Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 december 2011, 14:35   #31
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hier mijn verslag: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29600
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2011, 15:58   #32
philemonia151
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crespo Bekijk bericht
Ik heb nog redelijke roodheid. Dit moet ik nog altijd camoufleren. De roodheid heeft vooral te maken met de dichte inplant (1921 grafts op +/- 33cm2). Hier hadden ze al voor gewaarschuwd. Toch denk ik dat ik zonder camouflage onder de kerstboom kan zitten. Je kunt het iedere week een klein beetje zien afnemen. Het doffe gevoel wordt ook minder en de laatste 10 dagen heb ik 3 puistjes gehad in het ontvangsgebied. Als ik het goed heb dan zijn dat de eerste tekenen dat er wat aan het opkomen is. Mijn eigen haar groeit ook lekker door. Op advies van Geisha slik ik ter ondersteuning al een paar maanden MSM tabletten.

Ben erg benieuwd naar je ervaringen!!

Voor philemonia151, ik ben na vier weken weer onder de 'bekenden' mensen gekomen. Op mijn werk heeft niemand iets gezegd, tot mijn eigen stomme verbazing! Ik had altijd een normale coupe. Ongeveer 8-10 cm lang aan de voorkant. Ik verwachtte dus wel eea. Mijn vrienden maakten wel opmerkingen, maar die counterde ik snel weg door ergens ander over te beginnen! Wonderbaarlijk misschien, maar ze zijn er niet meer over begonnen. De fase dat de haren gaan doorkomen is natuurlijk een ander verhaal want dan kan het wel meer gaan opvallen ivm lengte verschil. Maar wie dan leeft.......
Hoe staat het met het rode gebied, is dat al aan het afnemen? En hoe camoufleer je het rode gebied, want daar zal ik nog wel een lange tijd last van hebben.
philemonia151 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2011, 13:42   #33
crespo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2006
Berichten: 36
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philemonia151 Bekijk bericht
Hoe staat het met het rode gebied, is dat al aan het afnemen? En hoe camoufleer je het rode gebied, want daar zal ik nog wel een lange tijd last van hebben.
Ik ben tijdens de kerst verstoken geweest van internet vandaar mijn late reactie. Mijn roodheid is wel iets aan het afnemen, maar als ik na het haren wassen niet camoufleer dan zie je vooral bij de inhammen nog een duidelijke rode lijn. Er komt ook nog geen haar door en dat zou ook behoorlijk schelen.

De eerste 2 maanden heb ik dagelijks een klein beetje foundation van maXfactor gebruikt en vooral de randjes ingesmeerd. Dat werkt goed. Je hebt slechts een heel klein beetje nodig. Een beetje aanbrengen en dan met kleine rondjes het gebied insmeren.

De afgelopen 2 weken heb ik toppik gebruikt. Nu hoef ik geen foundation meer te gebruiken. Mijn eigen haar is nu ongeveer zo lang dat het de rode randjes bij de inhammen bijna al verbergt. Dat is echt superspul!
__________________
29-09-2011 1921 grafts ProHair
vanaf 01-2009 0,5 mg duta 3x per week
crespo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.