Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 november 2020, 13:21   #16
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker Bekijk bericht
Wat ik nooit snap is waarom ze op de kruin zn lage dichtheid plaatsten, min 35 grafts per cm2 zou een minimale dekking opleveren. Dit zijn ook geen 6000 grafts 3000-3500 max zelf ook 2 ht’s gehad waaronder 1 bij Esteworld en zag er hetzelfde uit was 3000 grafts.
Denk dat dat meer afhangt van het oppervlakte. Een gemiddelde kale kruin is al vaak 100cm2. Voor een dichtheid van 35grafts per cm2 heb je op een kruin van 100cm2 dus 3500grafts nodig.

Volgens mij is het ook zo dat op een kale kruin er niet direct een hoge dichtheid geplaatst kan worden in verband met mindere doorbloeding?. Dacht dat dit max 30 was voor een eerste keer. Daarna kan je dat met een eventuele tweede haartransplantatie verhogen er van uitgaande dat er nog donor is. Misschien dat iemand anders hier iets over kan zeggen.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2020, 14:41   #17
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Al weer een maand geleden (oke iets meer maar de foto's zijn van na een maand)

Tja de mindere periode is er, zoals verwacht, nu echt. Alles is uitgevallen en misschien zelfs nog wel iets meer. Gewoon komende 3a4 maanden afwachten en hopen dat het snel weer terug gaat groeien

Het jeukt nog een beetje maar dat valt wel mee. Ook het verdoofde gevoel trekt meer weg al is het bovenop nog wel aanwezig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20201117_111757.jpg‎ (137,7 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201117_111814.jpg‎ (131,8 KB, 157x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201117_111838.jpg‎ (140,9 KB, 154x gelezen)
e-79 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2020, 15:05   #18
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Het lijkt er op alsof ik al kleine zwarte puntjes zie, dat betekent dus hergroei! Dat is vroeg, mooi!!
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2020, 15:47   #19
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Promise Bekijk bericht
Het lijkt er op alsof ik al kleine zwarte puntjes zie, dat betekent dus hergroei! Dat is vroeg, mooi!!
Geen idee maar dat zou wel fijn zijn. Of zijn het afgebroken haren?
Tja is voor mij de eerste (en hopelijk) de laatste keer dus ga maar af op andere " ervaringsdeskundigen"
e-79 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2020, 19:57   #20
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Maak eens een goede close-up foto (evt. met flits).
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2021, 15:47   #21
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Eind resultaat

Een hele tijd stil geweest in dit draadje maar hierbij de foto's waarvan ik denk dat het het eindresulataat zal zijn.

Ik heb vrij lang last gehad van jeuk. Via de huisarts en apotheek wel een middel gekregen waardoor dit nu veel minder is maar helemaal weg is het niet. Via Esteworld Nederland heb ik wel een aanbod gehad voor een XL-hair behandeling maar na lang twijfelen toch besloten dat niet te doen toen de jeuk minder werd.

Vooral mijn kruin is wel wat achtergebleven bij wat ik gehoopt had. Ook vooraan zitten een aantal multigrafts. Echter ben ik wel blij dat ik het heb laten doen want overal ziet het er stukken beter uit dan wat het was en krijg ik regelmatig complimenten over hoe het er nu uitziet
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg front.jpg‎ (144,9 KB, 144x gelezen)
Bestandstype: jpg top.jpg‎ (146,0 KB, 126x gelezen)
Bestandstype: jpg left.jpg‎ (151,5 KB, 121x gelezen)
Bestandstype: jpg right.jpg‎ (150,3 KB, 106x gelezen)
Bestandstype: jpg back.jpg‎ (150,6 KB, 113x gelezen)
e-79 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2021, 18:38   #22
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Ik denk dat met 'alledaags' licht het een stuk minder dun lijkt dan op de foto's, maar ik begrijp je mening over de kruin wel.

Sowieso beter dan voorheen! Dankjewel voor een update posten.
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2021, 20:32   #23
De Tulp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2021
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door e-79 Bekijk bericht
Een hele tijd stil geweest in dit draadje maar hierbij de foto's waarvan ik denk dat het het eindresulataat zal zijn.

Ik heb vrij lang last gehad van jeuk. Via de huisarts en apotheek wel een middel gekregen waardoor dit nu veel minder is maar helemaal weg is het niet. Via Esteworld Nederland heb ik wel een aanbod gehad voor een XL-hair behandeling maar na lang twijfelen toch besloten dat niet te doen toen de jeuk minder werd.

Vooral mijn kruin is wel wat achtergebleven bij wat ik gehoopt had. Ook vooraan zitten een aantal multigrafts. Echter ben ik wel blij dat ik het heb laten doen want overal ziet het er stukken beter uit dan wat het was en krijg ik regelmatig complimenten over hoe het er nu uitziet
Thanks voor het posten van je resultaat en mooi dat je er tevreden mee bent! Waarom biedt Esteworld je een nieuwe behandeling aan? En wat houdt een XL behandeling in?

Ben ook benieuwd waar je jeuk hebt. Alleen in de donor of vooral op het ontvangstgebied?
De Tulp is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2021, 00:24   #24
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Tulp Bekijk bericht
Thanks voor het posten van je resultaat en mooi dat je er tevreden mee bent! Waarom biedt Esteworld je een nieuwe behandeling aan? En wat houdt een XL behandeling in?

Ben ook benieuwd waar je jeuk hebt. Alleen in de donor of vooral op het ontvangstgebied?
Het is geen behandeling. XL Hair is (als ik het goed begrepen heb) een soort booster met b.v. vitamines die ze injecteren in IJsselstein.

De jeuk heb ik in het ontvangst gebied
e-79 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.