Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Masturbatie/seks en haaruitval: hoe zit het bij jou?
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks zeer vaak (7 of meer keer per week) 104 44,26%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks vaak (5 of 6 keer per week) 54 22,98%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks gemiddeld (3 of 4 keer per week) 42 17,87%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks weinig (1 of 2 keer per week) 25 10,64%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks zelden (minder dan 1 keer per week) tot nooit 10 4,26%
Aantal stemmers: 235. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 maart 2004, 07:57   #91
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Jaapie
Stig, wat is je adres. Dan stuur ik vanavond ff een mooie dame langs je huis om je te overtuigen jezelf niet te castreren.
Bedankt voor het aanbod, maar dat kun je die vrouw niet aandoen.Ik ben echt waanzinnig lelijk en heb nog steeds last van slechte adem.
CASTRATION IS THE ONLY WAY OUT...
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2004, 12:18   #92
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Ga vrouwelijke hormonen slikken, koop jurken, BH's en een pruik.

Na een castratie ben je toch geen man meer.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2004, 12:28   #93
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Citaat:
Originally posted by Robert18
Ga vrouwelijke hormonen slikken, koop jurken, BH's en een pruik.

Na een castratie ben je toch geen man meer.
Hoef niet. Laatst zag ik op Discovery channel een programma over castratie bij honden. Na de castratie zouden ze zich niet meer reu voelen en genegeerd worden door de teefjes en andere reuen. Een slimme Amerikaan had een siliconen prothese ontworpen uit uitgebracht die na de castratie in de balzak word gestopt. Niet van echt te onderscheiden. De reu Twister voelde zich weer helemaal DE man

Nu kon hij weer spelen met andere reuen en kreeg hij weer aandacht van de Teefjes. Twister was weer helemaal de oude.
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2004, 12:32   #94
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Maarre stig,

Heeft sterelisatie niet hetzelfde effect? Hierbij word toch ook de bal van het lichaam gescheiden?

Sterelisatie is ook weer ongedaan te maken. Sommige mannen doen het zelfs zodat hun vrouw niet meer aan de pil hoeft na het krijgen van één of meerdere kinderen ( naar keuze )
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2004, 17:46   #95
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Henk21
Maarre stig,

Heeft sterelisatie niet hetzelfde effect? Hierbij word toch ook de bal van het lichaam gescheiden?

Sterelisatie is ook weer ongedaan te maken. Sommige mannen doen het zelfs zodat hun vrouw niet meer aan de pil hoeft na het krijgen van één of meerdere kinderen ( naar keuze )
Dat is iets wat ik ook wel zou willen weten Henk.Is ook een oplossing, maar dan moet ik wel zeker weten dat die sterilisatie
AA stopt.
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2004, 18:09   #96
Babbel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 februari 2004
Berichten: 8
alleen de buis waardoor het zaad wordt vervoerd, wordt afgesloten. Op je hormoon huishouding heeft het geen invloed, daarom kiezen mannen die 'gewoon' geen kinderen meer willen, maar ook geen bijverschijnselen, daarvoor. Maar voor jouw plannetje heeft het dus geen enkele zin.
Babbel is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2004, 08:12   #97
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Da s jammer.
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2004, 11:17   #98
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
WAT EEN ONZIN!!!!!!!!! SEX & KAAL

Okee jongens, THE STIG is een leugenaar!!
Ik vind het een kwalijke zaak dat hij hier de onzekere, kaalwordende mannen gaat lastigvallen met verhalen over sex en kaalheid. Ik zal het ff zeggen: ER IS GEEN VERBAND TUSSEN SEX EN KAALHEID! Mijn opa heeft 8 kinderen en 4 miskramen uit zijn sperma weten te toveren, en hij masturbeert naar eigen zeggen nu nog 2x per dag (hij is 84). En zijn haarbos is nog even weelderig als op zijn 18de. GELUL DUS!
Kaalheid wordt veroorzaakt door erfelijke factoren en heeft niets met seks te maken. En ook al was dit verband er, dan maar kaal want seks is natuurlijk onmisbaar.

Verder werkt het ook totaal niet bij Stig want in een andere thread op duit forum zegt hij:

Citaat:
The Stig is 22.
Ik heb al die jaren gehoopt dat er iets zou zijn dat mijn inhammen weer dicht zou toveren,maar ik denk dat ik die gast die zei dat niks werkt gelijk heeft.Althans als het om hergroei gaat.
The Stig zit zeer serieus aan een HT te denken om die inhammen dicht te metselen.
Zou echt geweldig zijn als ik die niet meer in de spiegel hoef te zien.
Dus ten eerste liegt hij over zijn leeftijd (22 en al 18 jaar bezig met kaalheid :-S) en ten tweede liegt hij over zijn dichtgroeiende inhammen.

Dus: gewoon doorgaan met sex! En tegen kaalheid werkt alleen finasteride en sommige van die lotions, verder nix. doei.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2004, 18:57   #99
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Okee jongens, THE STIG is een leugenaar!!
Ik vind het een kwalijke zaak dat hij hier de onzekere, kaalwordende mannen gaat lastigvallen met verhalen over sex en kaalheid. Ik zal het ff zeggen: ER IS GEEN VERBAND TUSSEN SEX EN KAALHEID! Mijn opa heeft 8 kinderen en 4 miskramen uit zijn sperma weten te toveren, en hij masturbeert naar eigen zeggen nu nog 2x per dag (hij is 84). En zijn haarbos is nog even weelderig als op zijn 18de. GELUL DUS!
Kaalheid wordt veroorzaakt door erfelijke factoren en heeft niets met seks te maken. En ook al was dit verband er, dan maar kaal want seks is natuurlijk onmisbaar.

Verder werkt het ook totaal niet bij Stig want in een andere thread op duit forum zegt hij:



Dus ten eerste liegt hij over zijn leeftijd (22 en al 18 jaar bezig met kaalheid :-S) en ten tweede liegt hij over zijn dichtgroeiende inhammen.

Dus: gewoon doorgaan met sex! En tegen kaalheid werkt alleen finasteride en sommige van die lotions, verder nix. doei.
DUS TOCH!
Als ik het goed begrijp masturbeert jouw opa zich zijn hele leven al suf en toch heeft ie nog een bos met haar.
Nou,na dit gedegen onderzoek kan ik niet anders concluderen dat je helemaal gelijk hebt.Je hebt er echt verstand van.
Ik begin per direct met een straf regime van 5 maal daags heftige seks.Probeer het zelf ook maar.En laat je de resultaten even weten?
Succes!

Laatst gewijzigd door the stig; 22 april 2004 om 18:59
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2004, 00:12   #100
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
Idd Stig ik dacht dat je van het forum was verdwenen, maar je bent back in da house . Hee Laurensj ik weet niet hoe oud jij bent maar de stelling van The Stig is correct!!!! Er is een zeer duidelijke relatie tussen sex en kaalheid en vooral ook seksdrang en kaalheid. Deze seksdrang komt van test. en sommige mensen met een extreem hoog test. hebben dit door omzetting van zogehete nieuwe hormonen zoals stresshormonen en hormonen die te maken hebben met slaapstoornissen in test.
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2004, 00:13   #101
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
Thumbs down Aan Laurnesj

oh ja Laurensj ik zou eerst maar een even wat gedegen info opzoeken en dit forum eens goed doornemen, ook topics ouder dan 1 maand voordat je zo'n grote muil hebt!!!!
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2004, 17:52   #102
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris
oh ja Laurensj ik zou eerst maar een even wat gedegen info opzoeken en dit forum eens goed doornemen, ook topics ouder dan 1 maand voordat je zo'n grote muil hebt!!!!
Had ie waarschijnlijk geen tijd voor.
Was druk bezig met masturberen.
Heeft ie van zijn opa. :
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2004, 18:06   #103
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Okee jongens, THE STIG is een leugenaar!!
Ik vind het een kwalijke zaak dat hij hier de onzekere, kaalwordende mannen gaat lastigvallen met verhalen over sex en kaalheid. Ik zal het ff zeggen : ER IS GEEN VERBAND TUSSEN SEX EN KAALHEID!
Laurensj, weet je wat een 'kwalijke zaak' is? Iemand voor leugenaar uitmaken, terwijl deze alleen maar zijn mening openbaar maakt, op een forum..

Misschien heeft hij (in jouw ogen) geen gelijk, maar om hem dan gelijk voor leugenaar uit te maken....?! Ik vind jouw argument ook niet echt alles... Dus omdat je opa zich zo vaak afjast en nog een volle bos met haar heeft, is het onmogelijk om te zeggen dat er geen verband is tussen sex en kaalheid...

Misschien is jouw opa wel degene die liegt....
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--

Laatst gewijzigd door pindakaas; 23 april 2004 om 19:43
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2004, 19:24   #104
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
Quote van Pindakaas: Misschien heeft hij (in jouw ogen) geen gelijk, maar om hem dan gelijk voor leugenaar uit te maken....?! Ik vind jouw argument ook niet echt alles... Dus omdat je opa zich zo vaak afjast en nog een volle bos met haar heeft, is het onmogelijk om te zeggen dat er een verband is tussen sex en kaalheid...


He vriend ik neem aan dat je 'GEEN verband' bedoelt.
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2004, 19:44   #105
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris
He vriend ik neem aan dat je 'GEEN verband' bedoelt.

ja, `t is gefixt..
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Doe de ZELFTEST: word jij kaal?? Tiuri AGA - Algemeen 63 5 maart 2010 23:56
kruin word wat kaal daniel2 AGA - Algemeen 31 16 september 2007 01:07
Menslief...word je kaal, dan word je kaal! keurten AGA - Algemeen 20 1 mei 2007 15:19
word ik kaal? CA. AGA - Algemeen 1 26 december 2006 02:14
word langzaam kaal... kalevandale AGA - Algemeen 4 20 december 2006 21:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.