Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 12 februari 2013, 12:40   #1
StefanTDI
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2013
Berichten: 6
ProHair 1500 grafts FUE februari 2013

Hoi allemaal,

Ik ben al enige tijd een actief volger op dit forum onder een andere naam. Omdat ook ik kalend ben en het helaas niet van me af kan zetten in mijn hoofd, heb ik besloten om een HT te laten doen. Ben eind deze week aan de beurt.

Bovenop is het allemaal wat dunner. Daarbij zijn de inhammen wel flink geworden. Nu heb ik nooit een strakke, rechte haarlijn gehad, dus logischerwijs zal dat het ook nu niet worden. De behandeling zal dus voor de inhammen bedoeld zijn.

Er werd ook aangegeven dat het (nog) niet verstandig was om achterop, waar het flink uitdunt, een HT te doen, vanwege de kans op verlies van bestaande haren. Dus ik blijf ook netjes doorgaan met het slikken van Finasteride.

Ben heel erg benieuwd hoe de dag me gaat bevallen in België.

Als alles achter de rug is zal ik in deze topic een update plaatsen met foto's van de voor,- en nasituatie.

Ik ben overigens 28 jaar jong. Ergens rond mijn 21ste werd ik al geattendeerd op het feit dat er een "dikke duim" op mijn inhammen gelegd kon worden en het achter wat dunner werd. In dat licht bezien gaat het kaal worden relatief traag, maar heb vooral het laatste jaar gemerkt dat het harder achteruit gaat.

Groetjes Stefan
StefanTDI is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.