Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2010, 15:50   #1
Chef V.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2010
Berichten: 13
Hasci vs Pro Hair?

Hallo, kan iemand mij iets meer vertellen over de verschillen (behalve het grote prijsverschil) tussen een haarstamceltransplantatie behandeling bij HSI in A'dam en een FUE behandeling door ProHair in België? Zijn er ook verschillende resultaten te verwachten tussen beide behandelingen?

Heb onlangs al een vrijblijvend consult gehad bij HASCI A'dam met Drs. Freek Broekhuiijse en heb min of meer al besloten om hier een behandeling te laten doen van 1200-1400 grafts (7500 euro) maar zie ook oa op dit forum dat dit aantal grafts bij ProHair aanzienlijk goedkoper is en wil natuurlijk ook geen dief van eigen portemonnee zijn(indien onderling resultaat gelijk).

Ik vraag me nu dus af of deze beide behandelingen met elkaar te vergelijken zijn qua behandelmethode maar ook vooral qua resultaat (dat voor mij het belangrijkst is!)



Nuttige en informatieve reakties graag welkom...
Chef V. is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2010, 16:21   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef V. Bekijk bericht
Hallo, kan iemand mij iets meer vertellen over de verschillen (behalve het grote prijsverschil) tussen een haarstamceltransplantatie behandeling bij HSI in A'dam en een FUE behandeling door ProHair in België? Zijn er ook verschillende resultaten te verwachten tussen beide behandelingen?

Heb onlangs al een vrijblijvend consult gehad bij HASCI A'dam met Drs. Freek Broekhuiijse en heb min of meer al besloten om hier een behandeling te laten doen van 1200-1400 grafts (7500 euro) maar zie ook oa op dit forum dat dit aantal grafts bij ProHair aanzienlijk goedkoper is en wil natuurlijk ook geen dief van eigen portemonnee zijn(indien onderling resultaat gelijk).

Ik vraag me nu dus af of deze beide behandelingen met elkaar te vergelijken zijn qua behandelmethode maar ook vooral qua resultaat (dat voor mij het belangrijkst is!)

Nuttige en informatieve reakties graag welkom...
Hier is veel discussie over, Chef, en een heel zeker, eenduidig en dichtgetimmerd antwoord is er niet op te geven. Maar hier een poging.

Hasci claimt dat zij haren aan de achterzijde op een dusdanige manier uitnemen dat zowel voorop (in het ontvangstgebied) als achterop (het donorgebied) vrijwel alle haren teruggroeien. De claim is dus zo ongeveer dat ze van 1 haar 2 haren kunnen maken.

Hasci heeft eigen onderzoeksresultaten gepubliceerd met een beperkt aantal proefpersonen (een vijftal). Uit de getallen die ze daarbij publiceerden bleek inderdaad een vrijwel volledig teruggroei in het donorgebied. Ik ben toen zelf naar aanleiding van de resultaten wel gaan rekenen en ik kwam toen op een getal van 1,7 haren dat per uitgenomen graft uit het donorgebied voorop ging groeien.

ProHair biedt een standaard FUE. De follikels die ze achterop wegnemen groeien voorop weer terug. Je mag er daarbij van uit gaan dat voor iedere uitgenomen graft voorop meer dan 2 haren gaan groeien (sommigen gaan uit van 2,3 per graft).

Als ik zo samenvat, dan denk ik dus dat het zichtbare resultaat voor een behandeling met 1400 grafts bij ProHair (iets meer dan ca. 3000 haren) beter zal zijn dan van Hasci (iets minder dan ca. 2500 haren). Alleen ben je de haren die getransplanteert zijn achterop voor altijd kwijt. Maar met 1400 grafts zul je daar absoluut niks van zien.

Wat voor Hasci pleit (aangenomen dat hun claim op hergroei in het donorgebied waar is), is dat het donorgebied nauwelijks uitgedund raakt en in theorie dus onuitputtelijk moet zijn. Bij de standaard FUE die ProHair aanbiedt ga je na je tweede behandeling mogelijk al merken dat het toch iets dunner aanvoelt en na de derde behandeling ga je het misschien zelfs al zien.

Ik weet niet hoe belangrijk de prijs van de behandeling voor je is. Als geld geen belemmering is, als je vertrouwen hebt in de claim op hergroei en als je verwacht in de toekomst veel meer behandelingen nodig te hebben, dan is Hasci een heel goed adres.

Wil je toch op de centen letten, is je vertrouwen in die claim matig of verwacht je eigenlijk na 1 of 2 flinke behandelingen wel veilig te zitten, dan is ProHair een heel goede. Voor 1400 grafts scheelt het toch wel een hoop geld. Bij ProHair ben je maar 4100 euro kwijt. En mocht je je hebben verkeken en gaat je kaalheid toch nog veel verder, dan kun je voor een tweede behandeling altijd nog naar Gho.

Overigens, als geld een belangrijke factor is, Transhair is momenteel volgens zeggen bezig hun personeel te trainen voor het uitvoeren van FUE. Hun educatietarief voor 1400 grafts zal ongeveer 3100 euro bedragen. Hoe goed ze ondertussen zijn in FUE weet ik niet, maar een consult zou je er wel aan kunnen wagen, wie weet kom je in aanmerking. We kennen hier alleen nog niemand die kan instaan voor hun resultaten met FUE. Met FUT zijn hun resultaten gewoon goed (het litteken dat nu eenmaal bij FUT hoort even buiten beschouwing latend) en de inplanttechniek verschilt daar niet mee.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 25 juli 2010 om 11:56
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2010, 19:53   #3
Chef V.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2010
Berichten: 13
@ Anthonie

Thnx... Hier word ik alweer een stuk wijzer van. Er groeit id geen geldboom in mijn tuin en als ik bij ProHair het dubbele aantal grafts voor de zelfde prijs kan krijgen moet ik mijn mogelijke toekomstige behandeling bij HASCI nog maar eens heel goed gaan heroverwegen...
Chef V. is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 11:57   #4
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Weet iemand of er ook verschil in dichtheid zit tussen deze 2 behandelmethoden?

Ik heb een aantal video's bekeken van Prohair en het lijkt alsof de dichtheid beter is dan dat van Hasci.

Wel heb ik het idee dat de herstelperiode van Hasci sneller is dan bij Prohair.
Klopt dit?
Dit concludeer ik aan de hand van de verhalen die ik heb gelezen.

Laatst gewijzigd door Harbour; 24 december 2011 om 12:13
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 12:30   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Gebaseerd op de verhalen zo je over het herstel gelijk kunnen hebben. We hebben zelfs regelmatig gehoord dat grafts bij HSI gewoon direct doorgroeiden na inplanteren. En dat is doorgaans heel zeldzaam.

Over de dichtheid, HSI doet vooral kleine behandelingen en daarmee haal je niet in één keer een grote dichtheid.

En voor degenen met groot wantrouwen over de claims van HSI, het zou ook kunnen doordat er gedeelten van grafts worden overgeplaatst (de hergroei in de donor is dan de hergroei van het deel van de graft dat niet is overgeplant). Drieharige grafts heb je dan niet en daarmee is het gemiddeld aantal haren per graft ruim lager dan 2, terwijl dat bij anderen een stuk boven de 2 ligt.

1000 grafts van HSI zou dan wel eens gelijk kunnen staan aan 600 grafts van een Prohair of Transhair. Bijna de helft minder haren voor ruim twee keer de prijs ... maar dat is misschien té achterdochtig van me ... maar goed, ik heb het in deze discussie al eerder gezegd.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 12:59   #6
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
De verhalen van snellere herstelperiode en minder roodheid zijn naar mijn mening een eigen leven gaan leiden en volledig onterecht.

De sessies bij hasci zijn vaak al kleiner in tegenstelling tot andere klinieken, dus het is al een heel subjectief beeld. Daarnaast is het ook nog eens voornamelijk wat je hoort, niet ziet. Ieder mens is ook nog eens anders. Toevallig net nog een herhaling gezien op RTL4 van de transplantatie van Dean Saunders bij hen.

Volgens mij worden heel veel mensen beinvloed door de mooie verhalen er allemaal om heen, ga gewoon voor resultaat. Daar draait het om.

Ook zijn er al ervaringen van mensen waarbij de haren wel degelijk na de transplantatie zijn uitgevallen bij hasci, dus ook daar speelt de factor geluk al een rol. Het is geen gegeven. Het is in elk geval wel een gegeven dat het grootste gedeelte sowieso uitvalt als je je ergens anders laat behandelen.

Ze leveren prima werk af, wat mij betreft, gezien de grootte van de behandelingen. Niks mis mee. En net zoals het overdreven is om te stellen dat het bij hen allemaal sneller geneest, is het ook overdreven om te stellen dat bij hen de dichtheid minder is dan bij bv prohair. Het mes snijdt aan twee kanten.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 16:32   #7
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
En net zoals het overdreven is om te stellen dat het bij hen allemaal sneller geneest, is het ook overdreven om te stellen dat bij hen de dichtheid minder is dan bij bv prohair. Het mes snijdt aan twee kanten.
Het mes snijdt helemaal niet, aan geen enkele kant. We weten gewoon niks zeker. Het enige dat ik wel zeker weet is dat met met ieder jaar dat de onzekerheid blijft, mijn achterdocht toeneemt ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 16:52   #8
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het mes snijdt helemaal niet, aan geen enkele kant. We weten gewoon niks zeker. Het enige dat ik wel zeker weet is dat met met ieder jaar dat de onzekerheid blijft, mijn achterdocht toeneemt ...
Dat is niet het mes waar ik het over heb. Ik beschreef het genezingsproces in combi met dichtheid/aantal grafts.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 18:42   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Dat is niet het mes waar ik het over heb. Ik beschreef het genezingsproces in combi met dichtheid/aantal grafts.
Je begreep me wel. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat je steeds een confrontatie met mij zoekt. Ik kan het mis hebben.

Er is geen zekerheid of geïmplanteerde haren bij HSI vaker blijven doorgroeien dan bij andere klinieken. We kunnen alleen afgaan op wat nog geen handje vol paar mensen hier gemeld hebben.

Er is geen zekerheid of de roodheid in het implantatiegebied bij HSI sneller wegtrekt dan bij andere klinieken. Ook hier gaan we op de enkeling af die hierover terug heeft gerapporteerd en die waarschijnlijk geen enorm dichte packing heeft gekregen.

Dat was kant 1 van het mes, hartstikke bot.

Er is geen zekerheid over hoeveel haren Gho per graft transplanteert, al geeft zijn eigen onderzoek aan dat het er aanzienlijk minder dan 2 waren (ik meen 1,7 ongeveer). Maar dat was een onderzoek bij 5 mensen met een heel klein aantal grafts. Andere klinieken rapporteren gemiddelden van ruim boven de 2, maar hun getallen heb ik ook nooit persoonlijk kunnen controleren.

Er is geen zekerheid of uitgenomen grafts bij Gho weer volledig teruggroeien. Het enige dat er is, is de theorie en dat kleinschalige onderzoek.

Dat is kant 2, snijdt ook voor geen meter. Dus het mes dat volgens je eerdere bericht aan twee kanten snijdt, is hoe je het ook bekijkt gewoon hartstikke bot.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2011, 01:37   #10
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Je begreep me wel. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat je steeds een confrontatie met mij zoekt. Ik kan het mis hebben.

Er is geen zekerheid of geïmplanteerde haren bij HSI vaker blijven doorgroeien dan bij andere klinieken. We kunnen alleen afgaan op wat nog geen handje vol paar mensen hier gemeld hebben.

Er is geen zekerheid of de roodheid in het implantatiegebied bij HSI sneller wegtrekt dan bij andere klinieken. Ook hier gaan we op de enkeling af die hierover terug heeft gerapporteerd en die waarschijnlijk geen enorm dichte packing heeft gekregen.

Dat was kant 1 van het mes, hartstikke bot.

Er is geen zekerheid over hoeveel haren Gho per graft transplanteert, al geeft zijn eigen onderzoek aan dat het er aanzienlijk minder dan 2 waren (ik meen 1,7 ongeveer). Maar dat was een onderzoek bij 5 mensen met een heel klein aantal grafts. Andere klinieken rapporteren gemiddelden van ruim boven de 2, maar hun getallen heb ik ook nooit persoonlijk kunnen controleren.

Er is geen zekerheid of uitgenomen grafts bij Gho weer volledig teruggroeien. Het enige dat er is, is de theorie en dat kleinschalige onderzoek.

Dat is kant 2, snijdt ook voor geen meter. Dus het mes dat volgens je eerdere bericht aan twee kanten snijdt, is hoe je het ook bekijkt gewoon hartstikke bot.
Ik weet niet of je vandaag vroeg aan de wijn begonnen bent.

Snap helemaal niet wat je bedoelt met steeds de discussie aangaan. Jij confronteert mij met iets waar ik het niet eens over heb en eigenlijk begrijp je nog steeds niet wat ik bedoelde. Kleinere sessie = logischerwijs minder roodheid maar dan is het ook oneerlijk om te stellen dat men de indruk heeft dat de dichtheid lager is. Natuurlijk is die dan lager als je het over hetzelfde gebied verdeeld. Je kan zo niet vergelijken. Mag ik dan zeggen dat het mes aan twee kanten snijdt of is dat teveel van het goede ?

Wat je nu schrijft, dat had ik zelf al grotendeels geschreven. Waar je nu eigenlijk mee bezig bent, geen idee, we zijn het eigenlijk dus half en half met elkaar eens. Je zit een discussie op te starten die er niet is. Over hergroei heb ik het helemaal niet gehad en dat heb je er nu zelf 2x bijgehaald...daar steek ik al helemaal geen energie meer in.

Des te ironischer dat jij tegen mij zegt dat juist ik de confrontatie zoek en tenekrommend om te stellen dat ik wel weet wat je bedoelt.....nee ik weet niet wat je bedoelt. Als je iets dwars zit (of beter gezegd: anderen), stuur een PM'tje maar dit is bagger. Je hoeft niet namens een groep mensen te spreken als hoofdpiet, sinterklaas is terug naar Spanje.

Sterker nog, ik heb het eigenlijk wel gehad hier. Ik ga er een einde aan breien. Dan ben ik weer Jantje, dan weer Pietje. Dan laat je foto's zien en beduvel ik de boel en weet totaal niet waar men het over heeft. Nooit eens bedankt of complimenten. Alleen maar gezeik en gezanik de laatste tijd, maar de mensen die hier anderen van info voorzien, zijn op twee handen te tellen. En dan dit irritante gezever er ook nog eens over heen. Dan ga je toch lekker zelf de boel runnen. Het gaat helemaal nergens over en zelfs daar voelt men de behoefte nog voor om tegen me aan te zeiken. Zonder zelfmedelijden maar ik heb er helemaal geen zin meer in, om hier nog wat te betekenen. Waar doe je het allemaal voor. Als ik mensen gekwetst heb, het spijt me. Als mensen iets aan me gehad hebben, graag gedaan. Toedeledokie en het ga jullie allemaal goed, liefst met een flinke bos haren.

Laatst gewijzigd door Lucky; 25 december 2011 om 01:50
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 01:06   #11
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Ik weet niet of je vandaag vroeg aan de wijn begonnen bent.

Snap helemaal niet wat je bedoelt met steeds de discussie aangaan. Jij confronteert mij met iets waar ik het niet eens over heb en eigenlijk begrijp je nog steeds niet wat ik bedoelde. Kleinere sessie = logischerwijs minder roodheid maar dan is het ook oneerlijk om te stellen dat men de indruk heeft dat de dichtheid lager is. Natuurlijk is die dan lager als je het over hetzelfde gebied verdeeld. Je kan zo niet vergelijken. Mag ik dan zeggen dat het mes aan twee kanten snijdt of is dat teveel van het goede ?

Wat je nu schrijft, dat had ik zelf al grotendeels geschreven. Waar je nu eigenlijk mee bezig bent, geen idee, we zijn het eigenlijk dus half en half met elkaar eens. Je zit een discussie op te starten die er niet is. Over hergroei heb ik het helemaal niet gehad en dat heb je er nu zelf 2x bijgehaald...daar steek ik al helemaal geen energie meer in.

Des te ironischer dat jij tegen mij zegt dat juist ik de confrontatie zoek en tenekrommend om te stellen dat ik wel weet wat je bedoelt.....nee ik weet niet wat je bedoelt. Als je iets dwars zit (of beter gezegd: anderen), stuur een PM'tje maar dit is bagger. Je hoeft niet namens een groep mensen te spreken als hoofdpiet, sinterklaas is terug naar Spanje.

Sterker nog, ik heb het eigenlijk wel gehad hier. Ik ga er een einde aan breien. Dan ben ik weer Jantje, dan weer Pietje. Dan laat je foto's zien en beduvel ik de boel en weet totaal niet waar men het over heeft. Nooit eens bedankt of complimenten. Alleen maar gezeik en gezanik de laatste tijd, maar de mensen die hier anderen van info voorzien, zijn op twee handen te tellen. En dan dit irritante gezever er ook nog eens over heen. Dan ga je toch lekker zelf de boel runnen. Het gaat helemaal nergens over en zelfs daar voelt men de behoefte nog voor om tegen me aan te zeiken. Zonder zelfmedelijden maar ik heb er helemaal geen zin meer in, om hier nog wat te betekenen. Waar doe je het allemaal voor. Als ik mensen gekwetst heb, het spijt me. Als mensen iets aan me gehad hebben, graag gedaan. Toedeledokie en het ga jullie allemaal goed, liefst met een flinke bos haren.
zo kort lontje zeg.Als men het met jouw niet eens is of men heeft een ander mening dan spuug jij nogal gauw met gal zeg .IN plaats van ander te bekritiseren lijkt mij dat jij toch echt degene bent die in het dagelijkse leven tegen veel problemen aanloopt en daar toch eens aan moet werken .En ja meerdere mensen vinden dat jij kwetsend overkomt
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 18:54   #12
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Bedankt voor jullie antwoorden. Een forum is er om te discusseren dus ik weet niet waar dit vandaan komt!

Anyway. Ik ben dus zwaar aan het twijfelen tussen HASCI en Prohair.
Ik heb een gesprek gehad bij HASCI en vond het erg duidelijk en straigh.
Er werd niet gepushed. Wel vond ik de foto's die ze lieten zien enigszins tegenvallen. Dit in tegenstelling tot de foto's die hier worden geplaatst van Prohair.
HASCI wilde bij mij 2 x 1200 grafts plaatsen (dus 2 behandelingen).
Ik denk dat ik ook maar een afspraak ga maken met Prohair.
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 18:59   #13
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Heb je genoeg donorhaar dan ga je niet naar HASCI maar naar een andere kliniek. Heb je niet genoeg donorhaar en genoeg geld dan kun je overwegen naar HASCI te gaan als je enig geloof hecht aan de hergroei.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 19:00   #14
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Als ik mensen gekwetst heb, het spijt me. Als mensen iets aan me gehad hebben, graag gedaan. Toedeledokie en het ga jullie allemaal goed, liefst met een flinke bos haren.
Mooie woorden Lucky, en dat met kerst. Jammer dat je ook al weer afhaakt. Het wordt steeds stiller hier!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 19:29   #15
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Met mijn donorhaar en portemonnee zit het goed. Wat me overigens opvalt dat er weinig forum foto's van HASCI zijn terwijl ik er heel veel van Prohair zie.

Dat zet mij ook een beetje aan het denken
Harbour is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Haarwerken FAQ (verouderde versie) - Feedback en suggesties Webmaster Haarwerken 28 24 april 2009 14:00
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.