Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 november 2018, 23:39   #1
Dopamine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2018
Berichten: 2
Geslacht:
Wink Website voor het vergelijken van kosten van alle klinieken in Nederland (en Turkije)

Hey allemaal

Ik was zelf op zoek naar prijzen voor haartransplantaties en heb alle klinieken in Nederland op een rijtje gezet (incl een paar turkse)

Is makkelijker om de kosten te vergelijken tussen de verschillende klinieken

Laatst gewijzigd door Henk; 26 november 2018 om 16:11 Reden: Link verwijderd
Dopamine is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2018, 19:49   #2
thejorrit56
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2012
Berichten: 5
Bedankt hiervoor! Heel overzichtelijk en ik was precies naar zoiets op zoek
thejorrit56 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2018, 21:20   #3
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Voor mij niet meer relevant maar zeker een reactie waard! Ziet er super uit, thanks!
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2018, 14:17   #4
Krisdue
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2014
Berichten: 82
Geslacht:
De beste klinieken in Nederland en Turkije op basis van prijs??
Lijkt me grote onzin. Prijs is net het laatste argument als je aan je hoofd laat werken.

Trouwens, er staat 1 Belgische kliniek bij die helemaal geen reputatie heeft op gebied van haartransplantatie.

Dus waarom staan de echte topklinieken zoals Prohairclinic en Feriduni dan niet vermeld?


Komt mij over als een website van iemand die gewoon goedkope klinieken wil 'pushen'.
Krisdue is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2018, 20:58   #5
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisdue Bekijk bericht
De beste klinieken in Nederland en Turkije op basis van prijs??
Lijkt me grote onzin. Prijs is net het laatste argument als je aan je hoofd laat werken.

Trouwens, er staat 1 Belgische kliniek bij die helemaal geen reputatie heeft op gebied van haartransplantatie.

Dus waarom staan de echte topklinieken zoals Prohairclinic en Feriduni dan niet vermeld?


Komt mij over als een website van iemand die gewoon goedkope klinieken wil 'pushen'.
Die mening deel ik. Belgische klinieken mogen niet ontbreken in de lijst. Prohair, Feriduni en Bisanga. NOOIT op basis van prijs een besluit nemen. Het gevoel bij een kliniek moet goed zijn en zij moeten JOUW wensen kunnen vertalen.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2018, 16:12   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisdue Bekijk bericht
De beste klinieken in Nederland en Turkije op basis van prijs??
Lijkt me grote onzin. Prijs is net het laatste argument als je aan je hoofd laat werken.

Trouwens, er staat 1 Belgische kliniek bij die helemaal geen reputatie heeft op gebied van haartransplantatie.

Dus waarom staan de echte topklinieken zoals Prohairclinic en Feriduni dan niet vermeld?


Komt mij over als een website van iemand die gewoon goedkope klinieken wil 'pushen'.
Inderdaad, ik heb daarom ook de link naar de website verwijderd.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2018, 20:51   #7
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisdue Bekijk bericht
De beste klinieken in Nederland en Turkije op basis van prijs??
Lijkt me grote onzin. Prijs is net het laatste argument als je aan je hoofd laat werken.

Trouwens, er staat 1 Belgische kliniek bij die helemaal geen reputatie heeft op gebied van haartransplantatie.

Dus waarom staan de echte topklinieken zoals Prohairclinic en Feriduni dan niet vermeld?


Komt mij over als een website van iemand die gewoon goedkope klinieken wil 'pushen'.
Als een kliniek zoals Feriduni 20k vraagt, dan denk ik dat er niet veel zijn die dat zich kunnen permitteren.
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 18:34   #8
Dopamine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2018
Berichten: 2
Geslacht:
Oef. Ik heb geen idee waarom mijn site verwijderd is. Blijkbaar is een prijsvergelijking direct "pushen van goedkope klinieken"?

Ik heb geen enkele band met geen een organisatie... Zag gewoonweg dat het heel moeilijk was om de prijzen van een haartransplantatie in te schatten en heb zo voor mezelf deze data uitgezocht.

Jammer.

Wat betreft geen Belgische klinieken, ik wil ze best toevoegen. Prohairclinic is toegevoegd. Feriduni vragen eerst 200 euro voordat ze prijzen geven in een consult gesprek, als je een bron hebt voeg ik deze ook toe. Voor bisanga geldt hetzelfde, wel een verouderde site van hun gevonden met extreem hoge kosten, lol, geen idee of deze nog actueel zijn.

Laatst gewijzigd door Dopamine; 13 december 2018 om 18:55
Dopamine is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 19:41   #9
Niko-BE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2018
Berichten: 77
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dopamine Bekijk bericht
Oef. Ik heb geen idee waarom mijn site verwijderd is. Blijkbaar is een prijsvergelijking direct "pushen van goedkope klinieken"?

Ik heb geen enkele band met geen een organisatie... Zag gewoonweg dat het heel moeilijk was om de prijzen van een haartransplantatie in te schatten en heb zo voor mezelf deze data uitgezocht.

Jammer.

Wat betreft geen Belgische klinieken, ik wil ze best toevoegen. Prohairclinic is toegevoegd. Feriduni vragen eerst 200 euro voordat ze prijzen geven in een consult gesprek, als je een bron hebt voeg ik deze ook toe. Voor bisanga geldt hetzelfde, wel een verouderde site van hun gevonden met extreem hoge kosten, lol, geen idee of deze nog actueel zijn.
Wat Feriduni betreft, heb via hun website een prijsaanvraag ingediend. En heb gewoon antwoord gekregen met een prijs offerte.
Niko-BE is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2018, 23:13   #10
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Eens dat Belgische klinieken erop moeten (in principe alle relevante klinieken), maar is de link verwijderen niet een beetje overdreven? Of het nou wel of niet pushen is van goedkope klinieken, prijs is voor een groot deel van de mensen juist een belangrijke factor. Ik bedoel, prijs/kwaliteitsverhouding staat toch altijd centraal bij dure aankopen? Ik ben juist begonnen met het kijken of het überhaupt betaalbaar was, toen gekeken naar de kwaliteit en reviews, vervolgens daarop mijn keuze gebaseerd. Ik zal zeker niet de enige zijn die op die manier zijn keuze heeft bepaald, daarom vind ik juist dat een prijsoverzicht waardevol kan zijn voor lotgenoten . Daartegenover zie ik geen enkele reden waarom je het zou moeten verwijderen, iedereen is toch vrij om er wel of niet iets mee te doen? Met de juiste kritische feedback krijg je nog een betrouwbaar en recent overzicht ook.
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.