Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 februari 2010, 18:00   #1
Flurrrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 52
Begonnen met Proscar

Ik ben inmiddels een maand begonnen met proscar 1.25 mg (snijden), en daarbij neem ik af en toe de 'super haar formule' van de tuinen. Aangezien veel mensen misschien aan het nadenken zijn om op dit middel over te stappen, leek het me aardig om aan te geven dat is als proefpersoon ben opgestapt

Ik heb het hier in Spanje kunnen krijgen voor EUR 18 per 28 pillen, dat leek me vrij goedkoop voor de standaard nietwaar? Propecia kostte daarentegen EUR 44, doen ze toch leuk in de farmaceutische industrie

Na een maand merk ik dat ik als bijwerking alleen een beetje pijnlijke ballen heb, en ik hoop dat dat uiteindelijk over zal gaan. Verder is mijn libido niet naar beneden gegaan, en heb ik niet het gevoel dat ik onderhevig ben geraakt aan een slechte werking op mijn lichaam. Ik heb, misschien omdat ik nu geestelijk het gevoel heb dat ik er wat aan doe, het gevoel dat mijn haar wat stugger / dikker is geworden, want het is makkelijker in model te krijgen en het glanst wat mooier. Mijn haar is nog in een vrij vroeg stadium van haarverlies, ik krijg namelijk wat inhammen en de voorkant wordt wat dunner maar het oog nog redelijk. Evengoed zag ik dat mijn broer zijn haar erg dun werd en dat er een kort kapsel aangenomen moest worden om het er leuk uit te laten zien, en dat geeft stof tot nadenken.

Ik verwacht niet zo ver te gaan als foto's te maken van mijn haarlijn, maar wellicht bedenk ik me daar nog over. Ik ben een beetje huiverig voor de dingen die ik online lees over consequenties die het middel zou hebben op mijn eventuele kinderen? En dat de kans op prostaatkanker verhoogd zou worden.

Ik ga het aanzien, sta verder niet erg emotioneel tegenover kaalheid maar ik heb de discipline om 1x per dag zo'n pil te nemen en die paar centen er ook wel voor over dus waarom niet? Als het niet werkt, zal ik daar niet bijster veel om grienen.

Met vriendelijke groeten,


Flurrrr

Laatst gewijzigd door Flurrrr; 15 februari 2010 om 18:08 Reden: spelfoutjes, irritant
Flurrrr is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2010, 19:43   #2
Roeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 129
nou houd ons op de hoogte
__________________
Minox
Lasercomb

Roeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2010, 20:37   #3
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Grienen, haha, fantastische woordkeuze.

Wat betreft kinderwens hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proscar Visolie Vitamine b100 Proscar?? Medicijnen/haargroeimiddelen 3 28 november 2007 20:09
Proscar / Propecia Sjaakie26 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 10 september 2007 23:20
proscar, een verantwoorde vervanging voor het dure prohair? rickie rick Medicijnen/haargroeimiddelen 16 16 december 2004 12:21
Nizoral 2% Shampoo tegen Proscar ruilen! Gaga Koopjeshoek 5 13 november 2004 02:53
proscar papapa Medicijnen/haargroeimiddelen 0 27 november 2001 12:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.