij is gekomen, zo bedoelde ik dat, of heb jij dat niet zo ingesteld? Kan zijn dat je die optie uit hebt gezet natuurlijk?
Je stelt dat in bij User CP (links bovenaan) en dan bij Edit Options staat ergens:
Default Thread Subscription Mode
When you post a new thread, or reply to a topic, you can choose to automatically add that thread to your list of subscribed threads, with the option to receive email notification of new replies to that thread.
Default Thread Subscription Mode:...

en daar heb ik "instant email notification" aan staan

Hoop dat het zo duidelijk is en dat je er wat aan hebt
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2005, 00:01   #6
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hai Karin,

Super dank je wel. was idd wat ik bedoelde.

Liefs Liesbeth
lies is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2005, 20:21   #7
MTh
HaarWeb lid
 
MTh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 15
Hey Karin,

Erg herkenbaar wat je schrijft... Maar heb geduld: komt allemaal goed, daar heb ik een rotsvast vertrouwen in!
Bij mij en mijn ex was na 7 jaar de koek op, maar zijn daarna nog 5 jaar beste vrienden gebleven. Dus samen evengoed op vakanties, naar verjaardagen en natuurlijk lachen en huilen.
Het is stukken minder geworden sinds ik 2 jaar terug knetterverliefd werd op mijn huidige vriend [en hij ook op mij gelukkig] die die vriendschapsrelatie maar zo-zo vindt. Af en toe is het schipperen, maar het gaat nog steeds prima zo. Ik kan toch niet zomaar 12 jaar van mijn volwassen leven wegpoetsen....

Dus veel sterkte gewenst!

Groetjes, MTh
__________________
"Iedereen heeft zijn eigen-aardigheidjes..."
MTh is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2005, 00:01   #8
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Oef
dat vind ik wel erg fijn om te lezen, dat er meer mensen rondlopen met een relatie/vriendschap. Wij zelf weten niet goed wat we nu hebben, we lijken wel een stel maar zijn het dus niet. Vond het zo raar om deze keer op moederdag niet mee te gaan naar zijn moeder ook...ik mis ook zijn broer met zijn vriend bijvoorbeeld en dus heb ik besloten hen maar uit te nodigen op mijn verjaardag. ik kan niet zonder Hans en ik hoop dat ik ooit ook knetter verliefd wordt op iemand anders want dat zou wel duidelijkheid geven denk ik. Hoe dan ook, bedankt voor je reactie en het vertrouwen, dat geeft me wel moed!

Liefs

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2005, 23:39   #9
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Thumbs up

Hallo allemaal

Ik wil even laten weten dat er zeker wel mannen zijn die ook ons accepteren.
Zelf ben ik al 20 jaar met dezelfde man, we hebben zeker ook slechte tijden gehad, want zoals ik zelf niet snap waar ik mee bezig ben als ik haar uittrek snapt mijn man er natuurlijk helemaal niets, maar toch ondanks die ellendige haar, zijn we nu 20 jaar en 2 schatte van kids verder. Ben nu zeer gelukkig , dit komt vooral door mijn zoontje van 5 jaar en mijn dochtertje van 9 weken, maar ook zeer zeker doordat ik samen met mijn man de stap heb gezet een haarwerk te nemen dit maakt duizend dingen op een dag gemakkelijker. Ben vandag terug geweest en mijn eigen haar is goed aan 't terug komen (wel erg dun, maar ja) dus misschien is er nog hoop .
Dit wilde ik even laten weten dus geef zeker de hoop niet op,er bestaan dus mannen die niet alleen een bos haar belangrijk vinden.

liefs margot (gogo)
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2005, 06:52   #10
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
Ik ben ook al twintig jaar met mijn man samen en ik heb nooit gemerkt dat hij mij minder aantrekkelijk vindt als ik minder haar had. Dus.......................ze bestaan wel degelijk,hoor! ik moet er wel bij zeggen dat ik wel altijd veel aandacht besteed aan mijn uiterlijk, met of zonder haar. Het gaat denk ik toch echt om het totaalplaatje.....................................


liefs,Zonnestraal
zonnestraal is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2005, 10:54   #11
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dag Karin

Ik twijfelde even of ik wel of niet op deze post ging reageren. Ikzelf heb een relatie gehad van 3,5 jaar, waarin we hebben samengewoond, van elkaar zijn gaan wonen en dan nog een jaar samen zijn gebleven. Dan heb ik het uitgemaakt omdat het echt constant ruzie was en dan hebben we nog anderhalf jaar af en toe met elkaar geslapen (en met anderen). Vanaf december vorig jaar was ik op iemand anders verliefd geworden en had ik hem helemaal niet meer nodig. Ik ben nu met nog iemand anders al enkele maanden en met mij gaat het nu goed. Maar ik mag mijn ex niet teveel zien want hoeveel heel mijn verstand zegt dat hij geen goed nieuws is, geef ik er nog veel om. Het beste voor mij is om hem gewoonweg niet meer te zien. Op de moment dat ik hem zie ben ik redelijk zenuwachtig en daarna ben ik enkele dagen van slag. Het is echt raar.... Ik denk dat het gewoon niet zo gezond is om tegen beter weten in je ex te blijven zien en geloof me, ik wéét wat voor een kick het is dat je juist een superavond hebt gehad of dat je juist heel fijne sex hebt gehad die nog nazindert en dat je op zo'n momenten vaak denkt, 'Waarom zijn we niet meer samen?' maar vaak zijn er genoeg redenen om niet meer samen te zijn, die je op dat moment vergeet. Ik hoop voor jou dat je snel iemand tegenkomt (als is het maar van korte duur) waardoor je bent afgeleid van je gevoelens voor je ex. Op een andere manier lukte het voor mij ook niet... En dan hoop ik nog voor jou dat je eerst bent want als hij iemand nieuw vindt en jij niet, is helemaal klote....

Veel groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 17:20   #12
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hoi Kim

bedankt voor je berichtje, blij dat je het wel hebt geplaatst. Ik ben vandaag net terug van vakantie en mijn ex heeft me dus van het vliegveld afgehaald. Ik hoopte zo dat hij nu heel blij zou zijn en zou in gaan zien dat ie me zou missen enzo. Dom natuurlijk. Hoop stiekem aan een kant dat ie na training vanavond blijft slapen, ook niet zo slim want dat is maar beter van niet, ik kan maar beter beseffen dat het uit is. Maar wat je al zegt, ik herken het allemaal, het is maar beter een ander te vinden. Ik hoop aan een kant ook dat ik eerst een vindt maar ik hoop voor hem ook dat hij een ander vindt waar ie zich wel aan kan binden als hij dat wil. Nuja, lastige materie. Ik zie wel hoe het loopt, in elk geval proberen wij ons als goede vrienden te gedragen en het niet te vaak uit te laten draaien op sex, iets wat ons erg goed afgaat tot nu toe.

Bedankt voor je reactie in elk geval hoor, ben er op de een of andere manier toch wel blij mee.

Liefs

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.