Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 mei 2013, 19:08   #31
21reinier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2010
Berichten: 59
Ik ben erg geïnteresseerd in dit medicijn, maar op dit moment durf ik het nog niet te riskeren.

Wel vraag ik me twee dingen af. Ten eerste, hoe kan men weten dat wat hij ontvangen heeft ook echt zuivere RU is? Ik heb vernomen dat hier veel problemen mee waren. Ten tweede, aangezien men het moet blijven gebruiken, hoe zeker is de toekomstige voorziening van RU? Aangezien het geen goedgekeurd medicijn is lijkt het me dat deze redelijk in gevaar is.
21reinier is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2013, 19:36   #32
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 21reinier Bekijk bericht
Ik ben erg geïnteresseerd in dit medicijn, maar op dit moment durf ik het nog niet te riskeren.

Wel vraag ik me twee dingen af. Ten eerste, hoe kan men weten dat wat hij ontvangen heeft ook echt zuivere RU is? Ik heb vernomen dat hier veel problemen mee waren. Ten tweede, aangezien men het moet blijven gebruiken, hoe zeker is de toekomstige voorziening van RU? Aangezien het geen goedgekeurd medicijn is lijkt het me dat deze redelijk in gevaar is.
Ik doe ook groupbuys voor het andere forum en we halen het van een fabrikant die wel echt te vertrouwen is. Het is ook getest door middel van een HPLC + masspec test en daaruit kwam naar voren dat het 99%+ kwaliteit is. Vroeger waren hier veel meer problemen mee inderdaad, maar nu niet meer zo veel als je weet waar je moet zoeken. Voor de zekerheid heb ik ook nu een sample opgestuurd om nog eens onafhankelijk te testen.

Op dit moment is het nog niet verboden, zou ook niet weten waarom dat wel gebeurt op termijn. Maar als het gebeurt zou het idd wat lastiger zijn om het hier te krijgen.. Ik voorzie er geen problemen mee in ieder geval.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2013, 16:27   #33
Madhair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2012
Berichten: 7
Bedankt Volleboshaar dat ik nog met de groupbuy mee kon doen. Ik heb de RU inmiddels binnen. Bedankt voor de service.

En nu maar hopen dat het aanslaat
Madhair is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2013, 18:13   #34
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Madhair Bekijk bericht
Bedankt Volleboshaar dat ik nog met de groupbuy mee kon doen. Ik heb de RU inmiddels binnen. Bedankt voor de service.

En nu maar hopen dat het aanslaat
Geen probleem . Succes ermee!
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2013, 18:23   #35
per
per1972
 
per's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2007
Berichten: 39
Geslacht:
ik heb deze forum eens goed doorgelezen en ben nieuwsgierig naar het product.
zijn er mensen die wat meer foto,s kunnen laten zien voor/na?
per is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2013, 19:11   #36
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door per Bekijk bericht
ik heb deze forum eens goed doorgelezen en ben nieuwsgierig naar het product.
zijn er mensen die wat meer foto,s kunnen laten zien voor/na?
Heb er wel paar helaas niet te veel omdat mensen nou eenmaal weinig foto logs bijhouden. Hier is bijvoorbeeld een goede responder van temple regrowth (moeilijkste plek om hergroei te krijgen)
http://m-hair.sakura.ne.jp/report/RU.html

Zal er later nog wat posten.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2013, 20:52   #37
bun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2013
Berichten: 12
wil niet negatief over komen, maar zie ik nu op de 1e foto geen moedervlek en bij de fotos met hergroei wel een moedervlek...
bun is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2013, 21:35   #38
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bun Bekijk bericht
wil niet negatief over komen, maar zie ik nu op de 1e foto geen moedervlek en bij de fotos met hergroei wel een moedervlek...
Dude really .. Je ziet het idd goed, kan gewoon inflammation zijn. Btw voor diegene die t al binnen hebben zou leuk zijn als je hier af en toe (foto)report kan doen ook!
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 11:36   #39
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
ik ben het met Wesley eens, veel mensen willen ff snel informatie zonder goed de forum door te lezen! we missen meer "vollebos en wesley`s" in deze forum en indd hier op Haarweb praat men nog steeds over fina, minox bla bla oud nieuws.. om aga te killen moeten we out of the box denken. anders is er geen vooruitgang meer. eeuwig over sides te praten van fina en minox is echt zeer irritant.
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 13:32   #40
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
ik ben het met Wesley eens, veel mensen willen ff snel informatie zonder goed de forum door te lezen! we missen meer "vollebos en wesley`s" in deze forum en indd hier op Haarweb praat men nog steeds over fina, minox bla bla oud nieuws.. om aga te killen moeten we out of the box denken. anders is er geen vooruitgang meer. eeuwig over sides te praten van fina en minox is echt zeer irritant.

Voor sommige is het misschien moeilijk te begrijpen maar een groot deel van de nederlandse bevolking is toch niet zo handig met de computer, internet, search functie. Of kunnen niet goed engels.
Hiernaast is niet iedereen even slim of doortastend om verder te lezen of te zoeken (aangeleerd)
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 15:01   #41
tomb10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2013
Berichten: 90
Zou idd erg mooi zijn als er mensen zijn die ons op de hoogte houden over de resultaten.
Na hoeveel tijd mag je iets gaan verwachten van ru?
tomb10 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 15:33   #42
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomb10 Bekijk bericht
Zou idd erg mooi zijn als er mensen zijn die ons op de hoogte houden over de resultaten.
Na hoeveel tijd mag je iets gaan verwachten van ru?
Per persoon verschillend.. Ik merkte al na 3 weken thickening en minder shedding (100mg per dag in minox). Maar hou het op 3 maanden ongeveer dat je het echt gaat merken.
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 19:36   #43
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 262
Geslacht:
Na het lezen en zoeken op forums ben ik nieuwsgierig geworden naar de RU58841. Op dit forum zag ik dat Volleboshaar het kon leveren voor een scherpe prijs. Nou ik heb 10gr besteld, na het overmaken ook snel geleverd. Volgende keer bestel ik weer ..
Ben nu al beetje aan het mixen, nee geen plaatjes .
100mg op 1ml zou het beste zijn toch…
Zie youtube: http://www.youtube.com/user/Antiandrogen1?feature=watch
Ik zal zeker een keer posten wanneer er resultaten zijn, moet even een foto maken van nu en over een half jaar ook eentje.
Even wat anders:
Middelen die ik al even gebruik.
Al 12 jaar aan de finastride 1mg, laatste jaar naar 2 tot 3 pillen in de week.
minoxidil 5% alleen in de avond.
Vitamines c, en b, solgar zink
Hgh met igf-1
Hardlopen en krachtsport
Norwood Classification: Klasse III Vertex

Groet rob ..

Laatst gewijzigd door lounge; 18 mei 2013 om 11:45
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2013, 21:36   #44
vincent
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2002
Berichten: 66
Ik ben zeer benieuwd naar jullie toekomstige ervaringen met ru. Ik zit zelf aan de duta (om de dag) maar wil daar op termijn vanaf. Zou mooi zijn als ru een goede vervanger blijkt te zijn. Ik hou voor nu nog even vast aan mijn huidige regime, maar denk dat ik over een paar maanden ook wel mee wil doen.

Succes allen!
vincent is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2013, 13:21   #45
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Wil even zeggen dat ik het top vind wat volleboshaar doet hier op haarweb. We lopen hier inderdaad wel heel erg achter vergeleken met de US fora's. Zodra ik mijn loon binnen heb bestel ik ook direct 10gr bij vollebos. Ik zal er aan denken om een log bij te houden voor het resultaat.

Ik begin overigens gewoon met 30 of 50mg. Denk dat 100 een beetje overkill is?

Laatst gewijzigd door Memeber; 18 mei 2013 om 13:24
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.