Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2004, 18:57   #1
okki
member
 
Geregistreerd: 25 januari 2003
Locatie: emmen
Berichten: 27
Talking Daar was ik weer!

Hallo Allemaal,
'k Was al heel lang niet meer op deze site geweest omdat, ik dacht dat ik volledig genezen was. (Wel heb ik regelmatig threads gelezen uit interesse) Ik had twee jaar terug een hele lange dikke haarbos. Toen mijn haar is begonnen uit te vallen kon ik dat enigzins nog bedekken met (zelfgemaakte) haarbanden, met dank aan Do, 'k was je nog niet vergeten hoor! Na een aantal maanden is het dan toch weer begonnen te groeien maar, gezien het verschil in lengte had ik toen besloten om het er maar af te knippen. Sinds ruim anderhalf jaar loop ik met een korte coupe.
Tot mijn grote verbazing merkte ik sinds vorige week dat ik weer een aantal kale plekken op mijn hoofdhuid heb. Nog niet zo erg zichtbaar maar zeker aanwezig. Ik weet bij de eerste keer dat mijn haren uitvielen, wist ik dat het prive niet goed met me ging en toen ik me realiseerde dat mijn haren sneller en sneller uitvielen, het helemaal niet meer goed ging. Nu, bijna anderhalf jaar verder gaat het weer niet zo goed met me, en prompt vallen nu ook weer haren uit. Er is vast wel iemand die mijn verhaal kent, dus ben ik benieud naar de reacties. Oh ja en Do, mocht je dit stukje eerdaags lezen; Heb je ook tips voor kortharigen? Mocht het zover komen dat de plekken wel zichtbaar worden..(extensions ha! ha! da's een goeie! en mijn nickname veranderen in Katja Schuurmans zeker. .)
groetjes van Okkie
okki is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 20:18   #2
kimmygirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2004
Berichten: 3
hey okki

hoi okki

hee, wat balen zeg voor je!!! dat je haar weer begint uit te vallen.
misschien kun je met een korte coupe kleine haarstukjes laten plaatsen. als t echt erger word is t misschien toch beter om een haarwerk te dragen.

ik ben mn haar ook kwijt geraakt toen t prive niet zo goed ging en heb toen een fles pekelharinglotion gekocht. het werkt lang niet bij iedereen maar wie neit waagt die niet wint denk ik dan maar. je kun t zo'n fles kopen bij de reformwinkel.

hoe dan ook, veel sterkte ermee
groetjes kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door okki
Hallo Allemaal,
'k Was al heel lang niet meer op deze site geweest omdat, ik dacht dat ik volledig genezen was. (Wel heb ik regelmatig threads gelezen uit interesse) Ik had twee jaar terug een hele lange dikke haarbos. Toen mijn haar is begonnen uit te vallen kon ik dat enigzins nog bedekken met (zelfgemaakte) haarbanden, met dank aan Do, 'k was je nog niet vergeten hoor! Na een aantal maanden is het dan toch weer begonnen te groeien maar, gezien het verschil in lengte had ik toen besloten om het er maar af te knippen. Sinds ruim anderhalf jaar loop ik met een korte coupe.
Tot mijn grote verbazing merkte ik sinds vorige week dat ik weer een aantal kale plekken op mijn hoofdhuid heb. Nog niet zo erg zichtbaar maar zeker aanwezig. Ik weet bij de eerste keer dat mijn haren uitvielen, wist ik dat het prive niet goed met me ging en toen ik me realiseerde dat mijn haren sneller en sneller uitvielen, het helemaal niet meer goed ging. Nu, bijna anderhalf jaar verder gaat het weer niet zo goed met me, en prompt vallen nu ook weer haren uit. Er is vast wel iemand die mijn verhaal kent, dus ben ik benieud naar de reacties. Oh ja en Do, mocht je dit stukje eerdaags lezen; Heb je ook tips voor kortharigen? Mocht het zover komen dat de plekken wel zichtbaar worden..(extensions ha! ha! da's een goeie! en mijn nickname veranderen in Katja Schuurmans zeker. .)
groetjes van Okkie
kimmygirl is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 21:09   #3
okki
member
 
Geregistreerd: 25 januari 2003
Locatie: emmen
Berichten: 27
Hallo Kimmygirl,

Bedankt voor je tip, 'k zal eens bij de kapper informeren! Ik hoop dat het straks weer een beetje begint te groeien als alles tussen mijn oren weer wat rustiger wordt, zo is het de eerste keer ook weer gaan groeien. Ik meet de plekken vanaf het moment dat ik ze zag en ze zijn gelukkig nog niet groter geworden. Het ziet er ook niet zo ernstig uit als de eerste keer maar, misschien komt dat ook wel omdat, ik nu weet wat het is. Als het wel erger wordt maak ik een afspraak met de dermatoloog, misschien dat ik dan m.b.v. medicijnen weer de oude wordt. Je weet het maar nooit; het kan zo ineens weer gaan groeien!
okki is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weer 30 minuten gedwangd.... Grover TTM - Algemeen 7 25 december 2003 06:30
Zo stil .... Oilily TTM - Algemeen 20 16 januari 2003 11:00
Daar ben ik weer Diable TTM - Algemeen 2 3 juli 2002 08:11
Weer terug bij af........ eus TTM - Algemeen 12 27 maart 2002 22:35
daar ben ik weer! erna TTM - Algemeen 1 23 maart 2002 11:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.