Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2015, 11:06   #1
RWB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 38
Advies Fue

Beste lotgenoten,

Ik wil opnieuw een haartransplantatie ondergaan. Ik ben de eerste keer behandeld bij Feriduni in 2007 met 1100 grafts naar de inhammen. Daarnaast heb ik in 2013 een MHP behandeling gehad aan de voorzijde. Dit was voor mij nog niet de oplossing dus wil ik een 2de fue behandeling ondergaan. Ik wil voornamelijk de voorkant behandelen en waar kan enkele grafts op de kruin.
Ben trouwens 33 jaar.

Wensen: Inhammen iets minder diep (hoeken links en rechts) maar haarlijn wel behouden zoals hij nu is. Haarlijn en inhammen verder verdichten. Het is namelijk erg dun aan de voorkant. En Temple points iets naar voren halen.

Ik wil mijn haar gemillimeterd 3mm houden dus precisie is wel gewenst.

Bij Feriduni kon ik pas in Augustus terecht voor een Afspraak (geen behandeling maar Afspraak). Beetje vreemd voor een oude klant maar goed.

Offerte Prohairclinic 4000,-
Offerte Esteworld 2300,-

Ik heb 2 foto's bijgevoegd, 1 op lengte van 9mm en 1 met langer haar. Let op bij de gemillimeterde foto daar is ook de mhp zichtbaar en geen haren.

Ben benieuwd naar opmerkingen en adviezen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Untitled3.jpg‎ (70,8 KB, 90x gelezen)
Bestandstype: jpg Untitled4.jpg‎ (67,6 KB, 84x gelezen)
RWB is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2015, 11:42   #2
tim93
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2014
Berichten: 26
Geslacht:
Gezien je pas 1100 grafts 'verbruikt' hebt denk ik dat je best een mooi resultaat kunt krijgen. Je bent 33; hoe stabiel is je haaruitval?

Ik zou persoonlijk voor Esteworld gaan, dit omdat ik zelf Nederlandse klinieken niet kan veroorloven en heb op dit forum zeer mooie resultaten gezien van Esteworld. Je zal alleen wel een wat avontuurlijke instelling hiervoor moeten hebben.
tim93 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2015, 21:18   #3
RWB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 38
Mijn haar wordt dunner met de jaren. Maar niet heel agressief. Ik gebruik enkel minox. Vind mijn haar vooral kleurloos en dun worden. Vandaar dat ik ook mijn haar gemillimeterd wil houden. Vind vooraanzicht (haarlijn) belangrijker dan de kruin, en de kruin lijkt mij makkelijker te camoufleren met mhp bijvoorbeeld.
RWB is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2015, 17:56   #4
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 77
Geslacht:
Beste RWB,

Ik heb eveneens een 1e FUE (in 2010) van 1500 voor inhammen bij Dr. Feriduni ondergaan. Afgelopen december 2014 een 2e FUE van 2130 bij Dr. Feriduni.

Ik had zo'n goede ervaring en resultaat bij hem dat ik een andere kliniek nooit overwogen hebt. Jij hebt ook deze eerste ervaring bij hem. Ik kan andere klinieken niet beoordelen maar als je het financieel kan veroorloven zou ik altijd naar de beste gaan. De langere wachttijd zou ik voor lief nemen (daar is overigens ook een reden voor). Ik heb voor de 2e HT geen advies-afspraak gemaakt maar direct een behandel-afspraak. Gezien zijn drukke agenda heeft hij daar volgens mij ook een voorkeur voor.

Ik heb me vandaag hier aangemeld. Ik zal zsm een uitgebreid verslag van mijn ervaring op het forum posten en foto's bij mijn profiel.

Succes met je afweging!
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2015, 18:29   #5
websenior
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2012
Berichten: 78
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWB Bekijk bericht
Wensen: Inhammen iets minder diep (hoeken links en rechts) maar haarlijn wel behouden zoals hij nu is. Haarlijn en inhammen verder verdichten. Het is namelijk erg dun aan de voorkant. En Temple points iets naar voren halen.
Behandelt Prohairclinic ook de temple points? Ik dacht namelijk dat ze dat niet deden.

Ik heb zowel bij Feriduni als bij Prohairclinic een FUE HT gehad en voor zover ik kan beoordelen zijn ze allebei prima gelukt. Ik zou zelfs zeggen dat de HT bij Prohairclinic nog net iets beter is gelukt dan die bij Feriduni.
websenior is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2015, 21:45   #6
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi RWB,

In Augustus pas terecht voor een consult, dat is bijna een half jaar.. Wanneer word de behandeling dan uitgevoerd in 2017!

Ik zou zelf zowiezo altijd voor een kliniek in NL of Belgie kiezen maar dat is een (lees: mijn) persoonlijke keuze.

Maar als het verschil in euro s niet zo heel erg veel uitmaakt, dan is (resultaten daarbuiten gelaten) dicht(er) bij laten behandelen toch wel erg fijn en makkelijk!

Er zijn bij jou pas 1100 grafts "gebruikt" dus je hebt nog alle mogelijkheden, dat moet voor jou een fijne gedachte zijn!

Zo van boven gezien vind ik het er eigenlijk best goed uitzien, maar ik begrijp wel dat je een nog beter resultaat wilt behalen.

Zoals eerder gezegd de mogelijkheden zijn er voor je, en dat gaat dan ook helemaal goed komen!

Veel succes gewenst, en ik blijf het volgen!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2015, 11:09   #7
RWB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 38
Ik ben heel dicht bij de beslissing om naar Esteworld te gaan. Er is alleen nog 1 punt waar ik moeilijk antwoord op kan krijgen.

Welke Chirurg?

Er zijn er meerdere Chirurgen bij Esteworld en welk team is nou verantwoordelijk voor de mooiste resultaten?

Is toch niet heel raar dat ik hier over na denk toch?
RWB is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2015, 12:22   #8
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Is ook moeilijk te voorspellen.
Ik was heel tevreden van mijn chirurg en het vrouwenteam maar of dit nu het beste team is?
Kan je wel kiezen?
Ik overweeg nog een tweede ht om mijn voorkant te verdichten en zou graag hetzelfde team hebben maar voor hetzelfde geld is er een chirurg die beter is in verdichtingen. Het voordeel van mijn chirurg was dat hij goed engels kon en ik rechtstreeks met hem kon communiseren zonder tolk.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2015, 14:09   #9
RWB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 38
Je kan zeker kiezen als je dat wil, maar goed welke is de beste. Want dat wil je uiteindelijk.

Maar er wordt niet vaak over Chirurg gesproken maar over Esteworld in het algemeen.

Hidde contactpersoon Nederland zegt dat het niet uitmaakt welke arts je krijgt omdat ze allen voldoende ervaring hebben.

Maargoed controlfreak dat ik ben. Ik zal zelf het liefs van boven af meekijken of ze hun werk goed doen En waar nodig aanwijzingen geven.
RWB is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.