Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 maart 2018, 11:37   #16
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Een goede kliniek is denk ik makkelijker te noemen dan een goede arts. Alleen kleine klinieken werken met 1 arts en assistenten. Je beperkt je tot NL en BE dus Hasson and wong valt daarmee af. zoals haircoach al aangeeft zijn de prijzen daar ook extreem. een gemiddelde behandeling van 2500 grafts komt al snel op 20.000 euro.
Als iemand goede ervaringen heeft met een kliniek, zal hij of zij deze kliniek als goed bestempelen. als ik 3 zou moeten noemen in willekeurige volgorde, zou het zijn: Feriduni, Veldhoven, Prohair.
afgaan op de resultaten hier, is denk ik de beste graadmeter. Voor Feriduni wordt dat moeilijk, want daar zie ik maar weinig resultaten van hier op het forum.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2018, 12:09   #17
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Ik heb een goede ervaring met hairworld istanbul. Ik heb wel een beetje last gehad van shockloss in het donorgebied. hier zie je monenteel na ruim 8 weken niets meer van. Voor de prijs hoef je het niet te doen want ze hanteren momenteel gelijkwaardige prijzen als in nederland.

Ik heb op dit forum een goed gevoel gekregen bij prohair. Mocht je kiezen voor alleen nederland/Belgi? zou ik je deze kliniek aanraden. vermijd vooral transhair, hairplus en HASCI
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2018, 14:15   #18
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Naar turkije is voor mij een no-go, niet alleen omdat ik gewoon minder vertrouwen heb in turkse klinieken maar ook vanwege mijn beroep wil ik liever niet in dat land zijn.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2018, 11:58   #19
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Het gaat vooral over artsen in belgie en nederland lees ik in de titel

dus turkije , duitsland , usa en andere landen doen hier voor 1 keertje hier niet mee

ik ben steeds tevreden geweest over prohair , op de behandeling zelf en de expertise op fue zijn ze heel goed...

in turkije hadden ze de haarlijn onnatuurlijk geplaatst ( ronde boog ) en in india ( ik was daar voor hun dp culture en cell regeneratie maar heb toch ook mini fue gedaan en bodyhair ht daar ) had ik nadien veel bulten van ingegroeide haren , ik ga niet zeggen dat ik geen resultaat had van hun , heel slecht was het zeker niet maar met prohair heb ik dit niet gezien... toch even stof om over na te denken

ik zou zeker niet de prijskrakers kiezen , je loopt er wel de rest van je leven met rond... en grote sessies in een keer uitboren ben ik ook geen fan van , ik heb als mhp bedrijf reeds veel uitgeknabbelde donors gezien , door teveel grafts te dicht op elkaar uit te boren maak je van alle omliggende huid een soort netwerk van littekenweefsel waar de doorbloeding nog amper kan doorgaan , met gevolg : heel dunne donor met gaten

gewoon even mijn idee in deze materie
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2018, 17:59   #20
RaulS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2015
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Weet iemand dit?
Dr. Feriduni, Dr. Bisanga en Dr. Eberson zijn volgens mij een van de betere. Iemand die dit kan bevestigen? Ik heb bij alle drie een online consultatie aangevraagd, daarnaast ook bij Hasson en Wong (Canada).
Ja, ik heb persoonlijk ervaring met 2 van de 3. Daarnaast kan Lupanzula in het rijtje.

Voor het gehele traject bij Dr. Feriduni zie http://www.haarweb.nl/forum/showthre...light=feriduni.
In mijn fotoalbum is een foto per maand over de ontwikkeling van een jaar.

In januari 2018 heb ik een kleine touch up window peak bij Dr. Eberson gedaan. Ik heb ooit een vrijblijvend een gesprek gedaan bij deze dokter. Vanwege zijn positieve indruk in dit gesprek de touch up bij hem gedaan (ondanks dat ik zeer tevreden ben over Feriduni). Deze goede indruk wordt tijdens de behandeling bevestigd. Heel relax en bekwaam. Voor een resultaat is nog te kort geleden.

Stuur maar een PM als je meer informatie wilt
RaulS is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2018, 16:27   #21
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Mee eens:

Als iemand goede ervaringen heeft met een kliniek, zal hij of zij deze kliniek als goed bestempelen. als ik 3 zou moeten noemen in willekeurige volgorde, zou het zijn: Feriduni, Veldhoven, Prohair.
afgaan op de resultaten hier, is denk ik de beste graadmeter.
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.