Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 februari 2007, 20:21   #16
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
In mijn ogen zegt een keurmerk ook niets. Dat is ook maar een momentopname.

Foto's van resultaten zeggen ook al niets meer. Klinieken op hun woord geloven kan ook bijna niet meer want leugens en misleiding hoort er ook gewoon bij.

Oftewel, een ht is 1 grote gok. Het enige waar je misschien iets aan hebt zijn forums als deze.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2007, 20:32   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Op korte termijn niet nee, dat klopt. Op lange termijn toch zeker wel.

Ik neem toch aan dat de ht-klinieken wel werk willen houden. Als je het alleen van de rijkere doelgroep moet hebben dan ben je zo klaar.
Er zijn er maar weinigen in NL die een HT niet zouden kunnen betalen...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2007, 20:34   #18
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Klinieken op hun woord geloven kan ook bijna niet meer want leugens en misleiding hoort er ook gewoon bij.
Als je dat maar weet; voorbeelden genoeg hier op dit forum!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2007, 20:41   #19
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Er zijn er maar weinigen in NL die een HT niet zouden kunnen betalen...
Daar vergis je je toch echt in volgens mij.

En het is niet zo dat je er na 1 keer van af bent. Meestal moet je na een paar jaar weer een paar duizend euro klaar hebben liggen.

En ik weet niet of iedereen er zo over denkt, maar bij mij gaat het niet ten koste van alles. Oftewel, mn laatste geld stop ik er niet in.

O ja, zo makkelijk zal het voor iedereen ook niet tebetalen zijn, want op de open dag van TH zag ik ook een medewerker lopen
met een kop vol met krullen. Ik zeg tegen hem" het lijkt me sterk dat jij ook behandeld bent hier" Bleek het de financieel adviseur te zijn.

Laatst gewijzigd door Morehair; 25 februari 2007 om 20:48
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 09:34   #20
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Daar vergis je je toch echt in volgens mij.

En het is niet zo dat je er na 1 keer van af bent. Meestal moet je na een paar jaar weer een paar duizend euro klaar hebben liggen.

En ik weet niet of iedereen er zo over denkt, maar bij mij gaat het niet ten koste van alles. Oftewel, mn laatste geld stop ik er niet in.

O ja, zo makkelijk zal het voor iedereen ook niet tebetalen zijn, want op de open dag van TH zag ik ook een medewerker lopen
met een kop vol met krullen. Ik zeg tegen hem" het lijkt me sterk dat jij ook behandeld bent hier" Bleek het de financieel adviseur te zijn.
Het is een kwestie van sparen voor de meesten. Betaalbaar is het volgens mij wel!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 17:14   #21
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Het is een kwestie van sparen voor de meesten. Betaalbaar is het volgens mij wel!
Je kunt zelfs een maandelijks bedrag afspreken, ik dacht vanaf ongeveer 50 euro per maand.Dus betaalbaar is het wel voor de 'gewone' man.

Alleen zit je er dan wel ongeveer 60 maanden aan vast, en dat is natuurlijk ook geen pretje.
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 18:44   #22
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Heb je na 60 maanden eindelijk een paar duizend euro afgelost, moet je weer onder het mes.

Schiet niet op. En dan heb ik het dus over de LA prijzen van vroeger.
Want daar ging het tenslotte ook over. Dus 15000 gulden voor 1000 grafts.

Ben je een beetje ver kalend dan heb je al zo'n 3 a 4000 grafts nodig. Eventueel in meerdere behandelingen. Zeg maar 50.000 gulden.

Begin er maar aan om 25000 euro maandelijks terug te betalen. En dat nog tegen een flinke rente van zeg maar 10%. (tis tenslotte toch een persoonlijke lening) Oftewel, je zit er je hele leven aan vast.

Wil je dit in 60 maanden terugbetalen zit je aan een bedrag van +/- 500 euro per maand.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 21:25   #23
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Je zou gek zijn om zo'n wurgcontract te sluiten...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 21:43   #24
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Je zou gek zijn om zo'n wurgcontract te sluiten...
Dat klopt, maar als je eenmaal 1000 grafts op je hoofd hebt staan en je word verder kaal dan kun je niet meer terug.
Als je jong bent en je zit met een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio dan hebben ze die 1000 grafts zo op je hoofd gepraat.

Mede door deze praktijken heeft ht een slechte naam.

Ik spreek trouwens gelukkig niet uit eigen ervaring wat dit betreft. Ik kon toen die 15000 gulden gewoon zelf betalen. Maar als ik toen wist wat ik nu weet had ik het waarschijnlijk wel anders aangepakt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 22:36   #25
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Dat klopt, maar als je eenmaal 1000 grafts op je hoofd hebt staan en je word verder kaal dan kun je niet meer terug.
Als je jong bent en je zit met een minderwaardigheidscomplex van hier tot Tokio dan hebben ze die 1000 grafts zo op je hoofd gepraat.

Mede door deze praktijken heeft ht een slechte naam.

Ik spreek trouwens gelukkig niet uit eigen ervaring wat dit betreft. Ik kon toen die 15000 gulden gewoon zelf betalen. Maar als ik toen wist wat ik nu weet had ik het waarschijnlijk wel anders aangepakt.
Dat is waar, mocht je verder kaal worden dan zit je met de gebakken peren als je nog met een oude aflossing opgescheept zit. Het blijft inderdaad in dat opzicht een risico.Als je er zeker van bent dat je maar 1 keer onder het mes moet dan kan het misschien een oplossing zijn voor mensen die dat geld niet direct hebben.

Ik wil er wel aan toevoegen dat ik mijn HT ook direct betaald heb. Want het is absoluut geen pretje om 60 maanden lang je HT af te moeten betalen,

Laatst gewijzigd door Spiderman; 27 februari 2007 om 22:42
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 22:41   #26
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Waar en wanneer heb jij je ht laten doen?
Ik neem aan dat je binnenkort 25 jaar wordt?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 23:16   #27
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Bij Hairplus in Rotterdam heb ik begin november een HT ondergaan. Ik heb ongeveer 1200 grafts in mijn inhammen laten plaatsen.

Over het uiteindelijke resultaat kan ik nog niet veel zeggen, maar voorlopig ziet het er positief uit. De haartjes komen nu 1 voor 1 tevoorschijn en ze worden steeds dikker .


Oja, ik ben inderdaad bijna 25 .
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2007, 23:27   #28
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Bij Hairplus! Dat hoor je niet vaak...

Heb je Diksy nog gezien? Hoe zag zn haar er uit?

Ik ben benieuwd naar je resultaten. Foto's zou mettertijd ook leuk zijn.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 10:15   #29
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Citaat:
Maar als ik toen wist wat ik nu weet had ik het waarschijnlijk wel anders aangepakt
Jeroen, hoe had je het dan aangepakt?? Gewacht tot kaalheid door zou zetten en dan na enige stabilistatie een HT-fue? Of .......... gewoon niets doen en de tondeuze op stand 2 zetten??


Citaat:
Bij Hairplus in Rotterdam heb ik begin november een HT ondergaan. Ik heb ongeveer 1200 grafts in mijn inhammen laten plaatsen.
Over het uiteindelijke resultaat kan ik nog niet veel zeggen, maar voorlopig ziet het er positief uit. De haartjes komen nu 1 voor 1 tevoorschijn en ze worden steeds dikker . Oja, ik ben inderdaad bijna 25 .
Idd, Hairplus kom je niet zo vaak tegen op dit forum. Wel een firma die al jaren actief is in de HT markt. Heb Hans Diks ca. 10 jaar terug ontmoet, zijn eigen HT resultaat was in lijn zoals je dat van een HT kan verwachten. Een HT was toen zeer kostbaar en mij werden 1000 grafts voorgesteld - kosten ruim EUR 7000, Hfl 15.000 in die tijd. Mij is toen WEL verteld dat een mogelijke vervolgsessie noodzakelijk zou zijn. Anyway, uiteindelijk gekozen voor Kolasinski 1150 grafts EUR 2250 - Hfl 5.000 waar ik overigens tot een paar jaar terug geen spijt van heb gehad v.w.b. resultaat e.d.. Met alle wetenschap die ik nu heb opgebouwd had ik er destijds niet aan moet beginnen, met een leeftijdcat. van 22-29jaar is naar mijn idee te vroeg om een HT te ondergaan. Het AGA proces gaat immers gestaag door en na een paar jaar zal afhankelijk van de mate haaruitval een vervolgsessie noodzakelijk zijn. Op 37 jarige leeftijd heeft deze jongen daarom 7 maanden terug een 2e HT gehad en heb me, onafhankelijk van het resultaat, voorgenomen dat dit de laatste is geweest.

Laatst gewijzigd door odessa; 28 februari 2007 om 10:18
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 10:54   #30
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Om te beginnen had ik de tondeuze gepakt en eventueel later gelijk met een grote ht beginnen of gewoon niets.

Waarom heb je nu al besloten dat deze ht de laatste is? Voor het geld of
is het je heel hard tegengevallen? Of is er misschien nog een andere reden.?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.