Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2020, 17:01   #76
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Resultaat na 5 maanden

Onderstaand mijn resultaat na 5 maanden, wat vinden jullie er tot dusver van?
Foto's gemaakt met verschillende belichting.

De foto's van vlak voor het consult staan in het fotoalbum op mijn profiel.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (140,3 KB, 290x gelezen)
Bestandstype: jpg 1b.jpg‎ (133,2 KB, 241x gelezen)
Bestandstype: jpg 1c.jpg‎ (138,4 KB, 211x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (148,7 KB, 190x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (57,9 KB, 193x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 14:26   #77
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 80
Geslacht:
Ziet er goed uit.

Neem je al finasteride?
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 17:24   #78
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Het ziet er mooi rustig uit. Maar het resultaat nog moet gaan beginnen lijkt het, klopt dat? Komt vast goed, maar volgens mij lig je behoorlijk achter op de gemiddelde groeicurve.
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 17:32   #79
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Het ziet er mooi rustig uit. Maar het resultaat nog moet gaan beginnen lijkt het, klopt dat? Komt vast goed, maar volgens mij lig je behoorlijk achter op de gemiddelde groeicurve.
Deze indruk had ik ook toen ik de foto,s vergeleek van voor en na de HT. Ikzelf zit op iets meer dan 5 maand en vind ( ook mijn omgeving) dat ik toch al een flinke dichte nieuwe haargroei heb. Natuurlijk zal dit van persoon tot persoon anders zijn en zullen de volgende maanden hierover uitsluitsel geven.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2020, 09:51   #80
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Deel deels je mening. Ik denk inderdaad dat ik een klein beetje achterblijf, maar ik verwacht ook niet de dichtheid te halen die jij hebt. Dit omdat de rest van mijn haarbos (waar geen HT is uitgevoerd) ook lang niet zo vol is als bij jou.

Deels zit het ook in het feit dat mijn foto's gemaakt zijn met de meeste felle lichtbron die ik kon vinden. Als ik kies voor een wat andere belichting is het resultaat als onderstaand. Foto is gemaakt met handdoekdroog haar, direct na het douchen.
Zelf merk ik dat het verschil tussen geen haar op de inhammen (http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...pictureid=3835) en wel dun haar op de inhammen al prettig vind. Hele geruststelling.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (98,3 KB, 173x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)

Laatst gewijzigd door Man25; 16 april 2020 om 09:56
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2020, 10:03   #81
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Hoeveel grafts per cm² zijn er geïmplanteerd?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2020, 10:04   #82
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
@Inesmoll,

Maar als ik dan het topic van B. Tuck zie, met ongeveer hetzelfde aantal grafts in dezelfde periode, dan loop ik aardig achter.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38745
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2020, 17:26   #83
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Ok op dit ogenblik is dat zo maar nogmaals binnen enkele tijd zal jouw situatie er ook totaal anders uitzien
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2020, 02:22   #84
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
je loop iets achter op schema denk ik. geen zorgen.

wat mij op valt is dat je haarlijn redelijk conservatief geplaatst is. dit doet transhair altijd uit veiligheid. Ze willen niet dat als het haarverlies doorzet je straks te weinig donor hebt. Maar daarom is het voor het blote oog niet heel opvallend dat je een HT hebt gedaan. de inhammen zijn straks netjes opgevuld en voor jezelf zal het er een stuk beter uitzien.
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2020, 10:49   #85
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
@FKCZ, klopt. Maar heb hier ook zelf om gevraagd. Ze hadden een lijn getekend die ik netjes vond, maar heb aangegeven of ze dan achter deze lijn wouden blijven. Dit omdat mijn oom's van beide kanten van de familie kaal zijn (mijn vader is de enige met haar). Ik vermoed dat mij op termijn ditzelfde lot ondergaat. Deze HT is eigenlijk uitstel van executie.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2020, 04:39   #86
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
@FKCZ, klopt. Maar heb hier ook zelf om gevraagd. Ze hadden een lijn getekend die ik netjes vond, maar heb aangegeven of ze dan achter deze lijn wouden blijven. Dit omdat mijn oom's van beide kanten van de familie kaal zijn (mijn vader is de enige met haar). Ik vermoed dat mij op termijn ditzelfde lot ondergaat. Deze HT is eigenlijk uitstel van executie.

Met deze conservatieve haarlijn hoef je je zeer waarschijnlijk geen zorgen te maken over kaalheid voorlopig. mocht het verder terug trekken heb je nog zeker 4000 grafts over die je over 2 transpantaties zou kunnen verdelen. het wordt allemaal nog beter en dikker. hou ons op de hoogte
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2020, 00:06   #87
inhammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 23
Ik begrijp de keuze voor de haarlijn niet zo. Dat je deze niet te laag wil hebben waardoor je nieuwe haarlijn niet past bij je leeftijd begrijp ik, maar nu zie ik nog steeds redelijk diepe inhammen die minder erg zijn dan eerst. Als je geen fina wil of kan gebruiken zal de nieuwe haarlijn inderdaad een jaar of 4 verder kunnen maar ik zou nooit aan een haartransplantatie beginnen zonder fina omdat het dan dweilen met de kraan open is.

Trouwens heb ik 6 jaar geleden een consult gehad bij Transhair waarbij ik niet tevreden was met de door de verkoper getekende haarlijn die toen ook slechts een kleine verbetering was. Maar goed jij geeft aan dat je het zelf zo wilde dus dan zit je bij hen wel bij het juiste adres.
inhammen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2020, 17:30   #88
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
@Inhammen, ik snap het hoor. Twijfel zelf ook wel soms of ik hem niet beter lager had kunnen doen. Maar ik twijfelde heel erg tussen wél of geen HT doen. Dit omdat de verstandige optie eigenlijk wachten is.

Ik wist echter dat ik per 1 december zou starten met een nieuwe baan, en dat dit eigenlijk de uitgewezen kans zou zijn om het wel te doen. Vandaar dat ik ben gegaan voor een behouden haarlijn, met het doel weer een kapsel te kunnen maken.

Ik wist gewoon echt niet waar ik de grafts harder nodig zou hebben, haarlijn of verder naar achteren toe.

Conclusie: het was voor mij eigenlijk hét moment om een HT te doen, echter met het oog op verdere kaling gekozen voor een behouden haarlijn. Mogelijk zijn de overgebleven grafst later ergens nog harder nodig.
Zelf twijfel ik echter ook wel soms of ik de haarlijn niet verder had moeten verlagen. De tijd zal het uitwijzen.


Onderstaand een foto van mijn haar, waarbij ik wel de moeite heb gedaan mijn haar te doen. Eigenlijk is het alleen gestijld met de Minoxidil van vanochtend, haha.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 200420.jpg‎ (146,2 KB, 214x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2020, 23:54   #89
E1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2019
Berichten: 40
Geslacht:
Zou je nu met corona ook nog offertes kunnen opvragen?
E1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2022, 21:54   #90
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Ben erg benieuwd naar je eindresultaat. Hoe gaat het nu?
FVDS is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.