Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 januari 2005, 01:09   #1
Bomberke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Berichten: 15
Letten vrouwen zo erg op het haar?

Hallo,

Ik ben 21 jaar en heb al vrij grote inhammen . Ik scheer mijn haar af op 5 mm en ik vind dat het toch wel lekker staat. Word je ook volledig kaal als je inhammen hebt?
Kijken vrouwen dan echt zoveel naar het haar van mannen? Heb niet te klagen van de vrouwen maar nu heb ik weer een afspraakje en ik zit er toch wat mee in. Hechten vrouwen er zoveel belang aan?
Bomberke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 09:42   #2
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Ik ben er van overtuigd dat het echt wel meevalt. Volgens mij zijn vrouwen veel meer aangetrokken tot houding, uitstraling, zelfvertrouwen, humor, galantheid en dergelijken.

Samengevat, vrouwen vallen op persoonlijkheid als eerst en uiterlijk als een goede tweede.
Als een man een knappe vrouw ziet wil hij daar meteen sex mee. Als een vrouw een knappe man ziet, zal ze gerust zien dat hij knap is ,maar er echt niet meteen mee het bed in willen duiken. Ze zal hem eerst testen om te zien of hij geen arrogante kwast is, of nog erger, een slappe zak zonder ZELFVERTROUWEN.

Mannen kijken veel meer naar het uiterlijk dan vrouwen.

Ga gewoon lekker op je date, maak plezier, wees grappig en galant en laat niet merken dat je ergens mee zit, dan straal je dat nml. ook uit...dat is veel leuker dan een mooie bos haar op een leeg hoofd!

Als er vrouwen zijn die hier op willen reageren, laat je eens horen dan.
Ben benieuwd of mijn mening de juiste is.
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 14:06   #3
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Hier de mening van een vrouw:
helemaal mee eens.

Aantrekkelijkheid zit in zoveel dingen! Verzorging vind ik heel belangrijk, en ik zie liever een half kaal, kortgeschoren hoofd, dan een onverzorgde volle dos. Ook uitstraling, hoe behandel je een vrouw (en dan bedoel ik dat gewoon met "charme en belangstelling").

Mijn eigen man is trouwens geheel kaal, en het staat hem prachtig! Voor mij nooit een punt geweest. Ik heb bij mannen nooit geselecteerd op haar, wel op bovenvermelde dingen.
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 14:20   #4
Bomberke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Berichten: 15
Hoi,

Ik ben eigenlijk al vrij vroeg inhammen beginnen krijgen. Al vanaf mijn 17de begon ik dat serieus te krijgen. Vroeger deed ik altijd vrij veel gel in mijn haar. Maar dat het nu wat dunner is heeft mijn kapster voorgestelt om het te laten om te laten kortscheren. Ik zou ook liever een volle bos haar terug hebben maar als ik kaal word ga ik de natuur zijn gang laten gaan, ik begin het nu toch meer en meer te aanvaarden.
Ik besteed veel aandacht aan kledij, en ik verzorg me heel goed. Ik heb al enkele relaties gehad met toch wel leuke meiden. Maar nu heb ik terug een afspraakje en ik hoop dat het goed zal gaan. Maar bedankt om me succes te wensen.

Ik zit nu in mijn voorlaatste jaar psychologie maar in deze richting zijn er zoveel kaal. Veel proffen van me zijn ook kaal, en beroemde psychologen waren ook kaal

Verdere reacties zijn nog altijd welkom. Ik ben blij dat ik dat forum hier heb ontdekt.

mvg
Bomberke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 14:22   #5
Eminem
HaarWeb lid
 
Eminem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2004
Berichten: 281
Nou, in deze tijden maakt het voor heel veel mooie vrouwen niet veel uit hoe je er uit ziet, of je nou dik of dun bent, kalend of niet kalend.
Het belangrijkste voor hen is dat je een dikke portemonnee hebt.....
Eminem is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 14:26   #6
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Verdorie Eminem, daar heb ik eigenlijk ook nooit op gelet!


Bomberke, veel plezier op je afspraakje!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 14:46   #7
Bomberke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Berichten: 15
Wel vrouwen en geld. Ik ben Belg en met de universiteit hebben we eens tests laten uitvoeren en veel vrouwen die in de laagste categorie zaten van onderwijs in België is dat BSO (Beroeps Secundair Onderwijs) vielen voor mannen die al vroeg een auto hadden etc ..
Vrouwen die hogere opleidingen deden keken vooral meer naar de intelligentie en het niveau van mannen.
In mijn relaties was het eigenlijk wel altijd de helft. De ene keer betaalde ik, de andere keer zij. Bij vrouwen let ik ook niet zo érg op het uiterlijk maar ik kijk vooral ook naar de persoonlijkheid. Ik wil geen vrouw die alleen over make up kan praten .
Bomberke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2005, 15:19   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Dank je, Bomberke. Nu weet ik tenminste waarom ik nooit op portemonnees gelet heb!


Ik kan me wel vinden in wat je zegt. Een bepaalde categorie vrouwen gaat voor de "snelle" winst, en denkt dat mannen met materiële welstand het meest te bieden.

Ik heb zelf altijd een fijne, goede baan gehad etc., dus ik had nooit een man nodig om voor me te zorgen, dat kon ik zelf wel. En een auto had ik ook al.

Inhoud is belangrijker dan uiterlijk!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2005, 09:48   #9
jackie
HaarWeb lid
 
jackie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Locatie: noord brabant
Berichten: 47
Ik moet zeggen dat mijn man toen ik hem 17 jaar leerde kennen een enorme haardos had. Maar dat was niet waar ik op gevallen ben. Anders zag het er nu niet goed uit voor ons. Hij is erg solidair met mij. Heeft tegenwoordig nog ietsjes meer haar als ik Wij hebben samen nog maar weinig shampoo nodig. Het meeste gaat op aan het haar van ons dochtertje.
Ik ben gevallen voor zijn charmes, zijn betrokkenheid etc.
Het gaat dus niet bij mij in ieder geval om zijn uiterlijk maar gewoon om de persoon zelf.

Veel succes met je date!!!!

groetjes Jackie
jackie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2005, 16:13   #10
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
nog een reactie van een vrouw,
ik val niet op materiele dingen..ik heb mn eigen huis en auto. ook ik vind haar niet belangrijk,zelf heb ik ttm en loop geregeld met kale plekken rond. waar ik op val bij een man...zijn ogen..de uitstraling die iemand heeft. geef mij maar een diepzinnige,humoristische gezellige man..met of zonder haar!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2005, 19:25   #11
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Ik vind het altijd zóoo fijn als ik mijn gelijk weer krijg... !
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2005, 22:28   #12
arjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2004
Berichten: 38
Het ligt aan het soort vrouw imho,ik heb genoeg vrouwen gehad die er op afknapten,ook vrouwen die er niet om gaven,die zien het niet meer op een gegeven moment zeiden ze.

Maar zodra ik kaal werd was mn playboytijd voorbij,misschien kreeg ik een verkeerde uitstraling door het vedwenen zelfvertrouwen.
Ligt ook een beetje aan de leeftijd van de meisjes of vrouwen die je date,jonge meiden willen echt iemand waarmee ze kunnen showen bij hun vriendinnetjes.
In heb een volledige haarlijn aan de voorkant en van achter een grote kale plek,ik heb vrouwen ontmoet die met me flirtten maar dat abrupt afbraken zodra ze die kale plaat ontdekten....sorry guys,echt gebeurt.

Ach vrouwen die zo op het uiterlijk gefocust zijn ook vaak van die gouddelvers.
Je verliest een deel van je charme,de een meer als een ander,das zeker.

Si vis pacem,
para bellum
arjan is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 16 september 2005 23:15
Op de koffie... trekdrop Haarproblemen bij vrouwen 86 20 januari 2005 21:37
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.