Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 mei 2003, 21:27   #1
Inky
HaarWeb lid
 
Inky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2002
Locatie: rotterdam
Berichten: 7
tv/1 juni

Bolleke, wat ongeloofelijk knap van je dat mee hebt gedaan aan de TV opnamen! Als je boek te koop is, ga ik het zeker kopen!
Ellis, jij ook al op de TV? Tjemig, ook al zo'n held! Ik wil ook kijken hoor, je laat wel weten waneer he?!

Met ttm gaat het met mij de laatste week ineens best goed. Het is heel raar maar m'n jongste zusje zit heel slecht in haar vel en dat is zwak uitgedrukt. Het is er al jaren aan het inslopen, dan weer is ze vrolijk en dan weer onuitstaanbaar en depressief. Ze heeft vaak van die momenten dat ze niet wil leven, heel angstig allemaal. De psycholoog waar ze naar te gaat verteld ze volgens mij niet alles dus dat helpt volgens mij ook niet echt. M'n moeder denkt dat ze manisch depressief is. Toen ze dat zei dacht ik ineens; 2 kinderen van de 3 (we zijn met 3 meiden) een stoornis, ik wil dit niet meer. Het zal wel raar klinken maar dat geeft me het gevoel er echt tegen te vechten, controle te krijgen. Nou ja, controle, ik eet wel weer veel te veel en pas broeken van vorig jaar niet eens meer.

Nog even over 1 juni. Als ik het goed heb gelezen kunnen er 2 zeker en 2 misschien komen. Fara, jammer dat je niet kan. Oililly, en jij?
Als het beter is een andere datum te prikken, dan doen we dat toch? De opkomst tot nu toe is heel klein:
Ellis?
Biable
Edith?
Kaantje
Misschien is september beter, na de vakantieperiode?
Ik lees het van de week wel!
byebye allemaal!
Ingrid
Inky is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2003, 22:18   #2
Kaantje
HaarWeb lid
 
Kaantje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Locatie: Flevoland
Berichten: 93
Hoi

ja dat lijkt me beter want het word altijd zo druk rond deze tijd.
Het zou mij persoonlijk beter uitkomen omdat ik het al heel druk heb in juni..


groetjes kaantje
Kaantje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2003, 10:54   #3
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Inky !!

Fijn om te lezen dat het met je TTM nu even aardig goed gaat ,
maar wel jammer dat het met je zus en jouw voeding niet zo lekker gaat....
Ik ben ook alweer te vaak aan het zondigen , eerst met de smoes dat ik er juist een kilootje of wat bij wilde ,( wetende dat dit waarschijnlijk toch niets uithaalt)...ja mijn buikje staat wel boller ( door de gisting van al dat "gejunck"..) maar het gewicht is hetzelfde gebleven , bovendien word ik er ook prikkelbaar en moe van....
Vandaag mezelf voorgenomen het weer even serieuzer vol te houden , geen suikers enz. , ben benieuwd hoe lang het lukt ?
Met mijn TTM gaat het op het moment eigenlijk helemaal niet goed, gisteren teveel zitten plukken en ik had al bijna niets meer ,
alleen maar omdat ik me zo moe voelde , denk ik...
Vorige week had ik nog het "excuus" om te "mogen"plukken i.v.m. de spanning die ik had over het tv programma....maar nu het programma voorlopig niet doorgaat zou DIE spanning weg moeten zijn !!!??......hoopte ik....
Wat doe je nu met 1 juni ? Stel je het nu uit ?? Mij maakt het niet zoveel uit , op het moment zit ik wat krap bij kas dus later zou mij in dat opzicht beter uitkomen , maar aan de andere kant heb ik er ook op gerekend en me erop verheugd !! Kijk maar , alles is goed !
Lieve Inky , succes met het volhouden van het niet-plukken ,
en heel veel sterkte met je zus en de rest !!
Tot gauw , veel liefs , Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2003, 17:40   #4
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Hoi! Ik kan helaas 1 Juni ook niet. ik zou best nog voor de zomervakantie kunnen, zeg maar wat jullie willen... op een gegeven moment moeten er gewoon knopen doorgehakt worden want niet iedereen kan nou eenmaal tegelijkertijd, als ik daar deze keer de dupe van ben dan zij dat zo. maar zo te lezen kunnen er meerderen niet, dus misscien is een week later een idee?
Diable is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.