Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2022, 14:28   #1
Hefty Rabbit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2022
Berichten: 44
Geslacht:
Haartransplantatie klein aantal grafts: ervaringen

Hey hey

Ik ben net 27 geworden, en heb toch al sinds m'n 19/20 last van haaruitval. Nuja, ik had al tamelijk snel last van klein/gemiddeld grote inhammen met wat frontale uitdunning. Ik heb sindsdien altijd finasteride geslikt, zonder enige bijwerkingen en met blijkbaar goed resultaat want voor zover ik weet amper achteruitgang. Minoxidil ook tijdje geprobeerd, maar ik vond het een heel gedoe terwijl ik na een jaar nog totaal geen verandering zag.

Anyway, is er iemand die ervaring heeft met een haartransplantatie voor alleen z'n (beperkte) inhammen en frontaal de dichtheid wat te vergroten. Op verschillende 'graft calculators' kom ik altijd ongeveer rond de 1000 grafts uit. Ik heb niet echt haast, maar ben er wel aan het denken om het misschien volgend jaar ofzo te laten doen. Mag zowel in Turkije als in Belgie/Nederland zijn.

Bedankt!
Y
Hefty Rabbit is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2022, 16:28   #2
eldee070dh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2021
Berichten: 123
Geslacht:
Ik heb geen ervaring met slechts 1.000 grafts, maar weet wel dat een HT een flinke operatie is. Letterlijk en figuurlijk: niet alleen de operatie zelf, maar ook het proces van herstel en zelfs erna aangezien je nog weken/maanden moet opletten met het dragen van een pet, oppassen bij de kapper met tondeuse, gel etc etc

Dit alles maakt het een flinke klus en ik vraag me af of dat het waard is voor 1.000 grafts.

Ik begrijp jouw wens volkomen, ik had ook last van kaalheid op mijn 27e maar heb het recentelijk pas gedaan, op mijn 30e en direct 3.500 grafts genomen.

Gezien je leeftijd wil je graag een volle haarbos, maar wellicht toch even +/- 3 jaar wachten en dan kijken of de haaruitval verder is doorgezet en er eventueel meer grafts benodigd zijn?
eldee070dh is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2022, 19:14   #3
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
ik denk dat ik voor 1000 grafts in NL zal blijven. Turkije zijn vaak vaste prijzen, waardoor grotere behandelingen een stuk voordeliger uitpakken. Maar 1000 grafst zit je met een prijs per graft in euro ongeveer op hetzelfde denk ik.

1000 grafts is wel erg weinig. Hoveel cm2 wil je invullen? met 1000 grafst kan je net een stukje van 40cm2 goed invullen. Dan heb je hele kleine hammetjes.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.