Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 april 2014, 16:41   #1
doodhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 april 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Exclamation Advies gevraagd ontharingsklinieken

Geachte forumleden,

Ik heb me zojuist aangemeld op dit website om wat informatie te krijgen over mijn probleem. Ik zou graag tips/advies willen van ontharingsklinieken in Nederland waar mensen/forumleden goede ervaringen mee hebben.

Ik zou mijn situatie uitleggen als volgt; Ik ben een man met overmatige haargroei in de gezicht. Dit is voornamelijk op de jukbeenderen en het slaap gedeelte. Ook kamp ik met haren op mijn neus. Dit is al gedurende 10 jaar belemmerend voor me in mijn dagelijks leven en ben dan ook verplicht om elke 2 weken langs de kapper te moeten gaan om het weg te halen dmv een touw. Als resultaat heb je dan een normale,schoon uitziende gezicht gedurende 2 weken. Aangezien dit mij tijd, pijn en geld kost al gedurende 10 jaar wil ik dit definitief laten weg laseren.

Kunnen jullie mij klinieken adviseren of ervaringen delen voor mannen die het hebben ondergaan?

Mvg.
doodhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2014, 23:04   #2
alinaalina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2014
Berichten: 2
Geslacht:
ik ben een vrouw en ik ga zelf bij beautysalon cera voor ipl daar ben ik heel tevreden over. Zij geeft me bovendien hoge korting (ook andere klanten begreep ik), maar ik weet niet of zij mannen ook behandeld. je kan op facebook kijken op beautysalon cera en haar een bericht sturen.
alinaalina is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2014, 15:44   #3
14M12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 4
salon

Hallo,

Ik weet niet of het bij je in de buurt is maar ik ben heel erg te spreken over Beautyinstituut Stadhouderslaan in Den Haag, de eigenaresse Helen heeft mij zeer vakkundig geholpen na een uitgebreide intake en eerlijk advies over mijn haargroei in het gelaat.

Ben haar eeuwig dankbaar!
14M12 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.