Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Hoe gebruik ik het Forum?

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
Oud 25 juli 2005, 02:16   #16
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Karin jammer dat je weg gaat. Ik vond het juist zo leuk om met jou en de anderen in die religieuze fora te hangen. En ookal ben ik het niet altijd met je eens, ik waardeer je posts wel.

En dat jou weg mooi is is toch goed? Maar om de weg van weggaan te kiezen is iets te overdreven. En ookal heb je zelf geen haarproblemen meer, je kunt toch niet meer liefde geven dan andere vrouwen en meisjes helpen met hun haarproblemen?

Ik wens je al het goede toe en hopelijk blijven je haarproblemen weg.

Guoy
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 25 juli 2005, 02:44   #17
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Wat een weirdo... Blijf dan gewoon weg ipv een heel topic te openen. Of PM de Webmaster dan gewoon.
En waarom typ je liefde, dankbaarheid, vrede geluk etc. met een hoofdletter? Je bent toch geen Duitser ofzo? Ik vind jou een rare snuiter. En natuurlijk behoorlijk arrogant door te zeggen dat jouw 'weg' mooier is. Zul je net zien, lig je morgen ineens onder een vrachtwagen ofzo.
Anyway, doe niet alsof je een of ander hoger iets bent, maar doe gewoon normaal, en ga werken ofzo.
Hahah eindelijk iemand die typt wat ie denkt ipv van al die mooi verhaaltjes: Jammer dat je weggaat blaba. Ik irriteerde me ook mateloos aan die bullshit spiritueel getinde postings van wilfried/karin, hoe je ook mag heten. Als je weg wil, ga dan weg ipv de aandacht te trekken door zo'n zielige topic te openen. Succes in je verdere zoektocht naar je eigen goddelijke kern, de weg van de liefde, dankbaarheid, vrede of wat voor CRAP dan ook. Je komt er wel met je magische krachten, ik zal voor je duimen!
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline  
Oud 21 september 2005, 15:07   #18
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buutnlander
Hahah eindelijk iemand die typt wat ie denkt ipv van al die mooi verhaaltjes: Jammer dat je weggaat blaba. Ik irriteerde me ook mateloos aan die bullshit spiritueel getinde postings van wilfried/karin, hoe je ook mag heten. Als je weg wil, ga dan weg ipv de aandacht te trekken door zo'n zielige topic te openen. Succes in je verdere zoektocht naar je eigen goddelijke kern, de weg van de liefde, dankbaarheid, vrede of wat voor CRAP dan ook. Je komt er wel met je magische krachten, ik zal voor je duimen!
Wat ik zielig vindt is ,dat je op deze manier iemand nog even na trapt met je woorden...wat ze ook schrijft , je laat iemand op een site als deze in zijn waarde BUUTNLANDER...jij irriteert je? dat zegt dan ook zeer zeker wat over jou zelf ..
jammer want als je wat meer wist van haar , dan zou je per direct je woorden terug trekken en je excuus aan bieden ..want je moet verder kijken dan alleen maar woorden die iemand schrijft en zeker op dit haarweb..elkaar steunen en wat gezellig kleppen en suggesties aanvoeren das de manier !!

rachel
rachelxx is offline  
Oud 21 september 2005, 15:13   #19
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Wat een weirdo... Blijf dan gewoon weg ipv een heel topic te openen. Of PM de Webmaster dan gewoon.
En waarom typ je liefde, dankbaarheid, vrede geluk etc. met een hoofdletter? Je bent toch geen Duitser ofzo? Ik vind jou een rare snuiter. En natuurlijk behoorlijk arrogant door te zeggen dat jouw 'weg' mooier is. Zul je net zien, lig je morgen ineens onder een vrachtwagen ofzo.
Anyway, doe niet alsof je een of ander hoger iets bent, maar doe gewoon normaal, en ga werken ofzo.
zij voelt het zo dat haar weg mooier is..en ze komt misschien soms een fanatiek uit de hoek , maar lees eens tussen deze woorden...dan zou je het woord weirdo niet gebruiken en haar zo neer zetten..laat iemand in zijn waarde vindt ik in dit geval ...oordelen is makkelijk !! maar er door heen kijken en observeren is net wat er in dit stuk nodig was....
rachelxx is offline  
Oud 21 september 2005, 20:21   #20
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
ik heb even getwijfeld of ik dit hier wil zou posten,en ja hoor...ik moet dit even kwijt! ik dacht ook "wilfried" alias karine te kennen,maar achteraf heb ik me enorm in haar vergist! maandenlang mailde ze me iedere dag,tot op het moment waarop ze op haarweb liet weten dat ze van het forum weg wou! blijkbaar wou ze niets meer horen van mensen die "wel" nog een haarprobleem hadden! nog steeds geloof ik niet in het "WONDER" van rob van den haak,want die had blijkbaar een mirakel verricht! sorry mensen..ik wil niet sarcastisch overkomen,maar iemand waarvan je dacht dat steun en begrip prioriteir was,en die zomaar verdwijnt zonder reden....zo iemand kan ik niet als begripvol aanschouwen!nogmaals,geen verwijt naar haar toe,maar wel een opmerking die ik nodig vond!
heidiken
HEIDIKEN is offline  
Oud 22 september 2005, 08:56   #21
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik ben het met Heidiken eens en indirect ook met Robert18 en Buutnlander. Karin predikte liefde omdat ze, naar eigen zeggen, inziet hoe de wereld daadwerkelijk in elkaar zit. Ze ziet dat alles met elkaar verbonden is als één harmonieuze eenheid en dat we om die reden alles in het werk moeten stellen om die eenheid te dienen. Alleen dan kan vrede en absolute liefde zich manifesteren. Goed, mooie woorden, mooie gedachtegang (iets waar ik zeker in mee kan gaan), maar het valt mij op dat het vaak voorkomt dat New Age figuren er een nog vervelend handje van hebben om arrogant te zijn in hun levenshouding. Ze verwerpen de dogmatische kerk om vervolgens precies hetzelfde te doen, maar dan in een ander jasje! En als je het er niet mee eens bent word je genegeerd of afgezeken of bekritiseerd!!! Karin had (heeft) ook die nare eigenschap vind ik.

Een voorbeeld: ze beweerde dat ze met haar man doormiddel van intentie wolkjes kan laten verdwijnen. Er zouden dan energieën gaan naar het wolkje zodat deze oplost. Tiuri maakte een goed kritisch punt: wolken komen en gaan en dat geldt zeker voor de kleintjes die voor je ogen spontaan kunnen verdwijnen. Maar nee hoor, dat was volgens Karin onzin... lezen moesten we... veel lezen.

Ik ken Karin niet in het echt en ze zal verder echt wel een goed mens zijn, maar ze gedroeg zich hier op het forum niet als een prettig persoon. En het feit dat ze nu dan ook opeens gestopt is met het mailen naar Heidiken spreekt ook boekdelen. En dan te bedenken dat ze voortdurend sprak over Liefde en Eenheid. Mijn conclusie: pas op voor de New Age beweging... er zitten veel huichelaars en hypocriete rotte appels tussen die enkel uit zijn op eigen gewin. Die mensen hebben er nog niet eens de helft van begrepen!
Haarmannetje is offline  
Oud 22 september 2005, 17:30   #22
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Heidiken, vervelend dat ze je niet meer gemaild heeft.

Wellicht is er iets aan de hand bij Karin: depressie, crisis thuis, ziekte. Kan van alles zijn. Je weet nooit precies wat zich in/rond iemand afspeelt...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 22 september 2005, 20:10   #23
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
ach...het maakt me eigenlijk niets meer uit,maar het moment zelf vond ik het wel héél vreemd! verder doet het me echt niets meer hoor! ik heb er zelf mijn conclussie's uitgetrokken ! toch bedankt voor je reactie....
groetjes,heidiken
HEIDIKEN is offline  
Oud 23 september 2005, 11:37   #24
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Heidiken, wat ik jammer vind, is dat je de conclusie trekt dat Karin niets meer te maken wilde hebben met mensen die nog wel een haarprobleem hadden. Dat maakt het erg negatief.

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze gewoon even niets meer te maken wilde hebben met mensen van Haarweb? Het feit dat jij nog wel een haarprobleem hebt hoeft daarin helemaal geen rol te spelen (hoewel we natuurlijk allemaal op Haarweb posten vanwege een haarprobleem, niet vanwege onze zweetvoeten ).

Ik begrijp overigens heel goed dat de situatie voor jou niet prettig is.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 23 september 2005, 12:08   #25
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
eigenlijk wou ik niet echt in detail treden,maar aangezien ik blijkbaar verkeerd overkom op het forum zal ik nog iets extra vermelden! in de laatste p.m die karin mij stuurde stond duidelijk in dat het veel beter ging met haar haarverlies,en dat zij het niet meer nodig vond om haar kostbare tijd op haarweb te besteden.zij had "nuttigere" zaken te doen! ik denk wel dat deze uitleg voldoet om hier een conclussie uit te trekken!

heidiken
HEIDIKEN is offline  
Oud 23 september 2005, 12:22   #26
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hmm, ben dit juist aan het lezen. Volgens mij voelt wilfried zich niet zo goed in haar vel en uit ze dit op deze manier. Jammer om je zo te willen distanciëren tegen iets wat je blijkbaar een hele tijd in het leven goed heeft geholpen. En wat je daar schrijft van 'en ik ga van het leven genieten ipv te tokkelen', wat bedoel je daarmee? Dat wanneer er hier door iemand iets wordt geschreven, we niet van ons leven genieten. Kom nu, je weet toch wel beter dan dat. Dit forum is voor mij een verrijking, een plekje dat me al veel heeft geholpen met suggesties tot het oplossen/verminderen van mijn probleem (ttm) en ik heb er al veel waardevolle mensen in 't echt door ontmoet en ook diepzinnige gesprekken mee kunnen voeren. Om het zoals jij stelt, af te breken en er ineens mee te kappen, wil gewoon zeggen dat er iets met JOU is. Al je Liefde, waarover je spreekt, pas je beter toe op jezelf en je kwaadheid.

Veel succes, Karin, hopelijk lukt het JOU ook!
Oilily is offline  
Oud 23 september 2005, 12:59   #27
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Ik vind het ongepast om zo over een ander lid te praten op het openbare forum.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 23 september 2005, 13:05   #28
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
jah tiuri kan je niet gewoon deze thread verwijderren ipv haar acc... ze is toch niet meer actief en er word alleen maar gevit over;ik heb verlichting gevonden en jij niet. en nee ikke wel en jij dan weer niet. en ik word in de steek gelaten en shizzle... kortom niets dat ergens aan bijdraagd

ze is weg boeind! basta.
als er nog eens iemand weggaat; ga aub in stilte dan. stuur een pm naar je maten dan ofzow als je dat nodig 8.
wat had ze verwacht? een soort van condoleanceregister zo van ow meis we gaan je zo missen en dat iedereen dat dan kan zien op het internet?
blij dat er niet al te best op gereageerd werd anders gingen meer mensen het strax nog doen.
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked

Laatst gewijzigd door rizla; 23 september 2005 om 13:12
rizla is offline  
Oud 23 september 2005, 13:05   #29
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
het was ook mijn bedoeling niet om dit hier te vermelden,maar door bepaalde posts hier te lezen leek het me beter om misverstanden te vermijden! verder wil ik hier liever niets meer over kwijt!ik ben er gewoon wat wijzer door geworden!

heidiken
HEIDIKEN is offline  
Oud 23 september 2005, 13:55   #30
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Tiuri, jij als moderator zou het zeker niet schoon mogen vinden om zich zo smalend over het haarweb uit te laten. De webmaster steekt hier veel vrije tijd en dat mag nooit worden vergeten. Als er dan zo'n losers zich zo uitlaten, dan kan ik niet anders dan er tegenin te gaan, sorry.
Oilily is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Hoe kom ik eraan? Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1686 2 juli 2023 13:52
Essentiële oliën mogelijk werkzaam bij haaruitval Chris AA - Behandelingen 8 25 juni 2005 17:33
Verwijderen overtollige beharing.. ATE1983 Hirsutisme - Behandelingen 3 18 december 2003 22:32
haar electronisch verwijderen: blijvend Bart -bold Hirsutisme - Behandelingen 8 21 maart 2002 09:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.