Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 oktober 2003, 14:22   #1
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Post Het Nieuwsblad

Beste mensen,

Vandaag 20 oktober in de krant (Het Nieuwsblad), in koeien van letters: "IK BEN NIET GEK OMDAT IK ME KAAL PLUK"
Het had iets subtieler gemogen, maar goed... we komen er nu (duidelijk) mee naar buiten.
De laatste week van november verschijnt eronder de rubriek 'Mijn verhaal', een korte samenvatting van m'n boek...
Uiteraard is dit nieuws voor België. Ik denk dat Libelle in Nederland andere artikels publiceert, weet het niet hoor...

PS: als er nog mensen zouden zijn die problemen hebben om er te geraken zondag, willen jullie aub een mailtje sturen?

Groetjes, Daniëla
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2003, 14:41   #2
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Ik heb het artikel gelezen, heb gevraagd aan mijn pa die praktisch altijd alle kranten koopt, om het uit te knippen voor mijn 'archief'. Ik vond het goed hoe je antwoordde op de vraag: 'Ken je nog lotgenoten?' Je zei: ik kom ze al jaren tegen en zie wie ze zijn, alhoewel ze zich proberen te verbergen. '

Ik kan me nog iemand herinneren van jaaaren terug, ik reed voorbij in mijn auto en had op dat moment nog lang haar dat ik zo van den ene kant naar den andere kamde en in een heel ingewikkelde constructie opstak met haarlak (ik walg nog van de foto's uit die periode) en toen zag ik iemand lopen met dezelfde constructie op haar hoofd... Ik dacht er toen nog aan om te stoppen en uit te stappen maar ik heb het maar gelaten.

En ook vorig weekend zag ik zo iemand, toen ik weeral in mijn auto zat, rondlopen maar dit meisje had echt veel kale plekken. Er zou zo iemand van ons moeten meedoen met big brother ofzo, dat ineens heel België weet wat het probleem is, misschien kunnen we dan wel een nieuwe trend creëren?! Een nieuw haarkapsel ofzo, een warhoofd met een aantal plekken in ofzo?
(mijn fantasie slaat wat op hol )
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2003, 14:46   #3
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Wink fantasie??

Jouw fantasie beste Oilily, is een heerlijke vorm van HUMOR! En zonder die humor hadden we 't allemaal nooit zo ver gebracht. Dus, blijf maar lekker door 'fantaseren', I love it!
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2003, 19:27   #4
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Lightbulb tof!!!

bolleke,
nadat je me een berichtje stuurde dat je in de krant staat, ben ik 'smiddags meteen de krant gaan halen. ik kreeg tijdens het lezen gewoonweg tranen in de ogen omdat ttm eindelijk in het nieuws komt, dat deed me enorm veel deugd. weinig belgen weet van dit probleem af, dat maakt dat ze je vaak voor zot verklaren (mij trouwens soms ook )
spijtig dat het artikel zo kort was, ze hadden wat meer doorvragen moeten stellen. mijn ma en pa hebben het ook gelezen en deze week krijg ik je boek kado
btw:ik ben nog altijd van de partij zondag!!

groetjes elineke
eline is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.