Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 november 2015, 17:17   #1
christiaann
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 104
Geslacht:
Revita shampoo

Beste forumleden, ik ben erg benieuwd naar jullie eventuele ervaringen met Revita shampoo. Op de sites waar het wordt verkocht staan veel recensies, alleen heb ik twijfels over de betrouwbaarheid hiervan, aangezien je er niet zomaar een reactie kunt plaatsen en deze eerst moet worden goed gekeurd. (natuurlijk niet gek dan dat er alleen maar hele positieve reacties op staan) Op dit forum lees ik hier en daar ook wel iets over Revita maar gaat het al snel weer over iets anders wat het minder overzichtelijk maakt, vandaar dit topic.

Laatst gewijzigd door christiaann; 1 november 2015 om 17:34
christiaann is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2015, 19:22   #2
Verbeterhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 51
Geslacht:
Als je op zoek bent naar een shampoo tegen haaruitval als aanvulling op je regime zal je geen spijt krijgen van de Revita Shampoo. Als je van plan bent om alleen een shampoo tegen haaruitval te gaan gebruiken, dan weet ik niet of je tevreden zal zijn.

Er zijn genoeg mensen op dit forum die de Revita Shampoo gebruiken. Wellicht kun je er een paar een privé bericht sturen die in hun handtekening aangeven de Revita Shampoo te gebruiken.
__________________
Verbeterhaar.nl - Producten tegen haaruitval.
www.verbeterhaar.nl | Advies nodig? advies@verbeterhaar.nl

De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Verbeterhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2015, 17:00   #3
christiaann
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 november 2015
Berichten: 104
Geslacht:
Dus als ik het goed begrijp is het niet zo'n geweldig product als dat ze op vele sites doen laten voorkomen? Gewoon een goede shampoo, waar je gezien de resultaten veel te veel geld voor betaald.
christiaann is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2015, 21:02   #4
Verbeterhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 51
Geslacht:
Ik weet niet wat jij met geweldig bedoelt maar je moet niet verwachten dat je na 3 maanden gebruik je haarbos van vroeger weer terug hebt.

De Revita Shampoo is én blijft een goede shampoo met belangrijke ingrediënten die een gezonde haargroei stimuleren en is vrij uniek in zijn soort. Het is een zeer goede aanvulling op een regime tegen haaruitval en ja, er hangt een prijskaartje aan. Dit is trouwens de officiële website van DS Laboratories, de fabrikant van de Revita Shampoo: http://www.dslaboratories.com/revita/
__________________
Verbeterhaar.nl - Producten tegen haaruitval.
www.verbeterhaar.nl | Advies nodig? advies@verbeterhaar.nl

De bovenstaande handtekening is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Verbeterhaar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.